Minimaal 12 uur dacht ikquote:Op maandag 27 juni 2016 04:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij word ik met mijn urenaantal trouwens niet tot de werkende bevolking gerekend maar dat weet ik niet zeker
haha domboquote:Op maandag 27 juni 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
mensen die duiven houden noemen ze duivenmelkers
waar is de logica in die naam
daar kom ik qua werk sws niet aan en wat ze rekenen is vgm ook minderquote:
jij bent studentquote:
slaaplkkr zinaquote:
te weinig posts gemaakt Vandaag danquote:Op maandag 27 juni 2016 04:15 schreef deadprez het volgende:
hey FOK! is niet offline gegaan om 4 uur
krijgen we nu geld van danny omdat hij de pc niet opnieuw op hoefde te startenquote:Op maandag 27 juni 2016 04:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
te weinig posts gemaakt Vandaag dan
Gebeurt alleen bij x aantsl posts
ik al 10 ondertussenquote:Op maandag 27 juni 2016 04:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eet al vier jaar lang uit mn neus
Niet liveropic van fylax lezen, staan spoilers inquote:Op maandag 27 juni 2016 04:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als ik wil lerem voor tentamen blader ik gwn door wat subfora van fok heen
lees niks op fol behalve slowchzt in klaagbaak en positiviteitspaleisquote:Op maandag 27 juni 2016 04:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet liveropic van fylax lezen, staan spoilers in
Wat is posiviteitspaleis?quote:Op maandag 27 juni 2016 04:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lees niks op fol behalve slowchzt in klaagbaak en positiviteitspaleis
zo lang je op je vriendin kan teren howft dat nietquote:Op maandag 27 juni 2016 06:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man. Twintiger zonder opleiding en werk.
heb al andere te jonge jasmine op het oog. opso is meer m'n kleine stiefzusje met wie de relatie ietsje ongepast isquote:Op maandag 27 juni 2016 07:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze het zo benadrukken worden ze meestal juist extra nat van een iets oudere man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |