wel beetje onder een steen geleefd danquote:
o kutquote:Op maandag 27 juni 2016 03:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Soms valt het uit gezichtsuitdrukking al te lezen wat men over je denkt hoor
vast welquote:
wie is dat ook al weer?quote:
Ja, was paar maand terug koppeltje dat huwelijksfoto's en alles gepost hadquote:
ja misstique en uhhhhquote:Op maandag 27 juni 2016 03:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, was paar maand terug koppeltje dat huwelijksfoto's en alles gepost had
nog een ban aan overgehouden
Why banquote:Op maandag 27 juni 2016 03:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, was paar maand terug koppeltje dat huwelijksfoto's en alles gepost had
nog een ban aan overgehouden
omdat hzaw het natuurlijk keihard af moest zeiken dat dagonet misstique via FOK! ten huwelijk vroegquote:
waar heb jij het overquote:
lmaoooquote:Op maandag 27 juni 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat hzaw het natuurlijk keihard af moest zeiken dat dagonet misstique via FOK! ten huwelijk vroeg
heb ik dat gedaan?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat hzaw het natuurlijk keihard af moest zeiken dat dagonet misstique via FOK! ten huwelijk vroeg
oh geen idee, daar ging ik vanuitquote:
ja dat heb je weleens bij een huwelijkquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 03:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat heb je weleens bij een huwelijk
Ik lieg nooit, ben altijd eerlijkquote:Op maandag 27 juni 2016 03:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel lief dat je liegt om mij goed gevoel te geven
sryquote:
quote:
Ik lul maar watquote:Op maandag 27 juni 2016 03:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Watik las huwelijksfoto's, hoezo naaktfoto's
Vooral bekend bij de oudere GC & R&P garde.quote:
aii zondequote:Op maandag 27 juni 2016 03:31 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Vooral bekend bij de oudere GC & R&P garde.
Had de kans om haar uitbundig van binnen te koekeloeren maar ik kon toen niet bij mij thuis ongestoord chillen en bij haar kon het ook niet
What the heckquote:Op maandag 27 juni 2016 03:31 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Vooral bekend bij de oudere GC & R&P garde.
Had de kans om haar uitbundig van binnen te koekeloeren maar ik kon toen niet bij mij thuis ongestoord chillen en bij haar kon het ook niet
Wat lees ik hier nou weer?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:31 schreef SadSatan het volgende:
[..]
seks wittewelquote:
2 jaar jonger als mij als ik het goed hebquote:Op maandag 27 juni 2016 03:33 schreef deadprez het volgende:
maar gast was silk niet een beetje oud voor jou of heb ik de verkeerde in gedachte
ja dan denk ik aan verkeerdequote:Op maandag 27 juni 2016 03:34 schreef SadSatan het volgende:
[..]
2 jaar jonger als mij als ik het goed heb
echt hèquote:
ja ;squote:
hahahaquote:Op maandag 27 juni 2016 03:37 schreef SadSatan het volgende:
Hoe zou zo'n date tussen 2 Fokkers aan toe gaan.
Bijv Meloewa en Dima.
Man man man, zou je toch goud geld voor betalen om dat uit te zenden.
Ik ben een btj hard geweest voor Danny via e-mailquote:Op maandag 27 juni 2016 03:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ;s
waarom is jouw account eigenlijk niet unbanned begin dit jaar toen danny bijna iedereen gratie verleend heeft
quote:Op maandag 27 juni 2016 03:38 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Ik ben een btj hard geweest voor Danny via e-mail
Aanwezig.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:37 schreef SadSatan het volgende:
Hoe zou zo'n date tussen 2 Fokkers aan toe gaan.
Bijv Meloewa en Dima.
Man man man, zou je toch goud geld voor betalen om dat uit te zenden.
echt een pussy bwn je manquote:Op maandag 27 juni 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]das ook nie slim
in mail altijd slijmen
wrm ga jij niet gewoon met dima op datequote:
Ik zei dat hij een God was voor mij als simpele nederige dienaar.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]das ook nie slim
in mail altijd slijmen
nee gwn slimquote:
Zou mij van kant maken joh, wil een zelfverzekerde man en niet zo'n metroseksueelquote:Op maandag 27 juni 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm ga jij niet gewoon met dima op date
ja, 2 weken...quote:Op maandag 27 juni 2016 03:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet gemaild tijdens mn 2 weken ban #getrekt
Die gast. Soms denk ik dat 'ie gewoon een trol is.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
tss veeleisend hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 03:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou mij van kant maken joh, wil een zelfverzekerde man en niet zo'n metroseksueel
Sry ben al geclaimdquote:Op maandag 27 juni 2016 03:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was je maar aanwezig bij onze date
Dima is wel chill.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat houdt ie dan al wel heel lang volquote:Op maandag 27 juni 2016 03:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die gast. Soms denk ik dat 'ie gewoon een trol is.
wat met haan en piyequote:Op maandag 27 juni 2016 03:41 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Dima is wel chill.
We gingen eens met een grote groep uit in Utrecht, allemaal aan de illies/x/xtc, dus gaf hem ook wat, een halfje, eerste keer alles. Gebeurde gwn niks, bleef hele tijd stil en rustig.
hahahquote:Op maandag 27 juni 2016 03:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar een zelfverzekerde, intelligente en arische kerel.
drug volgens mijquote:
oh daar is een topic over in feedbackquote:Op maandag 27 juni 2016 03:43 schreef Opsonisatie het volgende:
SE ik nu ook zo'n kutfoksite met andere lettertype. Krijg je dan dit linkje ook? http://d.lemonpi.io/undef(...)campaign=sportzomer&
Haan was er deze keer niet bij.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat met haan en piye
dacht dat alle drugsverhalen achteraf verzonnen waren
ja vind het nog steeds raar dat hij al 30+ isquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 03:43 schreef deadprez het volgende:
oh shit ik herinner me opeens een topic van jou, wicked, nu je over xtc begint
![]()
pussyquote:Op maandag 27 juni 2016 03:44 schreef Amarantha het volgende:
Nog even een sigaretje en dan is het toch echt bedtijd.
Hij is wel real iig, niet fake ofzoquote:Op maandag 27 juni 2016 03:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja vind het nog steeds raar dat hij al 30+ is
op een gegeven moment moet je je image wel ophouden hequote:Op maandag 27 juni 2016 03:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat houdt ie dan al wel heel lang vol
maar ik denk dat het deels getroll is ja
chanant was datquote:Op maandag 27 juni 2016 03:44 schreef SadSatan het volgende:
[..]![]()
![]()
kapppppeee nu.
Ja was echt tyfus grappig, herrinerde me het laatst nog
Ik hou er niet van als de vogels weer gaan fluitenquote:
hij is niet goed voor jequote:Op maandag 27 juni 2016 03:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij post hier niet
[..]
Is mij veel te oud joh
is juist cool, nieuwe dagquote:Op maandag 27 juni 2016 03:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als de vogels weer gaan fluitenEn ik hou van slapen.
trustenquote:
ja truequote:Op maandag 27 juni 2016 03:46 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Hoort bij het leven. Achteraf lach je erom
andersom bedoel je denk k ;squote:
Linkquote:Op maandag 27 juni 2016 03:46 schreef deadprez het volgende:
ff kijken of ik dat topic nog kan vinden en dan even lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |