wel beetje onder een steen geleefd danquote:
o kutquote:Op maandag 27 juni 2016 03:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Soms valt het uit gezichtsuitdrukking al te lezen wat men over je denkt hoor
vast welquote:
wie is dat ook al weer?quote:
Ja, was paar maand terug koppeltje dat huwelijksfoto's en alles gepost hadquote:
ja misstique en uhhhhquote:Op maandag 27 juni 2016 03:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, was paar maand terug koppeltje dat huwelijksfoto's en alles gepost had
nog een ban aan overgehouden
Why banquote:Op maandag 27 juni 2016 03:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, was paar maand terug koppeltje dat huwelijksfoto's en alles gepost had
nog een ban aan overgehouden
omdat hzaw het natuurlijk keihard af moest zeiken dat dagonet misstique via FOK! ten huwelijk vroegquote:
waar heb jij het overquote:
lmaoooquote:Op maandag 27 juni 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat hzaw het natuurlijk keihard af moest zeiken dat dagonet misstique via FOK! ten huwelijk vroeg
heb ik dat gedaan?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat hzaw het natuurlijk keihard af moest zeiken dat dagonet misstique via FOK! ten huwelijk vroeg
oh geen idee, daar ging ik vanuitquote:
ja dat heb je weleens bij een huwelijkquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 03:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat heb je weleens bij een huwelijk
Ik lieg nooit, ben altijd eerlijkquote:Op maandag 27 juni 2016 03:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel lief dat je liegt om mij goed gevoel te geven
sryquote:
quote:
Ik lul maar watquote:Op maandag 27 juni 2016 03:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Watik las huwelijksfoto's, hoezo naaktfoto's
Vooral bekend bij de oudere GC & R&P garde.quote:
aii zondequote:Op maandag 27 juni 2016 03:31 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Vooral bekend bij de oudere GC & R&P garde.
Had de kans om haar uitbundig van binnen te koekeloeren maar ik kon toen niet bij mij thuis ongestoord chillen en bij haar kon het ook niet
What the heckquote:Op maandag 27 juni 2016 03:31 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Vooral bekend bij de oudere GC & R&P garde.
Had de kans om haar uitbundig van binnen te koekeloeren maar ik kon toen niet bij mij thuis ongestoord chillen en bij haar kon het ook niet
Wat lees ik hier nou weer?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:31 schreef SadSatan het volgende:
[..]
seks wittewelquote:
2 jaar jonger als mij als ik het goed hebquote:Op maandag 27 juni 2016 03:33 schreef deadprez het volgende:
maar gast was silk niet een beetje oud voor jou of heb ik de verkeerde in gedachte
ja dan denk ik aan verkeerdequote:Op maandag 27 juni 2016 03:34 schreef SadSatan het volgende:
[..]
2 jaar jonger als mij als ik het goed heb
echt hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |