quote:
niet expres :Squote:
oh okquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:36 schreef Kurovski het volgende:
Bultje op m'n bips blijft maar terugkomen. Heb 'm al een keer of 4 laten exploderen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:36 schreef Kurovski het volgende:
Bultje op m'n bips blijft maar terugkomen. Heb 'm al een keer of 4 laten exploderen.
Nee, dat lijkt me logisch.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me logisch.
Waarom zou iemand cripje weg willen jagen?
Maar goed.
Wat nu? Hoe krijgen we haar weer terug dan?
Einde van de ramadan afwachten?
Er zit niets anders op vrees ikquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me logisch.
Waarom zou iemand cripje weg willen jagen?
Maar goed.
Wat nu? Hoe krijgen we haar weer terug dan?
Einde van de ramadan afwachten?
Als ik alle vragen moet beantwoorden dan moet ik te veel typen, vond de laatste wel een vraag die eigenlijk de rest ontkracht zeg maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun je wel zo doen, maar ik onthou dit allemaal he.
Ja vervelend. Al sinds eind vorig jaar last van. De eerste keer dat ik kneep kwam er zo'n hard staafje uit zegmaar, een week erna spoot het eruit. Weer een week later ontplofte 'ie en vorige week ook weer. Moest zelfs met twee handen knijpen.quote:
beetje tmiquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja vervelend. Al sinds eind vorig jaar last van. De eerste keer dat ik kneep kwam er zo'n hard staafje uit zegmaar, een week erna spoot het eruit. Weer een week later ontplofte 'ie en vorige week ook weer. Moest zelfs met twee handen knijpen.
Ik ben er al mee naar de dokter geweest, maar die zei op dat moment dat 'ie nog niet rijp was.
Zit een hard knobbeltje wat dieper onder de huid. Die zooi moet er gewoon uit.
Kan maanden duren, succes.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja vervelend. Al sinds eind vorig jaar last van. De eerste keer dat ik kneep kwam er zo'n hard staafje uit zegmaar, een week erna spoot het eruit. Weer een week later ontplofte 'ie en vorige week ook weer. Moest zelfs met twee handen knijpen.
Ik ben er al mee naar de dokter geweest, maar die zei op dat moment dat 'ie nog niet rijp was.
Zit een hard knobbeltje wat dieper onder de huid. Die zooi moet er gewoon uit.
Wel bevredigend trouwens wanneer die zooi er uit komt.quote:
Begrijpelijk, is inderdaad erg lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel bevredigend trouwens wanneer die zooi er uit komt.
Toto is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel bevredigend trouwens wanneer die zooi er uit komt.
Terechte fipo welquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:55 schreef HPLC het volgende:
'Polen in Nederland nog altijd uitgebuit'
Die reacties
Zo voorspelbaar, maar het blijft me verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |