mwah 7 cm is echt wel klein hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben niet klein dus dit gaat in ieder geval niet over mij voor de verandering.
Nee haha.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft er zo'n kleine Chinees op je gezicht staan stampen?
Daar doelde ik ook niet op.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben niet klein dus dit gaat in ieder geval niet over mij voor de verandering.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zo naar binnen en 'Wo ist der "TARDI'S???'
Aziaten kunnen beter masseren over het algemeen. Hebben ook geen kolenschoppen aan de armen zitten.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zo naar binnen en 'Wo ist der "TARDI'S???'![]()
Je hebt ook fucking grote hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Aziaten kunnen beter masseren over het algemeen. Hebben ook geen kolenschoppen aan de armen zitten.
Die aanspraak had ik al schele toeter.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Even kontlikken zodat je aanspraak krijgt. Slimme zet.
Deed jij dat maar boiii.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Even kontlikken zodat je aanspraak krijgt. Slimme zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |