dit is srs hetgeen dat ik het kutst vind aan weer bij hen wonenquote:
En als hun weg zijn ga je weer vrolijk verder?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
m'n ouders staan om 6 uur op dus dan moet ik wel ff in bed gaan liggen helaas
ja, wrm niet, tis niet alsof ik kan slapenquote:Op maandag 27 juni 2016 04:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En als hun weg zijn ga je weer vrolijk verder?
ja ongezond en sommigen doen wel gwn opleiding en kunnen geen verneukt ritme gebruikenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja stel je voor dat je tot 's ochtends opblijft
als je vrij bent uiteraardquote:Op maandag 27 juni 2016 04:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ongezond en sommigen doen wel gwn opleiding en kunnen geen verneukt ritme gebruiken
Toch?
nee niet echtquote:Op maandag 27 juni 2016 04:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vond het vrij furieus en aanvallend klinken hopelijk redt de toch? mij
quote:Op maandag 27 juni 2016 03:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge jij moet je bek houden, jij zit zo vaak nog te FOK!ken rond dit tijdstip
Gewoon elke zondag kan wel tochquote:Op maandag 27 juni 2016 03:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou superleuk zijn maar doe maar niet, jij bent nog te redden
je denkt dat ze achterlijl zijn?quote:Op maandag 27 juni 2016 04:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is srs hetgeen dat ik het kutst vind aan weer bij hen wonen
hoe sad is dat eigenlijk
ja duhquote:
Heb ik nu geen last vanquote:Op maandag 27 juni 2016 04:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja tot je ogen dicht doet..
nee wel goedgelovig en ze zouden toch niks zeggenquote:Op maandag 27 juni 2016 04:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je denkt dat ze achterlijl zijn?
Interventie ligtnop de loer mattie
Hahaquote:Op maandag 27 juni 2016 04:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, wrm niet, tis niet alsof ik kan slapen
je ouders oplichten en voor de gek gouden is leuk tot je 18e ja..quote:Op maandag 27 juni 2016 04:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee wel goedgelovig en ze zouden toch niks zeggen
maar gaat om het idee sws
hoezo oplichtenquote:Op maandag 27 juni 2016 04:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je ouders oplichten en voor de gek gouden is leuk tot je 18e ja..
keertje silkroad gecheckt jaren geleden maar verder niequote:
ik kan dat wel zeggenquote:Op maandag 27 juni 2016 04:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo oplichten
en ja ik kan moeilijk zeggen hey pa, mam ik ga niet slapen vannacht want zit vol op de pep
Weten je ouders van je druksgebruikquote:Op maandag 27 juni 2016 04:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo oplichten
en ja ik kan moeilijk zeggen hey pa, mam ik ga niet slapen vannacht want zit vol op de pep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |