abonnement Unibet Coolblue
pi_164339076
quote:
^O^ Nooit gezien, handig dingetje!!
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:11:48 #77
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_164355795
Mijn dochtertje heeft de Maxxter action cam gekocht

http://www.action.nl/full-hd-action-sportscam-schok-en-waterproof

Voor 4 tientjes levert het apparaat opmerkelijk scherpe opnames. Dochter is met vriendin naar het zwembad geweest en ze hebben er mee onderwater gefilmd. Ook heeft ze hem aan haar fietsstuur bevestigd en is er een stuk mee gaan fietsen.

16GB kaartje voor 8 euro er bij gekocht en dan kan je behoorlijk lang mee filmen.

Het rare is dat ik de camera in de winkel niet meer zie liggen, terwijl hij nog wel op de Action website te vinden is. De zoekfunctie van die website is trouwens knap waardeloos :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_164406743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mijn dochtertje heeft de Maxxter action cam gekocht

http://www.action.nl/full-hd-action-sportscam-schok-en-waterproof

Voor 4 tientjes levert het apparaat opmerkelijk scherpe opnames. Dochter is met vriendin naar het zwembad geweest en ze hebben er mee onderwater gefilmd. Ook heeft ze hem aan haar fietsstuur bevestigd en is er een stuk mee gaan fietsen.

16GB kaartje voor 8 euro er bij gekocht en dan kan je behoorlijk lang mee filmen.

Het rare is dat ik de camera in de winkel niet meer zie liggen, terwijl hij nog wel op de Action website te vinden is. De zoekfunctie van die website is trouwens knap waardeloos :')
Er zijn heel veel producten die nog op de site staan maar in sommige filialen niet meer te koop zijn. Was laatst ook op zoek naar iets maar kon het in de filialen hier in de buurt niet vinden. Navraag gedaan en werd me verteld dat een artikel pas van de site gehaald wordt als het overal uitverkocht is.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 20:27:12 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164407257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 20:08 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Er zijn heel veel producten die nog op de site staan maar in sommige filialen niet meer te koop zijn. Was laatst ook op zoek naar iets maar kon het in de filialen hier in de buurt niet vinden. Navraag gedaan en werd me verteld dat een artikel pas van de site gehaald wordt als het overal uitverkocht is.
wat handig :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164408176
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vandaag heb ik bij de action een hakmolentje met touwtje gekocht!
Had er ooit een gekregen, van Tupperware, maar die was gesloopt, dus ben nu benieuwd of deze net zo goed is :)
Want! :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 augustus 2016 @ 22:46:08 #81
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164411930
Is zo'n Action Cam het waard denken jullie? Lijkt me wel tof, want het is toch niet zo duur. Maar ik lees bijv. niks over de batterij e.d., dus daar moet ik dan ook wel niets van verwachten eigenlijk.

Sowieso heb ik "maar" drie Actions bij me in de buurt. :P Als ze ze hebben zou wel chill zijn
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164412975
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 23:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

werkt dat wel dan?
Vast wel ander had mevrouw puff geen nieuwe gekocht ;)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_164414347
Ik heb de papierversnipperaar gekocht die in de aanbieding is, het was alweer de laatste maar het zal wel aangevuld worden, maar wat maakt dat ding een herrie :D misschien dat dat voor meer van die dingen geldt maar ik doe het raam voortaan even dicht voor m'n arme buurtjes.
Maar hij doet het vooralsnog gewoon.
Tap tap tap
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:45:25 #85
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_164424440
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:46 schreef richolio het volgende:
Is zo'n Action Cam het waard denken jullie? Lijkt me wel tof, want het is toch niet zo duur. Maar ik lees bijv. niks over de batterij e.d., dus daar moet ik dan ook wel niets van verwachten eigenlijk.

Sowieso heb ik "maar" drie Actions bij me in de buurt. :P Als ze ze hebben zou wel chill zijn
Mijn dochter heeft hem al een paar keer gebruikt en is er heel blij mee. Over de levensduur kan ik weinig zeggen, daar heeft ze hem te kort voor.

Ik kan wel positief oordelen over de kwaliteit van de gemaakte opnames en de meegeleverde accessoires.

Al met al denk ik dat je voor 40 euro een leuk cameraatje hebt voor kinderen, die er hun avonturen mee vastleggen, of iemand die er mee gaat mountainbiken ofzo. Beter laat je dit cameraatje vallen dan je iPhone 6 tijdens het filmen.

Voor 4 tientjes kan je je hier geen bult aan vallen, lijkt mij.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 11 augustus 2016 @ 13:45:07 #86
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_164425891
Weet iemand trouwens of ze bij de Action nog schoolbordverf hebben? Zag het wel liggen bij de knutselspullen, maar dat was alleen nog oranje en blauw bij de twee actions waar ik was. Ik zoek echt de zwarte variant! :) Thanks! :*
Koekje d'r bij?
pi_164428194
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:45 schreef eleganza het volgende:
Weet iemand trouwens of ze bij de Action nog schoolbordverf hebben? Zag het wel liggen bij de knutselspullen, maar dat was alleen nog oranje en blauw bij de twee actions waar ik was. Ik zoek echt de zwarte variant! :) Thanks! :*
Bij de gewone klusspullen.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 16:46:05 #88
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164431033
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Mijn dochter heeft hem al een paar keer gebruikt en is er heel blij mee. Over de levensduur kan ik weinig zeggen, daar heeft ze hem te kort voor.

Ik kan wel positief oordelen over de kwaliteit van de gemaakte opnames en de meegeleverde accessoires.

Al met al denk ik dat je voor 40 euro een leuk cameraatje hebt voor kinderen, die er hun avonturen mee vastleggen, of iemand die er mee gaat mountainbiken ofzo. Beter laat je dit cameraatje vallen dan je iPhone 6 tijdens het filmen.

Voor 4 tientjes kan je je hier geen bult aan vallen, lijkt mij.
Oh, thanks :) Dat laatste is waar, mijn iphone is prima, maar voor dit geld hoef ik niet zuinig met zo'n ding te doen. Dat is ook wel eens fijn.

Welke accessoires kreeg je erbij? Zeker niet zo'n selfie-stok?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 11 augustus 2016 @ 17:00:10 #89
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_164431603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:46 schreef richolio het volgende:

[..]

Oh, thanks :) Dat laatste is waar, mijn iphone is prima, maar voor dit geld hoef ik niet zuinig met zo'n ding te doen. Dat is ook wel eens fijn.

Welke accessoires kreeg je erbij? Zeker niet zo'n selfie-stok?
Transparante waterdichte behuizing en een bevestigingsbeugel met klemmen voor oa. een fietsstuur. Verder nog wat koordjes om hem ergens aan vast te strikken. Geen selfiestick.

Ze hebben bij Action trouwens ook zo'n tripod met flexibele pootjes voor 2 of 3 euro, de camera heeft zo'n schroefdraadgat aan de onderkant, waarmee je hem op de tripod kan schroeven.

Zoiets:



Mijn dochter had het eerder al eens over speciale plastic zakjes voor je smartphone, dat vond ze wel een goed idee om dan met haar iPhone in het zwembad te filmen. Gelukkig heb ik haar tijdig van dat onzalige idee af kunnen helpen. Dat had op een drama uitgelopen :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_164432036
iemand enig idee of dat fotopapier van de action ook in een laserprinter kan?
pi_164447787
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:46 schreef richolio het volgende:

[..]

Oh, thanks :) Dat laatste is waar, mijn iphone is prima, maar voor dit geld hoef ik niet zuinig met zo'n ding te doen. Dat is ook wel eens fijn.

Welke accessoires kreeg je erbij? Zeker niet zo'n selfie-stok?
Selfie sticks verkopen ze los voor nog geen ¤3,-
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_164487425
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 10:30 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ja, ze hebben er verschillende van. Leek me wel handig zo n pomp.
En ben je er tevreden van? Doorgaans is het geen argan maar een olie zoals olijfolie, frituurolie? (Geen onzin).

Argan is onbetaalbaar, dus lijkt me dat ze het niet in zo'n flessen aan die prijs gaan aanbieden! Een Belgisch onderzoekslabo deed ooit onderzoek en ze vonden niets van Argan terug maar alleen maar olijfolie :P

Colruyt (België) klaagde eerder ook al de andere verzorgingsproducten aan van Action. In 90% van de gevallen gaat het om B-partijen die niet in Europa gemaakt worden en waar Action dan een restant van inslaat.
Cindy De Vuyst
pi_164487491
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 10:42 schreef einzeinz het volgende:

[..]

En ben je er tevreden van? Doorgaans is het geen argan maar een olie zoals olijfolie, frituurolie? (Geen onzin).

Argan is onbetaalbaar, dus lijkt me dat ze het niet in zo'n flessen aan die prijs gaan aanbieden! Een Belgisch onderzoekslabo deed ooit onderzoek en ze vonden niets van Argan terug maar alleen maar olijfolie :P

Colruyt (België) klaagde eerder ook al de andere verzorgingsproducten aan van Action. In 90% van de gevallen gaat het om B-partijen die niet in Europa gemaakt worden en waar Action dan een restant van inslaat.
Ik heb er nog geen gehaald.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_164487634
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:29 schreef soapie het volgende:

[..]

^O^ Nooit gezien, handig dingetje!!
Ja, maar zo kapot. Het is een trekkertje aan een baggertouwtje. Als je 2X te hard trekt is het zo door!
Cindy De Vuyst
pi_164487924
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Mijn dochter heeft hem al een paar keer gebruikt en is er heel blij mee. Over de levensduur kan ik weinig zeggen, daar heeft ze hem te kort voor.

Ik kan wel positief oordelen over de kwaliteit van de gemaakte opnames en de meegeleverde accessoires.

Al met al denk ik dat je voor 40 euro een leuk cameraatje hebt voor kinderen, die er hun avonturen mee vastleggen, of iemand die er mee gaat mountainbiken ofzo. Beter laat je dit cameraatje vallen dan je iPhone 6 tijdens het filmen.

Voor 4 tientjes kan je je hier geen bult aan vallen, lijkt mij.
Pics van je dochter?
pi_164488403
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 11:26 schreef MCH het volgende:

[..]

Pics van je dochter?
:{
pi_164488423
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 11:26 schreef MCH het volgende:

[..]

Pics van je dochter?
:r
Cindy De Vuyst
pi_164488457
Sukkels, ik bedoel van die camera.
pi_164490007
Wel goeie beelden, idd
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')