Dat klink niet, maar misschien heeft Elfletterig nog een leuk boekje.quote:
Jij bent een wilde.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat klink niet, maar misschien heeft Elfletterig nog een leuk boekje.
Het is trouwens Nederlands.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:08 schreef moemoe het volgende:
Kaapje hier, kaapje daar, allemaal kaapjes.
Hallon. Ik zag laatst een moemoe-auto.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:08 schreef moemoe het volgende:
Kaapje hier, kaapje daar, allemaal kaapjes.
Wilde is correcte Nederlandse schrijftaal. Wou is eigenlijk meer spreektaal, maar het is niet fout om het zo te schrijven. Nederlands moet dan wél weer met een hoofdletter.quote:
En dan geen leuke TT bedenken?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik had gewoon de Lapo hoor.![]()
Mooi, ga dan nu maar weer slapen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:12 schreef Fylax het volgende:
Hoi jongens ik ben liedje aan het leren op piano
http://vocaroo.com/i/s1OI86otl6rO
En dat laatste is vooral een beetje jammer.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:12 schreef moemoe het volgende:
Al ben ik mijn spreekrecht verloren, omdat ik hier niet echt meer post.
Ik las zoiets ja, een rijdende koeien-autoquote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hallon. Ik zag laatst een moemoe-auto.
Die wil ik als ringtone.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:12 schreef Fylax het volgende:
Ja, het was prachtig!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik las zoiets ja, een rijdende koeien-auto.
Klinkt een beetje treurig. Wat is het?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:12 schreef Fylax het volgende:
Ik ook bijna niet de laatste tijd. Als jij terugkomt, wordt het misschien ooit nog weer gezellig.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:12 schreef moemoe het volgende:
Al ben ik mijn spreekrecht verloren, omdat ik hier niet echt meer post.
Dit topic is nooit gezellig geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet de laatste tijd. Als jij terugkomt, wordt het misschien ooit nog weer gezellig.
Nou, bedankt he.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet de laatste tijd. Als jij terugkomt, wordt het misschien ooit nog weer gezellig.
Leuk hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:12 schreef Fylax het volgende:
Ken ik niet, ik ga het morgen wel even checken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ken jij de app Peak?
Vind ik wel wat voor jou, is braintraining.
Ik wil nog een keer een fatsoenlijk topic maken ervoor, maar tot die tijd...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ken ik niet, ik ga het morgen wel even checken.
Misschien voor mij ook wel eens handig. Ik maak de laatste tijd wel vaak puzzels; met name logische puzzels.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een fatsoenlijk topic maken ervoor, maar tot die tijd...
Je kunt je brein trainen in categorieën zoals geheugen, focus, taal, mentale wendbaarheid, probleemoplossend denken, emotie en coördinatie.
Onderstaand spelletje is een van mijn favorieten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien voor mij ook wel eens handig. Ik maak de laatste tijd wel vaak puzzels; met name logische puzzels.
'Brain it on' is de beste.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
1 van de spelletjes in de categorie ''probleemoplossend denken''.
Dat soort apps vind ik altijd wel erg mooi gemaaktquote:
Mensen die dit op Facebook zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:11 schreef LTVDK het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2558/?type=2&theater
Almere
Is dat weer alleen voor Apple?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
''Super Sharp'' is ook een leuke in dat genre.
Geniaalquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:11 schreef LTVDK het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2558/?type=2&theater
Almere
quote:Fatima moet ramadan op nieuw doen denk ik, zonde ze moest nog een paar dagjes
Gaat hem niet worden, dat ding wil toegang tot mijn foto's, video's en bestanden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een fatsoenlijk topic maken ervoor, maar tot die tijd...
Je kunt je brein trainen in categorieën zoals geheugen, focus, taal, mentale wendbaarheid, probleemoplossend denken, emotie en coördinatie.
Mensen die Facebookquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die dit op Facebook zetten.
quote:Paul van Vliet: One man show is een registratie van zijn theatervoorstelling in de Koninklijke Schouwburg in Den Haag. Daarin treedt de cabaretier op met recent materiaal, maar ook klassiekers als Majoor Kees komen langs.
Kijk je ook die kookshow op 3?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:22 schreef Karina het volgende:
Vervelende man Paul van Vliet, kan zijn stem niet uitstaan.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:11 schreef Specularium het volgende:
Ik zag Gerda Havertong.
Volgens Henk Efteling is zij verantwoordelijk voor de Afrikanisering van Sesamstraat.
Aanslag op vliegveld Istanboelquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aanslagje op Ataturk Airport Istanbul.
Geen zin om er topic over te openen. Twitter stroomt er vol mee.
Die man is totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:31 schreef Specularium het volgende:
Bij Grillmasters zit Ruben Nicolai heel schijtlollig te doen.
Was gewoon als dank voor de tip joh.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik was aan het afruimen en wilde het bestek in de vaatwasmachine doen, toen deed ik de prullenbak open en pleurde ik al het bestek daar in.
Oh, die is goed. Waar ben je ergens?quote:
Nou leuk is het verkeerde woord, eerder spannend.quote:
S01e11 net gekeken. Ben seizoen 1 aan het terugkijken voordat ik aan 2 begin. 1 had ik 2 jaar terug of zo al gezien maar ik ben de helft alweer vergeten merk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, die is goed. Waar ben je ergens?
Ik moet nog steeds veel kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou leuk is het verkeerde woord, eerder spannend.
[..]
S01e11 net gekeken. Ben seizoen 1 aan het terugkijken voordat ik aan 2 begin. 1 had ik 2 jaar terug of zo al gezien maar ik ben de helft alweer vergeten merk ik.
Kijk er meestal eentje tijdens het eten en nu omdat er geen voetbal wasquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds veel kijken.
Ik kom er gewoon niet aan toe.
Ik kom wel steeds verder hoor, gelukkig.
Ja, dan is er opeens zo'n leegte die opgevuld moet worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk er meestal eentje tijdens het eten en nu omdat er geen voetbal was
Je went er toch een beetje aan jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, dan is er opeens zo'n leegte die opgevuld moet worden.
Corrie heeft een neger om haar leegte op te vullenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, dan is er opeens zo'n leegte die opgevuld moet worden.
Zo ken ie wel weer he timmmmm.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie heeft een neger om haar leegte op te vullen
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Je went er toch een beetje aan jaWedstrijd om 6 uur zeker. Heb ze tot nu toe allemaal gezien (niet allemaal helemaal, dat niet).
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat gek, ik dacht dat verwachten ze wel
Komt omdat je allemaal extra knopjes hebt die de layout verneuken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:56 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Wisten jullie dat ik overal van die uitgerekte quotes zie?
Vraag me af of Fylax hier al een topic over heeft gemaakt.
Wat is dit nu weer voor UI.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie heeft een neger om haar leegte op te vullen
Als gewone quotes bij Harry al uitgerekt zijn, zal ik maar helemaal geen splitsquotes meer plaatsen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat je allemaal extra knopjes hebt die de layout verneuken.
Graaf Denkula en Snörremansquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als gewone quotes bij Harry al uitgerekt zijn, zal ik maar helemaal geen splitsquotes meer plaatsen.
Dit is ongeveer net zo hilarisch als Paul van Vliet.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Graaf Denkula en Snörremans
Ik moest lachen
Gahahah geen idee wie dat is geloof ik maar ik moest hard op lachenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is ongeveer net zo hilarisch als Paul van Vliet.
Ben ik niet de bedenker van hoor. Elders gelezen. Maar ik vond Graaf Denkula te grappig. Ik krijg bij die Kuzu ook de hele tijd zo'n Gargamel-gevoel.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Graaf Denkula en Snörremans
Ik moest lachen
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben ik niet de bedenker van hoor. Elders gelezen. Maar ik vond Graaf Denkula te grappig. Ik krijg bij die Kuzu ook de hele tijd zo'n Gargamel-gevoel.
Whehehe, dat ga ik later even terugzoeken online en dan capturen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
Toevallig hoor ik net bij Humberto een hilarische (tenminste ik moest lachen)
toettoetboingboing Kuzu en Ozturk.
(op de melodie van peppie en kokkie dus)
Die van powned zit altijd in mijn hoofd als ik kuzu zie. variatie op Guus Meeuwis.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
Toevallig hoor ik net bij Humberto een hilarische (tenminste ik moest lachen)
toettoetboingboing Kuzu en Ozturk.
(op de melodie van peppie en kokkie dus)
Het geluid zat er niet bij, maar dat kun je er dan zelf achter zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Whehehe, dat ga ik later even terugzoeken online en dan capturen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Die van powned zit altijd in mijn hoofd als ik kuzu zie. variatie op Guus Meeuwis.
Denk denk, denk denk, denk denk, denk denk, Kuzuuuuu
Ik zag net een filmpje van Samsom, die een soort zelfspot-lied zingt. Ik heb het drie seconden volgehouden. Toch nog één seconde langer dan de gemiddelde videoclip die LTVDK hier post.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
Ik zag net een filmpje van Kuzu, ziet er net zo gezellig uit als de LPF toen.
Fatima de Breij hoor.quote:
Massaverkrachters hebben altijd op een particuliere gezeten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:12 schreef anonymoussie het volgende:
Zouden jullie je kind op een particuliere basisschool zetten of een openbare?
Mogen die kinderen dat ook nog zelf beslissen?quote:Van Rijn vindt dat kinderen die nu geboren worden nooit meer zouden moeten meeroken en nooit meer zelf moeten gaan roken.
NEIN!quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mogen die kinderen dat ook nog zelf beslissen?
Er posten hier zelfs users die vinden dat van Rijn het prima doetquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mogen die kinderen dat ook nog zelf beslissen?
Efteling zeker?quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er posten hier zelfs users die vinden dat van Rijn het prima doet
In één keer goed. Bij zijn moeder zal de pis vast ook langs de enkels lopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Zijn er ook particuliere basisscholen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:12 schreef anonymoussie het volgende:
Zouden jullie je kind op een particuliere basisschool zetten of een openbare?
quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In één keer goed. Bij zijn moeder zal de pis vast ook langs de enkels lopenWat heb jij nou weer voor UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke dag?quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand naar de Efteling.
Jij bent de nieuwe vriend van Tofik Dibi?quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb een leuk nieuwsbericht voor jou.
Ehm nee hij is er vandoor gegaan met Elf.quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent de nieuwe vriend van Tofik Dibi?
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn er ook particuliere basisscholen?
Oh, nooit van gehoord. Wat is het voordeel daar van, dan? En denken jullie daar nu al over na?quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja.
Bijvoorbeeld de Oldenbarneveldschool in Rotterdam.
Moet je wel wat bijdragen en je kind op tijd inschrijven, anders komen ze op een wachtlijst terecht.
Aanslag op het topic, 30 posts gedood, geen edits.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:57 schreef Specularium het volgende:
De discussie over hoe de islam hiervoor verantwoordelijk is mag in een ander topic.
Dit topic gaat over de berichtgeving rond de aanslagen.
Ik flikker altijd alles weg zonder te lezen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aanslag op het topic, 30 posts gedood, geen edits.
Sowieso zijn jouw capaciteiten niet toereikend om mijn inhoud te bevatten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik flikker altijd alles weg zonder te lezen.
Daarom gooi ik jouw posts ook als eerste weg.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso zijn jouw capaciteiten niet toereikend om mijn inhoud te bevatten.
thats just mean.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom gooi ik jouw posts ook als eerste weg.
Ik wel een klein beetje.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, nooit van gehoord. Wat is het voordeel daar van, dan? En denken jullie daar nu al over na?
Jij was toch ooit mod...quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
thats just mean.
maak mij mod, ik ga Erdogan uithangen.
Ik zou gewoon voor een openbare gaan, en dan zonder religieuze achtergrond. Maar heb me er natuurlijk niet in verdiept verder.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wel een klein beetje.
Alvast oriënteren enzo.
Was nieuwsgierig wat anderen zouden doen.
Wat doen jullie eigenlijk met die ID's? Worden die weggegooid als mensen geen crew meer zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:50 schreef Specularium het volgende:
Triggerstengel durft zijn id niet te sturen omdat iedereen dan weet dat hij Jaap uit Almere is.
Moet je even 25 posts per pagina doen, en kijken welke pagina dat doet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Elke keer als ik de SC open, krijg ik een malwaremelding van avast
Gewoon alle plaatjes wggehaald.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je even 25 posts per pagina doen, en kijken welke pagina dat doet.
Zal dan vast een plaatje zijn.
Of dat ik een illegale ben, heb je daar aan gedacht?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:50 schreef Specularium het volgende:
Triggerstengel durft zijn id niet te sturen omdat iedereen dan weet dat hij Jaap uit Almere is.
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat doen jullie eigenlijk met die ID's? Worden die weggegooid als mensen geen crew meer zijn?
Hij weet al hoe ik heet.quote:
Blaffende honden bijten niet. Specularium is daarnaast meer een kattenman.quote:
Dat mag timmmmm.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die van jou niet, die is doorgemaild en daar heeft timmmmm nu een pyjama van.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In één keer goed. Bij zijn moeder zal de pis vast ook langs de enkels lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt door die gifjes-spam van Harry.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Elke keer als ik de SC open, krijg ik een malwaremelding van avast
Wat een onzin.quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:03 schreef LTVDK het volgende:
Nah-nee-nee-woh-oh, zig-ee-Nah-Nah-no-no-no
quote:
Volgende bus hier gaat pas om 06.11.quote:
Dan moet het maar.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmmmmmmmmmmmmmmmm vindt van wel.
Gezellig weer dit Tim.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil even van dit moment gebruik maken om te bevestigen dat ik voor elk zelfmoordplan van welk lid van deze SC ook ben. Als je denkt dat je te min bent en het leven geen zin heeft, kunnen wij van de firma wervenvoorsterven dit enkel volmondig onderschrijven.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil even van dit moment gebruik maken om te bevestigen dat ik voor elk zelfmoordplan van welk lid van deze SC ook ben. Als je denkt dat je te min bent en het leven geen zin heeft, kunnen wij van de firma wervenvoorsterven dit enkel volmondig onderschrijven.
Wel heel toevallig het oude noodnummer.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel toevallig het oude noodnummer.
Nee dan moet ik werken.quote:
Ja 06.11 is mij trouwens ook veel te vroeg, dat is nog gewoon midden in de nacht.quote:
David zwemt dan al in de Singel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 06.11 is mij trouwens ook veel te vroeg, dat is nog gewoon midden in de nacht.
Het is dan gewoon licht, aansteller.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 06.11 is mij trouwens ook veel te vroeg, dat is nog gewoon midden in de nacht.
Ik zie geen enkele reden om op dat onmenselijke tijdstip mijn bed uit te komen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is dan gewoon licht, aansteller.
Dan is het nog redelijk rustig.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om op dat onmenselijke tijdstip mijn bed uit te komen.
Het is maar wat je rustig noemt.quote:
Dat ben ik gewoon gewend.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je die kutvogels welles gehoord.
Het is niet aardig om achter Koos' rug om zo over hem te praten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je die kutvogels welles gehoord.
Hopelijk word je aangevallen door een ekster.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik terug kom van een sluitdienst wil k ze gewoon allemaal vermoorden.
Is dat de achternaam van Koos?quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet aardig om achter Koos' rug om zo over hem te praten.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk word je aangevallen door een ekster.
Oeh, nachtbarbecue dusquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik terug kom van een sluitdienst wil k ze gewoon allemaal vermoorden.
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben deze maand gewoon 67 euro buiten mijn bundel gegaanDie achterbakse idioten bij Vodafone sturen daar natuurlijk ook geen waarschuwing over ofzo.
Veel gebeld door omstandigheden, iemand in het ziekenhuis dus veel met diegene en familie gebeld. Blijkbaar heb ik maar 300 minuten in mijn bundel zitten, is normaal meer dan genoeg maarja nu dus niet.quote:
Hmmm das wel kut ja. 67 euro is ook wel veel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Veel gebeld door omstandigheden, iemand in het ziekenhuis dus veel met diegene en familie gebeld. Blijkbaar heb ik maar 300 minuten in mijn bundel zitten, is normaal meer dan genoeg maarja nu dus niet.
Overstappen naar T-Mobile, die doen niet meer aan belminuten, is gewoon standaard onbeperkt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Veel gebeld door omstandigheden, iemand in het ziekenhuis dus veel met diegene en familie gebeld. Blijkbaar heb ik maar 300 minuten in mijn bundel zitten, is normaal meer dan genoeg maarja nu dus niet.
Okee, dat klinkt beter. Ga dit weekend eens even vergelijken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Overstappen naar T-Mobile, die doen niet meer aan belminuten, is gewoon standaard onbeperkt.
Ja geen idee of het veel duurder is. Ik had eerst onbeperkt internet en een kleine belbundel maar dat hadden ze opeens aangepast. Heb nu onbeperkt bellen en 6 gb internet voor 22 euro geloof ik, al zit daar wel nog korting op dus zal iets van 30 zijn gok ik.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, dat klinkt beter. Ga dit weekend eens even vergelijken.
Dat is wel een mooie deal. Hoe kom je aan die korting?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee of het veel duurder is. Ik had eerst onbeperkt internet en een kleine belbundel maar dat hadden ze opeens aangepast. Heb nu onbeperkt bellen en 6 gb internet voor 22 euro geloof ik, al zit daar wel nog korting op dus zal iets van 30 zijn gok ik.
Dat was dus omdat mijn abonnement verplicht werd omgezet, ik had al jarenlang hetzelfde abbo vanwege dat onbeperkte internet maar dat was schijnbaar opeens te oude ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie deal. Hoe kom je aan die korting?
Geen idee, maar wifi in mijn huis is kut dus is wel handig voor boven of buitenquote:
Fijn, met je kutwifi.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar wifi in mijn huis is kut dus is wel handig voor boven of buiten
Het is wiefie.quote:
Ga je weer bijdehand lopen doen?quote:
Deze grap werd al gemaakt een uur nadat die kraan omdonderde.quote:
Komt omdat jij in vergelijk met Mani redelijk normaal bent.quote:
Een paar minuten maar. Ik word steeds handiger.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je hier weer 2 uur mee bezig geweest?
Okéquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze grap werd al gemaakt een uur nadat die kraan omdonderde.
Donder op.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
http://www.evertkwok.nl/media?mediaId=18405450
Jezus.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Salland zeggen boeren ook heel vaak wieffie, maar dan bedoelen ze doorgaans hun vrouw.
Ik zeg gewoon draadloos internet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Zeggen jullie ook hie-fie? Want daar is de naam op geïnspireerd.
Stelletje boerenknuppels.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Zo, jullie zijn weer even op je plek gezet.
quote:Wi-Fi werd oorspronkelijk uitgesproken als 'waifi'.[bron?] Tegenwoordig wordt het uitgesproken als [wifi]? of [wɑjfɑj]?.[1] De naam Wi-Fi is een duidelijke knipoog naar de uit de audiowereld bekende term hifi, hetgeen staat voor High Fidelity.
Spreek je ook nog steeds over het Internet (met voorzetsel en hoofdletter) ?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Zo, jullie zijn weer even op je plek gezet.
Je moet ook niet de Nederlandse wikipedia lezen ontzettende klaphark. Op de Engelse staat alles uitgebreid (met bronnen) voor je uitgeschreven.quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spreek je ook nog steeds over het Internet (met voorzetsel en hoofdletter) ?
Nee, je hebt geen gelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet ook niet de Nederlandse wikipedia lezen ontzettende klaphark. Op de Engelse staat alles uitgebreid (met bronnen) voor je uitgeschreven.
Net zoals het inmiddels geaccepteerd is dat je spreekt over dit topic als een saaie bedoeling.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oud genoeg om te weten dat woorden ingeburgerd raken, zoals dat ook met internet is gebeurd.
Jawel, ik heb echt wel wel gelijk.quote:
Het is "saaie bedoening", niet bedoeling.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net zoals het inmiddels geaccepteerd is dat je spreekt over dit topic als een saaie bedoeling.
Of omweer. Of geslaagt.
Ja dat bedoel ik juist ontzettende autist.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is "saaie bedoening", niet bedoeling.
Ik vind bedoeling dus zoveel beter klinken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is "saaie bedoening", niet bedoeling.
Alhoewel.... sommigen hangen hier rond met een saaie bedoeling; dat klopt.
Wat een agressiviteitquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik juist ontzettende autist.
Wat ben je bozig mani.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ongesteld vandaag?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ruim je het wel netjes op dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |