Snap ik wel, zou ook moe van mezelf worden als ik haar was.quote:
ze hept wel mooi geleik hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:20 schreef deadprez het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)uizen-na-nanananaaaa
quote:
Ja, is een beetje geradicaliseerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:23 schreef HPLC het volgende:
Wist eigenlijk niet dat ze zo erg wasToen ik in de trein nog haar columns las viel het wel mee dacht ik
Heb geen idee wie die vrouw is en heb het verhaal niet gelezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik wel, zou ook moe van mezelf worden als ik haar was.
Je mist weinig.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb geen idee wie die vrouw is en heb het verhaal niet gelezen.
Dat mens is echt volledig labielquote:
Ik ga ook columnist worden, weet het nu zeker.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:20 schreef deadprez het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)uizen-na-nanananaaaa
dat lijkt me onmogelijk, dan heb je echt onder een steen gelegenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb geen idee wie die vrouw is en heb het verhaal niet gelezen.
als zij het kan, kan iedereen hetquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga ook columnist worden, weet het nu zeker.
Maak je wel spannende dingen mee dan in dat buitengebied?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
misschien kun je haar plek innemenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil alleen niet vereenzelvigd worden met dat gedachtegoed en de heldin worden van een bepaald slag volk.quote:
Welk buitengebied?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak je wel spannende dingen mee dan in dat buitengebied?
Ik volg weinig nieuws.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
dat lijkt me onmogelijk, dan heb je echt onder een steen gelegen
ik heb er ook erg van genotenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Zo, dat was een heerlijke gezichtsbehandeling
Heeft er zo'n kleine Chinees op je gezicht staan stampen?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Zo, dat was een heerlijke gezichtsbehandeling
Ben niet klein dus dit gaat in ieder geval niet over mij voor de verandering.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft er zo'n kleine Chinees op je gezicht staan stampen?
mwah 7 cm is echt wel klein hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben niet klein dus dit gaat in ieder geval niet over mij voor de verandering.
Nee haha.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft er zo'n kleine Chinees op je gezicht staan stampen?
Daar doelde ik ook niet op.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben niet klein dus dit gaat in ieder geval niet over mij voor de verandering.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zo naar binnen en 'Wo ist der "TARDI'S???'
Aziaten kunnen beter masseren over het algemeen. Hebben ook geen kolenschoppen aan de armen zitten.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zo naar binnen en 'Wo ist der "TARDI'S???'![]()
Je hebt ook fucking grote hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Aziaten kunnen beter masseren over het algemeen. Hebben ook geen kolenschoppen aan de armen zitten.
Die aanspraak had ik al schele toeter.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Even kontlikken zodat je aanspraak krijgt. Slimme zet.
Deed jij dat maar boiii.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Even kontlikken zodat je aanspraak krijgt. Slimme zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |