waar heb je die vandaan? lijkt me lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:21 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
als je echt iets smerigs wil vreten, zoute chips met een zoete laag melkchocolade erover ik kreeg het niet door me strot heen
Om die reden is de topictitel ook nogal subjectiefquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:40 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Kan je de gezegde "over smaak valt niet te twisten" niet? Wil dus zeggen daar valt niet over te discussiëren. Wat jij lekker vind kan een ander bagger vinden en andersom. Kom je nooit uit. Iedereen heeft een andere smaak.
op ebay gekochtquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan? lijkt me lekker
Bestaan die nog en zo ja, iemand die wél weet hoe deze chips heet? Lijkt me wel lekker...quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:36 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh en deze... geen idee hoe ze heten.. maar was iets met bacon:
[ afbeelding ]
10/10 deze, voor mij geen andere meer.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:05 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dit moet wel inferieure gore zooi zijn
boer'n chips saté en dan met die antieke klederdracht plaatjesquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:26 schreef Forbry het volgende:
1. Boer'n chips saté van de Aldi. Echt heel lekker/sterk gekruid! (Alleen de saté, die andere Boer'n smaken vind ik niet lekker)
[ afbeelding ]
2. Doritos (liefst met een sausje). Nacho cheese en Cool American vind ik daarvan het lekkerst.
3. Hamka's
4. Pringles paprika en een aantal andere soorten/merken (ribbel) paprika (weet zo even niet welke ik daarvan nou precies het lekkerst vind)
5. Kaasflips, maakt niet zoveel uit welk merk
Heel veel van die speciale Lay's, Kettle etc. smaken geprobeerd, maar vind ze bijna allemaal niet lekker.
volgens mij heb je nooit andere geprobeerdquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
10/10 deze, voor mij geen andere meer.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Bestaan die nog en zo ja, iemand die wél weet hoe deze chips heet? Lijkt me wel lekker...
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Bestaan die nog en zo ja, iemand die wél weet hoe deze chips heet? Lijkt me wel lekker...
Wat is MSG?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:24 schreef MutedFaith het volgende:
Aluhoedjestheoriën horen in TRU/BNW, niet in CUL.
MSG is uitgebreid getest en er is nooit met gedegen onderzoek een schadelijk gevolg voor ons lichaam aangetoond. Sterker nog, inmiddels is regelmatig het tegendeel bewezen.
En stop anders maar met eten van oude/parmezaanse/blauwschimmel kaas, tomaat, paddenstoelen, pinda's en fucking moedermelk, want daar komt 't allemaal van nature in meer dan verwaarloosbare hoeveelheden in voor.
Ja, dat is inderdaad nogal stupidequote:Op donderdag 30 juni 2016 14:23 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
boer'n chips saté en dan met die antieke klederdracht plaatjesja want saté is typisch iets van de jaren '20
quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee waar het verder te koop is
Och arme, daar zijn gewoon heel veel soorten vanquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft de lidl ze in hun assortiment.. maar er zit geen patent meer op.. (of hoe dat ook heet) dus iedereen kan deze vorm maken...
Edit: jup.. bij de lidl.. ze heten crusti croc bacon
[ afbeelding ]
Dit is schofterig lekker, maar ik vraag me wel af of je dit nog chips kunt noemen.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mononatriumglutamaatquote:
Oh mononatriumglutamaat, ik dacht al dat je dat bedoelde. Maar aspartaam en MSG zijn allebei schadelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:02 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mononatriumglutamaat
Zelfde verhaal als Aspartaam, mensen denken vaak dat het slecht voor je is, terwijl dat niet is aangetoond.
u heeft geen smaakquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:55 schreef Manke het volgende:
[ afbeelding ]
Ook lekker, alleen een beetje weinig in een zak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |