Ik zag die laatst volgens mij liggen bij de Big Bazarquote:Op maandag 18 juli 2016 12:58 schreef Forbry het volgende:
Heb zowel bij de Lidl, als bij de Jumbo, als bij de AH (XL) gekeken en nergens (een variant van) die bacon chips/snacks gevonden ...![]()
Ben nu toch wel erg benieuwdquote:Op maandag 18 juli 2016 12:59 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ik zag die laatst volgens mij liggen bij de Big Bazar
Echt slim ben jij niet he?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:42 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
En wie zegt dat die onderzoeken waar die man in de video het over heeft kloppen? Er zijn volgens mij meer onderzoeken geweest die aantoonden dat MSG en aspartaam slecht zijn.
Ik was er net toevallig, en ze hebben inderdaad dat soort chips liggen.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ben nu toch wel erg benieuwd, dus daar misschien nog eens kijken dan, thnx
Nergens meer te koopquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:21 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
als je echt iets smerigs wil vreten, zoute chips met een zoete laag melkchocolade erover ik kreeg het niet door me strot heen
Die zijn goddelijkquote:Op maandag 18 juli 2016 09:53 schreef Scootmobiel het volgende:
Ja, die Bacon Snacks zijn bij mij ook favoriet!![]()
Verder nog: Hamka's, Grills, Ringlings, Bugles (Nacho Cheese) en 'Käseln'.
En af en toe wat kroepoek of gebakken Emping.
[ afbeelding ]
Ik was al vergeten wat er precies in die onderzoeken naar voren kwam, maar er zijn meer onderzoeken die beweren dat de stoffen waar we het over hadden schadelijk zijn dan onderzoeken die beweren dat ze niet slecht voor je gezondheid zijn.quote:
Dan heeft deze mevrouw misschien toch gelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 03:23 schreef jaipurholic het volgende:
De hoeveelheid onderzoeken zegt totaal niets over de kwaliteit van die onderzoeken. Er kunnen 49 onderzoeken zeggen dat iets slecht is en 1 beweren dat het onschadelijk is, als die ene het enige onderzoek het enige is dat fatsoenlijk uitgevoerd is moet je niet als een dom schaap blind achter die andere 49 aanlopen.
honing mosterd is wel nice. Waar koop je die?quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:28 schreef Hooiopdevork het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn altijd wel lekker!
Je lichaam maakt ook chloresterol aan in de lever, maar dat betekent niet dat je de waarde te hoog moet laten oplopen. Het gaat om de concentratie en dosering. Te veel van iets is meestal niet goed. Zoals te veel zout. En aangezien het aan zoveel produkten wordt toegevoegd en onder andere benamingen wordt het lastig om het in balans te houden. Lijkt me logisch toch, zonder er allerlei onderzoeken bij te betrekken ?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je lichaam maakt het zelf aan, het komt van nature voor in heel veel producten die wij eten, van kaas tot salami, van paddestoelen tot doperwtjes.
Cholesterol die je eet heeft vrijwel niets met het cholesterol in je bloed te makenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:13 schreef Rattataki het volgende:
[..]
Je lichaam maakt ook chloresterol aan in de lever, maar dat betekent niet dat je de waarde te hoog moet laten oplopen. Het gaat om de concentratie en dosering. Te veel van iets is meestal niet goed. Zoals te veel zout. En aangezien het aan zoveel produkten wordt toegevoegd en onder andere benamingen wordt het lastig om het in balans te houden. Lijkt me logisch toch, zonder er allerlei onderzoeken bij te betrekken ?
Als we zo gaan redeneren is alles slecht voor je. Van teveel water ga je immers ook dood.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:13 schreef Rattataki het volgende:
[..]
Je lichaam maakt ook chloresterol aan in de lever, maar dat betekent niet dat je de waarde te hoog moet laten oplopen. Het gaat om de concentratie en dosering. Te veel van iets is meestal niet goed. Zoals te veel zout. En aangezien het aan zoveel produkten wordt toegevoegd en onder andere benamingen wordt het lastig om het in balans te houden. Lijkt me logisch toch, zonder er allerlei onderzoeken bij te betrekken ?
Edit: Reactie verwijderd. Laat ik het netjes houden. Dit is een topic over chips. Carry on !quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:26 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Als we zo gaan redeneren is alles slecht voor je. Van teveel water ga je immers ook dood.
Die roulettechips ook niet echt, dus dat kan kloppenquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:06 schreef Firewarrior het volgende:
Is de Doritos Barbecue style ook lekker of niet? En hoe pittig is Doritos Roulette eigenlijk? Vergeleken met bijvoorbeeld een cayennepeper. Ik las ergens dat die chips 10x zo pittig zijn als Jalapeno pepers, maar Jalapeno pepers zijn helemaal niet pittig.
De wattes?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Blair's death rain habanero of bhut jolokia
Mee eens!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:13 schreef HarveySpecter het volgende:
Doritos Spicy salsa is ook een goede!![]()
[ afbeelding ]
Ja. Ultimate Cheeseburger vond ik eerst vies, maar na een tijdje vond ik hem toch best lekker. Je moet wennen aan de vreemde smaak.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:13 schreef HarveySpecter het volgende:
Doritos Spicy salsa is ook een goede!![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |