die kochten wiet voor hem, geen zakgeld maar zakwietquote:Op maandag 27 juni 2016 04:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weten je ouders van je druksgebruik
haha echt tyfusreactie dezequote:
Doordeweeks is het hier echt dood, zat een keer in m'n eentje hier gifjes te postenquote:Op maandag 27 juni 2016 04:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doordeweeks ben je hier ook amper tot niet ja
Nieuwe manier van opvoedingquote:Op maandag 27 juni 2016 04:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die kochten wiet voor hem, geen zakgeld maar zakwiet
quote:Op maandag 27 juni 2016 04:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha echt tyfusreactie deze![]()
ik hoor het ook gewoon met zo'n fucking betweterig ofzo toontje
ze weten dat m'n vriendin en ik vroeger heel veel speed gedaan hebben en vast ook wel dat we op feesten niet alleen drinkenquote:Op maandag 27 juni 2016 04:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weten je ouders van je druksgebruik
pls ben geen sloeberquote:Op maandag 27 juni 2016 04:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die kochten wiet voor hem, geen zakgeld maar zakwiet
ja de mijne ook, maar niemand schiet er verder iets mee op als ze dat wetenquote:Op maandag 27 juni 2016 04:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee maar gwn mijn ouders zouden zeggen oud genoeg bepaal zelf maar
nee idd dat je in hun huis op hun kosten met een vriendin 4 keer per week niet slaapt omdat je strak staat is prima jaquote:Op maandag 27 juni 2016 04:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze weten dat m'n vriendin en ik vroeger heel veel speed gedaan hebben en vast ook wel dat we op feesten niet alleen drinken
maar verder niet, gaat ze ook niks aan wat mij betreft
oude juistquote:
we betalen 500 euro per maand hè, even voor de duidelijkheidquote:Op maandag 27 juni 2016 04:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee idd dat je in hun huis op hun kosten met een vriendin 4 keer per week niet slaapt omdat je strak staat is prima ja
Nog leuker is buren met vogels in de tuinquote:Op maandag 27 juni 2016 04:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is hier een kkr vogel en hij fluit een ambulancetoon na, kutbeest
Oh ja idd, nieuwe generatie ouders is zeer preuts en gebruiken voor het woordje zoals plassen pi-pa-plassen. Oh en chips ipv shit hé.quote:Op maandag 27 juni 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oude juist
mijn ouders zijn van hippiegeneratie
weetiktochquote:Op maandag 27 juni 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
we betalen 500 euro per maand hè, even voor de duidelijkheid
quote:Op maandag 27 juni 2016 04:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nog leuker is buren met vogels in de tuin![]()
![]()
DOE NORMAALquote:Op maandag 27 juni 2016 04:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Buren met duiven zijn pas kut. Die beesten schijten alles onder, ben blij dat ze verhuisd zijn
maar daarom boeit het me verder dus ook niet dat ik hier drugs gebruikquote:
volgens mij word ik met mijn urenaantal trouwens niet tot de werkende bevolking gerekend maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 27 juni 2016 04:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ben een van weinige die weet dp gwn noeste arbeider is
Lucky youquote:Op maandag 27 juni 2016 04:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Buren met duiven zijn pas kut. Die beesten schijten alles onder, ben blij dat ze verhuisd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |