quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:26 schreef dick_laurent het volgende:
toeristen-trekker tekst voor Nederland: Looking for 11,5 months of fall? Love to get soaking wet every day? Do you despise sunshine and feel your best under a deep, deep grey sky?
COME TO HOLLAND!
You will love it here. Guaranteed windy, rainy cool days almost year round! And don't even bother bringing your umbrella..... because the wind will blow that fucker out of your hands in to-time!
Geniaalquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:26 schreef dick_laurent het volgende:
toeristen-trekker tekst voor Nederland: Looking for 11,5 months of fall? Love to get soaking wet every day? Do you despise sunshine and feel your best under a deep, deep grey sky?
COME TO HOLLAND!
You will love it here. Guaranteed windy, rainy cool days almost year round! And don't even bother bringing your umbrella..... because the wind will blow that fucker out of your hands in to-time!
Hier in Haarlem vanaf 18.00 al 13 mm inmiddels. + 5 vanmorgen en vanmiddag. Mooie score.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier al een paar uur gestaag regen. Damn!
Juli begint al gelijk goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Hier in Haarlem vanaf 18.00 al 13 mm inmiddels. + 5 vanmorgen en vanmiddag. Mooie score.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:47 schreef Adrie072 het volgende:
Geen enkel licht-, zonnepuntje aan de horizon?
Nog steeds (alweer) zon...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
HoaxIn Assen alweer de hele dag regen
Echt, ik kijk uit naar de eerste droge dag van het jaar. Maar dat zal niet meer in 2016 zijn helaas
Ik werd net wakker en het eerste wat ik hoorde, was het geluid vannnnn:quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nee
vies grijs somber weer
Was een goed buitje.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:48 schreef Koelkastje het volgende:
Zo, die is kapot.
Harde klap uit het niets in Oldenzaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |