Ze reageerde hier zo gefrustreerd de laatste tijd dat het wel haast waar moet zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:45 schreef seto het volgende:
cor geloof je nou serieus dat ze dat gaat doen
zelfs ik heb niet zo'n laag beeld van clumsy
Hij heeft een groentenwinkel in Amsterdam.quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heeft hij een beetje intellect en wat van de wereld gezien? Wordt hij ook uit het buitenland ingevlogen of uit een lokale grot getrokken?
Nice, alleen jammer dat het in Amsterdam is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft een groentenwinkel in Amsterdam.
Hele familie komt dan bij elkaar enzo, meteen groot feest.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice, alleen jammer dat het in Amsterdam is.
Wat ik als autochtoon-atheist niet snap is waarom jullie allebei naar Turkije moeten om elkaar te zien.
hey fareurquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
niet veel, ik ontmoet hem bij de verloving
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
ben je serieus???quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hele familie komt dan bij elkaar enzo, meteen groot feest.
En naar welk geweldig goedkoop land ga je verhuizen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:04 schreef Faeroer het volgende:
ja RC is veel boeiender dan RA, kan nu beetje m'n gang gaan en hopelijk ergens in september klaar met scriptie oude werkgever mailen om terug te komen en dan weer emigreren insha'Allah ook geen zin om in NL te investeren qua huisjes je krijgt weinig m2 voor het geld tenzij je in groningen gaat zitten naast het aardgas
Swasiland togquote:Op woensdag 29 juni 2016 15:10 schreef Questular het volgende:
[..]
En naar welk geweldig goedkoop land ga je verhuizen?
Het wachten is nog op de menarche, vermoed ik.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
En je vrouw gaat mee? Al een kindje op komst?
1.200 miljard foetsietwitter:PieterOmtzigt twitterde op woensdag 29-06-2016 om 15:03:47Kamer stemt nu hoofdelijk over motie-Omtzigt cs: geen nieuwe EU pensioenwet (richtlijn) https://t.co/GEBrYjSQoa reageer retweet
Niet teveel drugs doen hèquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:47 schreef fathank het volgende:
Thanks corry, zal af en toe even een update doen over hoe fantastisch het allemaal is en alle nieuwe mensen die heb leren kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet teveel drugs doen hèLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom op vakantie drugs gebruiken als ik hier in Nederland zo goed als alles kan krijgen en nog kan laten testen ook van te voren
Aan de drugs gaan in dat soort apenlanden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Sowieso naar dat soort corrupte landen gaanquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
waarom op vakantie drugs gebruiken als ik hier in Nederland zo goed als alles kan krijgen en nog kan laten testen ook van te voren
Wat een zolderkamerautistengezever.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso naar dat soort corrupte landen gaangewoon travel channel kijken en van het geld een dikke pc kopen.
Inb4 met reizen heb ik mezelf echt ontwikkeld. Ja maar computer heeft wikipedia dan ontwikkel je jezelf ook.
heb jij de grote bieb van rome bezocht voor latijnse weetjes?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat een zolderkamerautistengezever.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso naar dat soort corrupte landen gaangewoon travel channel kijken en van het geld een dikke pc kopen.
Inb4 met reizen heb ik mezelf echt ontwikkeld. Ja maar computer heeft wikipedia dan ontwikkel je jezelf ook.
Sap being Sapquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ook grapje toch. Zou alleen zelf geen drugs gaan kopen of gebruiken in dat soort vage landen. Maar zou wel een keer bezoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat een zolderkamerautistengezever.
Dit. Gewoon de lokale cultuur en gewoontes respecteren, anders niet gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ook grapje toch. Zou alleen zelf geen drugs gaan kopen of gebruiken in dat soort vage landen. Maar zou wel een keer bezoeken.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:23 schreef seto het volgende:
[..]
hey dima hoe ga je toezicht houden op festivals als je niet over mensen heen kan kijken??
Aardige baas, die rechter.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:23 schreef seto het volgende:
[..]
hey dima hoe ga je toezicht houden op festivals als je niet over mensen heen kan kijken??
gvdquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:23 schreef seto het volgende:
[..]
maar is dus niks voor mijquote:Gedurende het festival is het belangrijk dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft. Als toezichthouder draag jij de verantwoordelijkheid dat iedereen zich aan de regels houdt én ben je de gastheer van ons festival. Kan je goed met mensen omgaan en straal je autoriteit uit, dan is deze functie ideaal voor jou!
Gewoon ganja vriend, waar zou je dat op willen testen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
echt goeie die
hoe die slipje zo uit dr broek plopt
echt geil ook
Bellen!quote:
Na m'n 14e ben ik gestopt met blowenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon ganja vriend, waar zou je dat op willen testen?
wat houd je tegenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Echt fijn met die cut, overdag amper honger maar 's avonds stikken van de honger. Zou het liefst naar de shoarmaboer gaan en een kapsalon oid klappen
Mijn disciplinequote:
Laatst in verdiept ja, zeker een optie. Ga over een week op vakantie dus daarna eens proberenquote:
Vapen friend. 420 noscope elitequote:
houdtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |