De zonsondergang van gisteravond was inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2016 12:17 schreef Fred0w het volgende:
Nog een foto van gisteravond:
[ afbeelding ]
Mooi vastgelegd. Heerlijke kleuren!!quote:Op maandag 11 juli 2016 15:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De zonsondergang van gisteravond was inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Het mooie weer is sinds vanochtend juist weer in de kaarten. KNMI ligt steeds achter op de pluim.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Mooie weer voor dit weekend en erna is ineens uit de kaarten. Nouja uit de tekst van het KNMI dan. Daar stond gisteren iets beters voor de zomerliefhebbers.
Ok, ik zag ook juist vanmorgen opeens bij knmi de boodschap: "Geen verandering. Kans op zomerweer 20%."quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het mooie weer is sinds vanochtend juist weer in de kaarten. KNMI ligt steeds achter op de pluim.
Ja idd. Nu overigens wel meer zon gehad al dan verwacht voor vandaagquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok, ik zag ook juist vanmorgen opeens bij knmi de boodschap: "Geen verandering. Kans op zomerweer 20%."
haha, het is gewoon echt te treurig voor woorden dit jaar
Nou, ik vind het wel redelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:44 schreef Rabieluh het volgende:
En weer een onweersdag voor Breda.
Toch 1 bliksem gezien, daarna nog 5 matige klapjes.
Het was wel verrassend ergens, sta beetje naar de harde regen te kijken, opeens een hemelsbrede bliksem boven me, klap kwam snel maar was niet echt hard ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel redelijk
Lightningmaps is hier in deze hoek best fanatiek.
Heb al belachelijkere onweersdagen meegemaakt laatste weken
Preciesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het was wel verrassend ergens, sta beetje naar de harde regen te kijken, opeens een hemelsbrede bliksem boven me, klap kwam snel maar was niet echt hard ofzo.
Oh well, its something!
Je zal maar getroffen worden door de bliksem in Breda.. das een zeldzaamheid.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het was wel verrassend ergens, sta beetje naar de harde regen te kijken, opeens een hemelsbrede bliksem boven me, klap kwam snel maar was niet echt hard ofzo.
Oh well, its something!
Ik zit in Twenterand, hier ook wat dreunen en harde regen gehad. Nu vertrouwd grijs en weer droog.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:04 schreef ACT-F het volgende:
Al het onweer gaat ten noorden van mij langs. Een paar dreunen gehoord, maar voor de rest is het heerlijk grijs weer.
Het was een kort maar krachtig regenbuitje. Rond 17:00 komt de volgende bui.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zit in Twenterand, hier ook wat dreunen en harde regen gehad. Nu vertrouwd grijs en weer droog.
Als ik in de auto naar huis zit, altijd feestquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was een kort maar krachtig regenbuitje. Rond 17:00 komt de volgende bui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |