ik heb net een volkoren boterham met pindakaas op.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:39 schreef corehype het volgende:
Ik heb altijd honger, letterlijk ALTIJD
Snelle stofwisseling jwz
Dus vaak neem ik troep mee naar werk als koek enzo
Daarmee moet ik puffen
Nootjes enzo puffen
Veel dingen moet ik van puffen
Wat eten jullie op werk?
Als je alleen maar troep eet de hele dag gaat je lichaam zich ook zo gedragen. Je zou kunnen beginnen met normaal te eten en dan bv geen witbrood maar bruin volkoren brood met bv kipfilet of sandwich spread met een glas water of thee en geen frisdrank of andere troep. Tussendoor als je honger hebt een paar verantwoorde muesli-repen met langzame koolhydraten en water.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:39 schreef corehype het volgende:
Ik heb altijd honger, letterlijk ALTIJD
Snelle stofwisseling jwz
Dus vaak neem ik troep mee naar werk als koek enzo
Daarmee moet ik puffen
Nootjes enzo puffen
Veel dingen moet ik van puffen
Wat eten jullie op werk?
Dit inderdaad. Of kapsalon bestellen.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:52 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Als je alleen maar troep eet de hele dag gaat je lichaam zich ook zo gedragen. Je zou kunnen beginnen met normaal te eten en dan bv geen witbrood maar bruin volkoren brood met bv kipfilet of sandwich spread met een glas water of thee en geen frisdrank of andere troep. Tussendoor als je honger hebt een paar verantwoorde muesli-repen met langzame koolhydraten en water.
Kan ook, heb je gelijk alles voor de hele dag binnen met één kapsalon. Lekker is het wel.quote:
Beter jaquote:Op maandag 27 juni 2016 12:54 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Of kapsalon bestellen.
Dit ja. Opgelost slotje.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:54 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Of kapsalon bestellen.
Hahah, moest echt hardlopen lachen. Gebeurt me bijna nooit. +1quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:52 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Als je alleen maar troep eet de hele dag gaat je lichaam zich ook zo gedragen. Je zou kunnen beginnen met normaal te eten en dan bv geen witbrood maar bruin volkoren brood met bv kipfilet of sandwich spread met een glas water of thee en geen frisdrank of andere troep. Tussendoor als je honger hebt een paar verantwoorde muesli-repen met langzame koolhydraten en water.
Winderigheid a sukkelquote:
Sukkel? Omdat jij last van flatulentie hebt en dat puffen noemt is iemand die dat begrip alleen maar kent van bevallende vrouwen een sukkel?quote:
Uit welk oord kom jij lolquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Sukkel? Omdat jij last van flatulentie hebt en dat puffen noemt is iemand die dat begrip alleen maar kent van bevallende vrouwen een sukkel?
Dat is toch niet zo gek?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Sukkel? Omdat jij last van flatulentie hebt en dat puffen noemt is iemand die dat begrip alleen maar kent van bevallende vrouwen een sukkel?
Dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
10 stukjes brood is toch te veel?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:49 schreef 24Fan het volgende:
Ik neem altijd 10 stukjes brood, een appel en enkele zakjes knijpfruit voor de noodgevallen mee naar het werk.
Wel gewoon gezond volkoren brood met goed beleg erop.
Ik doe fysiek werk, dus heb veel energie nodig.
Ligt eraan hoe groot de stukjes zijn.quote:
Motherpuffer!!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:30 schreef RobinOok het volgende:
Puffen is scheten laten? Echt nog noooooit van gehoord,
Ikmdacht dat TS allergisch was en zo'n atmapuffer had. Dat ken ik als puffen.
Of anders als uitblazen. Maar scheten laten? Nee, never.
Vind het ook een raar woord daarvoor.
Misschien is het straattaal van de jeugd nu. Want anders zou ik het ook niet weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:30 schreef RobinOok het volgende:
Puffen is scheten laten? Echt nog noooooit van gehoord,
Ikmdacht dat TS allergisch was en zo'n atmapuffer had. Dat ken ik als puffen.
Of anders als uitblazen. Maar scheten laten? Nee, never.
Vind het ook een raar woord daarvoor.
Dat is dan weer een extra portie gesuikerd en geen enkele goede voedingswaarde. Geen wonder dat je dik bent met al de suikers en chemische zoetmiddelen die je nog veel meer doen snoepen.quote:
Misschien zoiets als vragen waar je je handen kan wassen om het taboe-woord wc te omzeilen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het straattaal van de jeugd nu. Want anders zou ik het ook niet weten.
Wel vaag dat hij van alles winden gaat laten![]()
De knijpfruit die ik heb is niet gesuikerd, er zitten alleen natuurlijke suikers in.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is dan weer een extra portie gesuikerd en geen enkele goede voedingswaarde. Geen wonder dat je dik bent met al de suikers en chemische zoetmiddelen die je nog veel meer doen snoepen.
[..]
Misschien zoiets als vragen waar je je handen kan wassen om het taboe-woord wc te omzeilen?
Het is bewerkt en bevat ongetwijfeld complementaire zoetstoffen: aanvullend tot hoe zoet het zou mogen/moeten zijn als het helemaal rijp was. Geconserveerd fruit is alleen een tussendoortje, geen voedingsmiddel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:06 schreef 24Fan het volgende:
[..]
De knijpfruit die ik heb is niet gesuikerd, er zitten alleen natuurlijke suikers in.
Als ik een lange werkdag heb, ben ik gesloopt en moet ik wel goed eten op zo'n dag.
Jezus, wat een vooroordelen. Doe geen moeite je te verdiepen in wat je eet. Als het in een zakje zit kan het geen echt fruit zijn. Pfffffff.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:14 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het is bewerkt en bevat ongetwijfeld complementaire zoetstoffen: aanvullend tot hoe zoet het zou mogen/moeten zijn als het helemaal rijp was. Geconserveerd fruit is alleen een tussendoortje, geen voedingsmiddel.
Waarom geen echt fruit, wat moet een harde werker met babyhapjes?
Vorenstaand werd me verteld dat het fruitmoes is. Appelmoes is geen appel en vervangt geen appels, Het is wel gemaakt van hoofdzakelijk appels. Bevat veel suiker om het zoet te maken èn als conserveringsmiddel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:16 schreef RobinOok het volgende: [..]
Jezus, wat een vooroordelen. Doe geen moeite je te verdiepen in wat je eet. Als het in een zakje zit kan het geen echt fruit zijn. Pfffffff.
Op de verpakking staan verder geen E-nr's of iets dergelijks. Alleen als ingrediënten de verschillende fruitsoorten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:55 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Vorenstaand werd me verteld dat het fruitmoes is. Appelmoes is geen appel en vervangt geen appels, Het is wel gemaakt van hoofdzakelijk appels. Bevat veel suiker om het zoet te maken èn als conserveringsmiddel.
Knijpfruit is niet meer dan een zoethoudertje en erg ongeschikt voor dikke mensen met eetproblemen.
Dan kun je toch ook gewoon een appel of banaan eten. Evenveel werk als zo'n knijpding.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:09 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Op de verpakking staan verder geen E-nr's of iets dergelijks. Alleen als ingrediënten de verschillende fruitsoorten.
Het is natuurlijk voor het gemak bedoeld, snel even een tussendoortje. En dan vind ik dit gezonder dan een chocoladereep of iets te snoepen ofzo.
Het lijkt hier wel wat op, maar dan van een ander merk: http://www.jumbo.com/zonn(...)zik-4-x-85g/80791DS/
Niet alles hoeft erop te staan. Bovendien hebben ze nieuwe manieren gevonden om niets te hoeven te declaren van de stoffen die etiketlezers afschrikken kunnen. Bijvoorbeeld Hak voegt geen e-nummers meer toe aan de conserven. Ze vertellen niet hoe het dan wèl lang houdbaar gemaakt is. Mogelijk voegden ze er stof A aan toe en wat verder in het proces stof B die A zou opheffen. Je eet dan worteltjes met A & B, wat niet vermeld hoeft te worden wegens "neutraliseren". Of e.e.a. heeft een herdefinitie gekregen of toegedacht gekregen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:09 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Op de verpakking staan verder geen E-nr's of iets dergelijks. Alleen als ingrediënten de verschillende fruitsoorten.
Het is natuurlijk voor het gemak bedoeld, snel even een tussendoortje. En dan vind ik dit gezonder dan een chocoladereep of iets te snoepen ofzo.
Het lijkt hier wel wat op, maar dan van een ander merk: http://www.jumbo.com/zonn(...)zik-4-x-85g/80791DS/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |