ja weenie wat het isquote:
Ja dat moet je toch kunnen onderbouwen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie wat het is
ziet er gwn raar uit
nee niet echt eigenlijk :squote:
quote:
okquote:
die is er bijna nooit meer de laatste tijdquote:
Dat komt omdat je zo lekker bentquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:34 schreef Zosk het volgende:
Kanker muggen hier.![]()
Word helemaal lekgeprikt.
Er is ook een DM en PM functie.quote:
quote:
niet expres :Squote:
oh okquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:36 schreef Kurovski het volgende:
Bultje op m'n bips blijft maar terugkomen. Heb 'm al een keer of 4 laten exploderen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:36 schreef Kurovski het volgende:
Bultje op m'n bips blijft maar terugkomen. Heb 'm al een keer of 4 laten exploderen.
Nee, dat lijkt me logisch.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me logisch.
Waarom zou iemand cripje weg willen jagen?
Maar goed.
Wat nu? Hoe krijgen we haar weer terug dan?
Einde van de ramadan afwachten?
Er zit niets anders op vrees ikquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me logisch.
Waarom zou iemand cripje weg willen jagen?
Maar goed.
Wat nu? Hoe krijgen we haar weer terug dan?
Einde van de ramadan afwachten?
Als ik alle vragen moet beantwoorden dan moet ik te veel typen, vond de laatste wel een vraag die eigenlijk de rest ontkracht zeg maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun je wel zo doen, maar ik onthou dit allemaal he.
Ja vervelend. Al sinds eind vorig jaar last van. De eerste keer dat ik kneep kwam er zo'n hard staafje uit zegmaar, een week erna spoot het eruit. Weer een week later ontplofte 'ie en vorige week ook weer. Moest zelfs met twee handen knijpen.quote:
beetje tmiquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja vervelend. Al sinds eind vorig jaar last van. De eerste keer dat ik kneep kwam er zo'n hard staafje uit zegmaar, een week erna spoot het eruit. Weer een week later ontplofte 'ie en vorige week ook weer. Moest zelfs met twee handen knijpen.
Ik ben er al mee naar de dokter geweest, maar die zei op dat moment dat 'ie nog niet rijp was.
Zit een hard knobbeltje wat dieper onder de huid. Die zooi moet er gewoon uit.
Kan maanden duren, succes.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja vervelend. Al sinds eind vorig jaar last van. De eerste keer dat ik kneep kwam er zo'n hard staafje uit zegmaar, een week erna spoot het eruit. Weer een week later ontplofte 'ie en vorige week ook weer. Moest zelfs met twee handen knijpen.
Ik ben er al mee naar de dokter geweest, maar die zei op dat moment dat 'ie nog niet rijp was.
Zit een hard knobbeltje wat dieper onder de huid. Die zooi moet er gewoon uit.
Wel bevredigend trouwens wanneer die zooi er uit komt.quote:
Begrijpelijk, is inderdaad erg lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel bevredigend trouwens wanneer die zooi er uit komt.
Toto is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel bevredigend trouwens wanneer die zooi er uit komt.
Terechte fipo welquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:55 schreef HPLC het volgende:
'Polen in Nederland nog altijd uitgebuit'
Die reacties
Zo voorspelbaar, maar het blijft me verbazen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gelukkig niks mee te schaften en met jou ook niet.
Frank is er alleen in het weekendquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:59 schreef McGrath het volgende:
Hey allemaal! Is Frank nog ergens? nog steeds zo'n fan van spanje?
jaquote:
ff geen zin in stampmuziek ;squote:
blegh, fucked upquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar m'n ogen plakken dicht door de hooikoorts.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gelukkig niks mee te schaften en met jou ook niet.
Is echt met pieken en dalen bij mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
blegh, fucked up
ben blij dat ik die shit alleen in het begin van de lente heb
Moet jij zeggen met je selectief.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]_! Heb ook niks met jouw puist te schaften (
![]()
), lekker selectief weer Nelis.
Ben niet selectief, omdat ik ergens niks mee te schaften heb, maar omdat lui en quoten gaat hier niet zo soepel.quote:
Haha niet zo ouwehoeren, ben je wel godverdomme.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet selectief, omdat ik ergens niks mee te schaften heb, maar omdat lui en quoten gaat hier niet zo soepel.
Ik word er akelig van.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is het ook, anders had ik die kk PI die jij gebruikt wel.
oh dus alleen dingen waar jij mee te maken hebt zijn belangrijk ;squote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer wel mee te maken.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha niet zo ouwehoeren, ben je wel godverdomme.
Vandaar je dikke billen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet selectief, omdat ik ergens niks mee te schaften heb, maar omdat lui en quoten gaat hier niet zo soepel.
Dat zei ik niet en is ook niet zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dus alleen dingen waar jij mee te maken hebt zijn belangrijk ;s
Nee joh, geintje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gebruik dat excuus maar gewoon nog een keer.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zei toch ook dat de boel traag is hier.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee joh, geintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Welkom op FOK!
Vanavond nog maar 'ns knijpen. Vanmorgen kwam er van die witte zooi uit druppelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:08 schreef HPLC het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het met de kont van Niels gaat.
Wie heeft jou stevig van achteren genomen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vanavond nog maar 'ns knijpen. Vanmorgen kwam er van die witte zooi uit druppelen.
Nee Cat, dat is wat anders. Nooit een soa gehad en dat wil ik graag zo houden.quote:
Ze oogt moe.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:20 schreef deadprez het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)uizen-na-nanananaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |