Wat een zolderkamerautistengezever.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso naar dat soort corrupte landen gaangewoon travel channel kijken en van het geld een dikke pc kopen.
Inb4 met reizen heb ik mezelf echt ontwikkeld. Ja maar computer heeft wikipedia dan ontwikkel je jezelf ook.
heb jij de grote bieb van rome bezocht voor latijnse weetjes?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat een zolderkamerautistengezever.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso naar dat soort corrupte landen gaangewoon travel channel kijken en van het geld een dikke pc kopen.
Inb4 met reizen heb ik mezelf echt ontwikkeld. Ja maar computer heeft wikipedia dan ontwikkel je jezelf ook.
Sap being Sapquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ook grapje toch. Zou alleen zelf geen drugs gaan kopen of gebruiken in dat soort vage landen. Maar zou wel een keer bezoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat een zolderkamerautistengezever.
Dit. Gewoon de lokale cultuur en gewoontes respecteren, anders niet gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ook grapje toch. Zou alleen zelf geen drugs gaan kopen of gebruiken in dat soort vage landen. Maar zou wel een keer bezoeken.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:23 schreef seto het volgende:
[..]
hey dima hoe ga je toezicht houden op festivals als je niet over mensen heen kan kijken??
Aardige baas, die rechter.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:23 schreef seto het volgende:
[..]
hey dima hoe ga je toezicht houden op festivals als je niet over mensen heen kan kijken??
gvdquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:23 schreef seto het volgende:
[..]
maar is dus niks voor mijquote:Gedurende het festival is het belangrijk dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft. Als toezichthouder draag jij de verantwoordelijkheid dat iedereen zich aan de regels houdt én ben je de gastheer van ons festival. Kan je goed met mensen omgaan en straal je autoriteit uit, dan is deze functie ideaal voor jou!
Gewoon ganja vriend, waar zou je dat op willen testen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
waarom op vakantie drugs gebruiken als ik hier in Nederland zo goed als alles kan krijgen en nog kan laten testen ook van te voren
Aan de drugs gaan in dat soort apenlanden
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
echt goeie die
hoe die slipje zo uit dr broek plopt
echt geil ook
Bellen!quote:
Na m'n 14e ben ik gestopt met blowenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon ganja vriend, waar zou je dat op willen testen?
wat houd je tegenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Echt fijn met die cut, overdag amper honger maar 's avonds stikken van de honger. Zou het liefst naar de shoarmaboer gaan en een kapsalon oid klappen
Mijn disciplinequote:
Laatst in verdiept ja, zeker een optie. Ga over een week op vakantie dus daarna eens proberenquote:
Vapen friend. 420 noscope elitequote:
houdtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |