ik heb net een volkoren boterham met pindakaas op.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:39 schreef corehype het volgende:
Ik heb altijd honger, letterlijk ALTIJD
Snelle stofwisseling jwz
Dus vaak neem ik troep mee naar werk als koek enzo
Daarmee moet ik puffen
Nootjes enzo puffen
Veel dingen moet ik van puffen
Wat eten jullie op werk?
Als je alleen maar troep eet de hele dag gaat je lichaam zich ook zo gedragen. Je zou kunnen beginnen met normaal te eten en dan bv geen witbrood maar bruin volkoren brood met bv kipfilet of sandwich spread met een glas water of thee en geen frisdrank of andere troep. Tussendoor als je honger hebt een paar verantwoorde muesli-repen met langzame koolhydraten en water.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:39 schreef corehype het volgende:
Ik heb altijd honger, letterlijk ALTIJD
Snelle stofwisseling jwz
Dus vaak neem ik troep mee naar werk als koek enzo
Daarmee moet ik puffen
Nootjes enzo puffen
Veel dingen moet ik van puffen
Wat eten jullie op werk?
Dit inderdaad. Of kapsalon bestellen.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:52 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Als je alleen maar troep eet de hele dag gaat je lichaam zich ook zo gedragen. Je zou kunnen beginnen met normaal te eten en dan bv geen witbrood maar bruin volkoren brood met bv kipfilet of sandwich spread met een glas water of thee en geen frisdrank of andere troep. Tussendoor als je honger hebt een paar verantwoorde muesli-repen met langzame koolhydraten en water.
Kan ook, heb je gelijk alles voor de hele dag binnen met één kapsalon. Lekker is het wel.quote:
Beter jaquote:Op maandag 27 juni 2016 12:54 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Of kapsalon bestellen.
Dit ja. Opgelost slotje.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:54 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Of kapsalon bestellen.
Hahah, moest echt hardlopen lachen. Gebeurt me bijna nooit. +1quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:52 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Als je alleen maar troep eet de hele dag gaat je lichaam zich ook zo gedragen. Je zou kunnen beginnen met normaal te eten en dan bv geen witbrood maar bruin volkoren brood met bv kipfilet of sandwich spread met een glas water of thee en geen frisdrank of andere troep. Tussendoor als je honger hebt een paar verantwoorde muesli-repen met langzame koolhydraten en water.
Winderigheid a sukkelquote:
Sukkel? Omdat jij last van flatulentie hebt en dat puffen noemt is iemand die dat begrip alleen maar kent van bevallende vrouwen een sukkel?quote:
Uit welk oord kom jij lolquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Sukkel? Omdat jij last van flatulentie hebt en dat puffen noemt is iemand die dat begrip alleen maar kent van bevallende vrouwen een sukkel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |