En niet te missen, de geweldige inspirerende *kuch* fanpagina op Facebook:quote:Indigo Sexplosion = Flowerbomb viktor & rolf
Indigo Just orange = Boss orange
Indigo Stripes & squares = Burberry
Indigo Apl = Be dilicious DKNY
Indigo ET = Thiere mugler Alien
Bijou d'or = J'adore Dior
Forbidden love Lola Color = Lolita lempicka
La fleur = Kenzo flower
Dolce donna light blue = Dolce & Gabanna light blue
Body Language = Jean Paul Gaultier Classique
Je gaat wel terug toch?quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:25 schreef Alieda-R het volgende:
Een aantal weken geleden 2 kleine grillpannen gekocht, 1 voor thuis en 1 voor tijdens onze kampeervakantie. Vandaag thuis voor het eerst 1 gebruikt, levensgevaarlijk. De anti-aanbaklaag ging volledig in de fik, snel een deksel van een andere pan erop gedaan om het vuur te doven. Grillpan is ook helemaal krom getrokken.
Ik zag vandaag dat die pannen nog steeds verkocht worden, het zijn kleine grillpannen in onder andere de kleuren roze, blauw en paars.
Waarom zou je zoiets ook bij de action kopen? Een pan is toch iets waar je zeker van wil weten dat het kwalitatief in orde is? In het verleden is wel gebleken dat lang niet al die anti-aanbakproducten onschadelijk zijn, dan zou ik wel zeker willen weten dat ik een veilig product koop, komt tenslotte allemaal in je lichaam terecht.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:25 schreef Alieda-R het volgende:
Een aantal weken geleden 2 kleine grillpannen gekocht, 1 voor thuis en 1 voor tijdens onze kampeervakantie. Vandaag thuis voor het eerst 1 gebruikt, levensgevaarlijk. De anti-aanbaklaag ging volledig in de fik, snel een deksel van een andere pan erop gedaan om het vuur te doven. Grillpan is ook helemaal krom getrokken.
Ik zag vandaag dat die pannen nog steeds verkocht worden, het zijn kleine grillpannen in onder andere de kleuren roze, blauw en paars.
Ja, morgen ga ik terug, ik heb de bon gelukkig teruggevonden en neem ook de nog ongebruikte pan mee. Ik dacht handig voor tijdens onze kampeervakantie op Texel over 3 weken zo'n klein pannetje maar die dingen zijn dus levensgevaarlijk.quote:
Mijn complete pannenset komt bij Action vandaan en heb daar geen problemen mee, maar dat zijn ook allemaal pannen zonder anti-aanbaklaag. Heb ook de koekenpannen met witte binnenkant en die bevallen me erg goed.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets ook bij de action kopen? Een pan is toch iets waar je zeker van wil weten dat het kwalitatief in orde is? In het verleden is wel gebleken dat lang niet al die anti-aanbakproducten onschadelijk zijn, dan zou ik wel zeker willen weten dat ik een veilig product koop, komt tenslotte allemaal in je lichaam terecht.
Nog nooit gezien daar.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:43 schreef MCH het volgende:
Heeft de Action ook noppenfolie/bubbeltjesplastic?
Ik heb er ooit een rol bubbeltjesplastic gekochtquote:Op maandag 11 juli 2016 00:43 schreef MCH het volgende:
Heeft de Action ook noppenfolie/bubbeltjesplastic?
Bij de Action waar ik kom hebben ze alleen bubbeltjes enveloppen. Bij de kantoorspullen.quote:
Bij ons ook. Ik haal het ook altijd bij een bouwmarkt.quote:Op maandag 11 juli 2016 06:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bij de Action waar ik kom hebben ze alleen bubbeltjes enveloppen. Bij de kantoorspullen.
Bedankt voor het opzoeken, 5 meter was 3.15 bij de Bauhaus. Heb daar wel eerst genoeg aan. 10 meter was 5 nog wat daar, dus mocht ik het opnieuw nodig hebben dan ga ik maar naar de Karwei.quote:
Jazeker. Liggen vaak bij de plastic bekertjes, wegwerp borden e.d.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:37 schreef Duufje het volgende:
Hoihoi, kan iemand mij vertellen of de action weggooi aluminium schalen hebben om lasagna oid in te maken? Zoals bijv van de afhaalchinees..
Oh die zou ik wel graag proberen voor (simpele, hoeft niet perfect) waterfoto's. Maar dertig euro om te proberen, even nadenken nog...quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:24 schreef Paul het volgende:
Dit kan toch nooit wat zijn?
http://www.action.nl/full(...)HD%20ACTION%20CAMERA
Thx. Morgen even kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:34 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Jazeker. Liggen vaak bij de plastic bekertjes, wegwerp borden e.d.
Soms ligt er ook wat bij de camping/bbq spullen.
Ik heb ze er wel eens gehaald. Kijk eens bij de bbq spulletjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:37 schreef Duufje het volgende:
Hoihoi, kan iemand mij vertellen of de action weggooi aluminium schalen hebben om lasagna oid in te maken? Zoals bijv van de afhaalchinees..
quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:24 schreef Paul het volgende:
Dit kan toch nooit wat zijn?
http://www.action.nl/full(...)HD%20ACTION%20CAMERA
Ik zei letterlijk een uur geleden tegen mn zus: ja ik fiets morgen wel naar de action om te kijken of ze een ventilator hebben. Check ik de weekaanbiedingen... bingoquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:55 schreef piepkuiken21 het volgende:
op aanraden van jullie die Sendil gekocht wat een chemische sinaasappelgeur komt daar vanaf![]()
Die dus niet meer ;-)
Sinaasappelgeur ken ik niet, Ik heb het 1x gehaald. de "groene" het leek voor mij het meest op met water aangelengd afwasmiddel. Zo goed vond ik het niet schoonmaken. Dus ik laat dat spul altijd links liggenquote:Op woensdag 20 juli 2016 01:01 schreef Elleska het volgende:
ik heb daar ook nog nooit iemand over gehoord. sterker nog voordat het in de topictitel stond had ik er nog nooit van gehoord. geen idee ook waarom dat nog steeds de topictitel is.
Nog een opmerking over deze - wilde deze gaan halen maar ze hebben voor 12,95 ook eentje op een poot. Die maar meegenomen - gingen als warme broodjes vanmorgen (of ijsjes in de zomerquote:
Dat is bij de meeste ventilatoren zo omdat ie anders zichzelf eraf draait als ie aan staatquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:05 schreef eleganza het volgende:
Bijv het knopje op de draaias - die moet je met de klok mee er afdraaien, en tegen de klok in er weer opdraaienfuck logica.
Ja dat is dus vet logisch - maar niet als je nog nooit zo'n ding in elkaar hebt gezet en het niet in de handleiding staat...quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:38 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste ventilatoren zo omdat ie anders zichzelf eraf draait als ie aan staat
Deze bedoelde je?quote:Op zondag 17 juli 2016 14:46 schreef Duufje het volgende:
Gevonden inderdaad! Zijn wel een beetje aan de kleine kant, maar het moet wel lukken. Thx!
Ik heb hem aangepastquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:38 schreef Nixxor het volgende:
[..]
[..]
Sinaasappelgeur ken ik niet, Ik heb het 1x gehaald. de "groene" het leek voor mij het meest op met water aangelengd afwasmiddel. Zo goed vond ik het niet schoonmaken. Dus ik laat dat spul altijd links liggen
De topic titel is nog steeds dezelfde uit gebrek aan inspiratie volgens mij.
iemand suggesties?
Ze hebben ze wel verkocht idd, meestal rond kerst, want verlichting enzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:46 schreef eleganza het volgende:
Hebben ze nog die klik aan klik uit dingen met afstandsbediening bij de Action? Paar jaar geleden zo'n setje gekocht, super nuttig! Heb nu eigenlijk nog eentje nodig maar weet niet of ze ze nog hebben
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:23 schreef PureEvil het volgende:
Iemand hier die de opvouwbare bolderkar heeft gekocht?
Heb ze van de week nog zien liggen. Bij de verlichting.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:46 schreef eleganza het volgende:
Hebben ze nog die klik aan klik uit dingen met afstandsbediening bij de Action? Paar jaar geleden zo'n setje gekocht, super nuttig! Heb nu eigenlijk nog eentje nodig maar weet niet of ze ze nog hebben
Ik geloof dat ze 9,99 kostenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:00 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Heb ze van de week nog zien liggen. Bij de verlichting.
https://www.google.nl/sea(...)rc=wxhEm5JTfStp-M%3A
Weet alleen niet meer hoe duur.
als het niet bevalt breng je m gewoon terug?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die zou ik wel graag proberen voor (simpele, hoeft niet perfect) waterfoto's. Maar dertig euro om te proberen, even nadenken nog...
Kleine plastic onderdeeltjes vallen weg, maar over het algemeen wel stevig. Goed en compact op te vouwen. We hebben hem twee keer gebruikt voor pretparken. Trekt licht, maar handvat is wat klein.quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef Jiang153 het volgende:
Hadden ze nou kledinghangers bij de Action?
Van die 'fluwelen'. Ideaal! Beste aankoop in lange tijd. Glijden de shirts niet af en er past zoveel meer in mijn kast dan met die (mooiere) houten hangers.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef Jiang153 het volgende:
Hadden ze nou kledinghangers bij de Action?
haha, ik heb ze de kliko ingesmeten.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:24 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Van die 'fluwelen'. Ideaal! Beste aankoop in lange tijd. Glijden de shirts niet af en er past zoveel meer in mijn kast dan met die (mooiere) houten hangers.
Ikea heeft ook van die smalle, gewoon metaal.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:11 schreef lily het volgende:
[..]
haha, ik heb ze de kliko ingesmeten.
Ik werd gek van die (niet glijdende) fluwelen dingen. Ik was een half uur langer bezig met kleding hangen door dat stroeve gedoe.
Haha zo zie je maar weerquote:Op zondag 31 juli 2016 13:11 schreef lily het volgende:
[..]
haha, ik heb ze de kliko ingesmeten.
Ik werd gek van die (niet glijdende) fluwelen dingen. Ik was een half uur langer bezig met kleding hangen door dat stroeve gedoe.
Mag dat nog wel van Sylvana en Quinsy Gario?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Belangrijke vraag: hebben ze van die Afro disco pruiken op dit moment?
Volgens mij heb ik die laatst nog zien liggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:00 schreef Evi90 het volgende:
Ik heb vroeger wel eens tijgerbalsem bij de Action zien liggen, weet iemand of ze die nog steeds verkopen?
Ok, thanks! Ga ik deze week even kijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:35 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die laatst nog zien liggen.
Met Argan? Heb ik ook gezien maar nog niet gekocht.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:10 schreef valentijn101 het volgende:
Heeft iemand die grote pompflessen shampoo al een geprobeerd? Is het wat?
Ja, ze hebben er verschillende van. Leek me wel handig zo n pomp.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 07:21 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Met Argan? Heb ik ook gezien maar nog niet gekocht.
Heb ik een paar jaar geleden eens gekocht, maar vond het niks. Vind die shampoo stinken en de geur blijft heel lang in het haar. Maar dat is voor ieder iets persoonlijks, misschien dat anderen de geur wel prettig vinden.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:10 schreef valentijn101 het volgende:
Heeft iemand die grote pompflessen shampoo al een geprobeerd? Is het wat?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me erbij moet voorstellen....
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:07 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.action.nl/100-(...)#product-media-modal
Er zijn heel veel producten die nog op de site staan maar in sommige filialen niet meer te koop zijn. Was laatst ook op zoek naar iets maar kon het in de filialen hier in de buurt niet vinden. Navraag gedaan en werd me verteld dat een artikel pas van de site gehaald wordt als het overal uitverkocht is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mijn dochtertje heeft de Maxxter action cam gekocht
http://www.action.nl/full-hd-action-sportscam-schok-en-waterproof
Voor 4 tientjes levert het apparaat opmerkelijk scherpe opnames. Dochter is met vriendin naar het zwembad geweest en ze hebben er mee onderwater gefilmd. Ook heeft ze hem aan haar fietsstuur bevestigd en is er een stuk mee gaan fietsen.
16GB kaartje voor 8 euro er bij gekocht en dan kan je behoorlijk lang mee filmen.
Het rare is dat ik de camera in de winkel niet meer zie liggen, terwijl hij nog wel op de Action website te vinden is. De zoekfunctie van die website is trouwens knap waardeloos
wat handigquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:08 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Er zijn heel veel producten die nog op de site staan maar in sommige filialen niet meer te koop zijn. Was laatst ook op zoek naar iets maar kon het in de filialen hier in de buurt niet vinden. Navraag gedaan en werd me verteld dat een artikel pas van de site gehaald wordt als het overal uitverkocht is.
Want!quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vandaag heb ik bij de action een hakmolentje met touwtje gekocht!
Had er ooit een gekregen, van Tupperware, maar die was gesloopt, dus ben nu benieuwd of deze net zo goed is
werkt dat wel dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:07 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.action.nl/100-(...)#product-media-modal
Vast wel ander had mevrouw puff geen nieuwe gekochtquote:
Mijn dochter heeft hem al een paar keer gebruikt en is er heel blij mee. Over de levensduur kan ik weinig zeggen, daar heeft ze hem te kort voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:46 schreef richolio het volgende:
Is zo'n Action Cam het waard denken jullie? Lijkt me wel tof, want het is toch niet zo duur. Maar ik lees bijv. niks over de batterij e.d., dus daar moet ik dan ook wel niets van verwachten eigenlijk.
Sowieso heb ik "maar" drie Actions bij me in de buurt.Als ze ze hebben zou wel chill zijn
Bij de gewone klusspullen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:45 schreef eleganza het volgende:
Weet iemand trouwens of ze bij de Action nog schoolbordverf hebben? Zag het wel liggen bij de knutselspullen, maar dat was alleen nog oranje en blauw bij de twee actions waar ik was. Ik zoek echt de zwarte variant!Thanks!
Oh, thanksquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft hem al een paar keer gebruikt en is er heel blij mee. Over de levensduur kan ik weinig zeggen, daar heeft ze hem te kort voor.
Ik kan wel positief oordelen over de kwaliteit van de gemaakte opnames en de meegeleverde accessoires.
Al met al denk ik dat je voor 40 euro een leuk cameraatje hebt voor kinderen, die er hun avonturen mee vastleggen, of iemand die er mee gaat mountainbiken ofzo. Beter laat je dit cameraatje vallen dan je iPhone 6 tijdens het filmen.
Voor 4 tientjes kan je je hier geen bult aan vallen, lijkt mij.
Transparante waterdichte behuizing en een bevestigingsbeugel met klemmen voor oa. een fietsstuur. Verder nog wat koordjes om hem ergens aan vast te strikken. Geen selfiestick.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh, thanksDat laatste is waar, mijn iphone is prima, maar voor dit geld hoef ik niet zuinig met zo'n ding te doen. Dat is ook wel eens fijn.
Welke accessoires kreeg je erbij? Zeker niet zo'n selfie-stok?
Selfie sticks verkopen ze los voor nog geen ¤3,-quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh, thanksDat laatste is waar, mijn iphone is prima, maar voor dit geld hoef ik niet zuinig met zo'n ding te doen. Dat is ook wel eens fijn.
Welke accessoires kreeg je erbij? Zeker niet zo'n selfie-stok?
En ben je er tevreden van? Doorgaans is het geen argan maar een olie zoals olijfolie, frituurolie? (Geen onzin).quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:30 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben er verschillende van. Leek me wel handig zo n pomp.
Ik heb er nog geen gehaald.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:42 schreef einzeinz het volgende:
[..]
En ben je er tevreden van? Doorgaans is het geen argan maar een olie zoals olijfolie, frituurolie? (Geen onzin).
Argan is onbetaalbaar, dus lijkt me dat ze het niet in zo'n flessen aan die prijs gaan aanbieden! Een Belgisch onderzoekslabo deed ooit onderzoek en ze vonden niets van Argan terug maar alleen maar olijfolie
Colruyt (België) klaagde eerder ook al de andere verzorgingsproducten aan van Action. In 90% van de gevallen gaat het om B-partijen die niet in Europa gemaakt worden en waar Action dan een restant van inslaat.
Ja, maar zo kapot. Het is een trekkertje aan een baggertouwtje. Als je 2X te hard trekt is het zo door!quote:
Pics van je dochter?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft hem al een paar keer gebruikt en is er heel blij mee. Over de levensduur kan ik weinig zeggen, daar heeft ze hem te kort voor.
Ik kan wel positief oordelen over de kwaliteit van de gemaakte opnames en de meegeleverde accessoires.
Al met al denk ik dat je voor 40 euro een leuk cameraatje hebt voor kinderen, die er hun avonturen mee vastleggen, of iemand die er mee gaat mountainbiken ofzo. Beter laat je dit cameraatje vallen dan je iPhone 6 tijdens het filmen.
Voor 4 tientjes kan je je hier geen bult aan vallen, lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |