Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha niet zo ouwehoeren, ben je wel godverdomme.
Vandaar je dikke billen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet selectief, omdat ik ergens niks mee te schaften heb, maar omdat lui en quoten gaat hier niet zo soepel.
Dat zei ik niet en is ook niet zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dus alleen dingen waar jij mee te maken hebt zijn belangrijk ;s
Nee joh, geintje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gebruik dat excuus maar gewoon nog een keer.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zei toch ook dat de boel traag is hier.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee joh, geintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Welkom op FOK!
Vanavond nog maar 'ns knijpen. Vanmorgen kwam er van die witte zooi uit druppelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:08 schreef HPLC het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het met de kont van Niels gaat.
Wie heeft jou stevig van achteren genomen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vanavond nog maar 'ns knijpen. Vanmorgen kwam er van die witte zooi uit druppelen.
Nee Cat, dat is wat anders. Nooit een soa gehad en dat wil ik graag zo houden.quote:
Ze oogt moe.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:20 schreef deadprez het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)uizen-na-nanananaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |