ja ;squote:
hahahaquote:Op maandag 27 juni 2016 03:37 schreef SadSatan het volgende:
Hoe zou zo'n date tussen 2 Fokkers aan toe gaan.
Bijv Meloewa en Dima.
Man man man, zou je toch goud geld voor betalen om dat uit te zenden.
Ik ben een btj hard geweest voor Danny via e-mailquote:Op maandag 27 juni 2016 03:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ;s
waarom is jouw account eigenlijk niet unbanned begin dit jaar toen danny bijna iedereen gratie verleend heeft
quote:Op maandag 27 juni 2016 03:38 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Ik ben een btj hard geweest voor Danny via e-mail
Aanwezig.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:37 schreef SadSatan het volgende:
Hoe zou zo'n date tussen 2 Fokkers aan toe gaan.
Bijv Meloewa en Dima.
Man man man, zou je toch goud geld voor betalen om dat uit te zenden.
echt een pussy bwn je manquote:Op maandag 27 juni 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]das ook nie slim
in mail altijd slijmen
wrm ga jij niet gewoon met dima op datequote:
Ik zei dat hij een God was voor mij als simpele nederige dienaar.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]das ook nie slim
in mail altijd slijmen
nee gwn slimquote:
Zou mij van kant maken joh, wil een zelfverzekerde man en niet zo'n metroseksueelquote:Op maandag 27 juni 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm ga jij niet gewoon met dima op date
ja, 2 weken...quote:Op maandag 27 juni 2016 03:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet gemaild tijdens mn 2 weken ban #getrekt
Die gast. Soms denk ik dat 'ie gewoon een trol is.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
tss veeleisend hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 03:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou mij van kant maken joh, wil een zelfverzekerde man en niet zo'n metroseksueel
Sry ben al geclaimdquote:Op maandag 27 juni 2016 03:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was je maar aanwezig bij onze date
Dima is wel chill.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat houdt ie dan al wel heel lang volquote:Op maandag 27 juni 2016 03:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die gast. Soms denk ik dat 'ie gewoon een trol is.
wat met haan en piyequote:Op maandag 27 juni 2016 03:41 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Dima is wel chill.
We gingen eens met een grote groep uit in Utrecht, allemaal aan de illies/x/xtc, dus gaf hem ook wat, een halfje, eerste keer alles. Gebeurde gwn niks, bleef hele tijd stil en rustig.
hahahquote:Op maandag 27 juni 2016 03:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar een zelfverzekerde, intelligente en arische kerel.
drug volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |