Is dat paprika smaak?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:58 schreef Roland_Deschain het volgende:
[ afbeelding ]
Als je ooit in Duitsland komt, probeer deze. Superlekker!
FTFYquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:53 schreef Firewarrior het volgende:
Ik heb dus toch maar voor Doritos Sweet Chili Pepper gekozen.
[..]
Oh mononatriumglutamaat, ik dacht al dat je dat bedoelde. Maar aspartaam en MSG zijn allebei niet schadelijk.
Deze zijn inderdaad epic! Ik vind ze altijd ontzettend naar Whoppers van Burger King smaken, en dat bedoel ik hier goed. Vaak al te scoren bij de Duitse tankstations, een aanrader.quote:
Wat is FTFY? En bewijs maar eens dat ze niet schadelijk zijn, want dat zijn ze wel. Is cyclamaatzuur volgens jou ook niet schadelijk? Je krijgt eerder kanker als je te veel MSG en aspartaam binnen krijgt.quote:
Of ze naar Whoppers smaken weet ik niet, ik eet nooit Whoppers. Er zit een gekruide paprikasmaak aan. En dan bedoel ik niet die vies-zoete paprikasmaak van Nederlandse chips.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:37 schreef DeBobb het volgende:
[..]
Deze zijn inderdaad epic! Ik vind ze altijd ontzettend naar Whoppers van Burger King smaken, en dat bedoel ik hier goed. Vaak al te scoren bij de Duitse tankstations, een aanrader.
Oh, dat is wel lekkerder.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Of ze naar Whoppers smaken weet ik niet, ik eet nooit Whoppers. Er zit een gekruide paprikasmaak aan. En dan bedoel ik niet die vies-zoete paprikasmaak van Nederlandse chips.
Al een paar keer in D. gegeten en idd lekker en anders dan de paprika in NL!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:58 schreef Roland_Deschain het volgende:
[ afbeelding ]
Als je ooit in Duitsland komt, probeer deze. Superlekker!
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:04 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
En bewijs maar eens dat ze niet schadelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:53 schreef Firewarrior het volgende:
Ik heb dus toch maar voor Doritos Sweet Chili Pepper gekozen.
[..]
Oh mononatriumglutamaat, ik dacht al dat je dat bedoelde. Maar aspartaam en MSG zijn allebei schadelijk.
En wie zegt dat die onderzoeken waar die man in de video het over heeft kloppen? Er zijn volgens mij meer onderzoeken geweest die aantoonden dat MSG en aspartaam slecht zijn.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft de lidl ze in hun assortiment.. maar er zit geen patent meer op.. (of hoe dat ook heet) dus iedereen kan deze vorm maken...
Edit: jup.. bij de lidl.. ze heten crusti croc bacon
[ afbeelding ]
Die Patatje Joppie smaakt uitstekend, maar het lijkt wel alsof alles in m'n binnenste er compleet van over zo'n toeren raakt. Buikpijn, algehele sufheid, enzovoort. Doe ik dus maar niet meer. Die sufheid treedt ook op bij het eten van Lays Bolognese (jammer, want heerlijke chips).quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:15 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
als ik er hier al een paar van op heb loop ik de volgende dag niks anders te doen dan te ruften, zijn wel lekker iets te zoet
Dat denk je fout dan. Alle deugdelijke onderzoeken tonen aan dat er niks mis is met MSG.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:42 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
En wie zegt dat die onderzoeken waar die man in de video het over heeft kloppen? Er zijn volgens mij meer onderzoeken geweest die aantoonden dat MSG en aspartaam slecht zijn.
Je lichaam maakt het zelf aan, het komt van nature voor in heel veel producten die wij eten, van kaas tot salami, van paddestoelen tot doperwtjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:14 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dat denk je fout dan. Alle deugdelijke onderzoeken tonen aan dat er niks mis is met MSG.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |