Truste amaquote:Op maandag 27 juni 2016 03:52 schreef Amarantha het volgende:
Nou het is wel weer mooi geweest, ik ga slapen
hoop het ook maar een keer te zien ja :squote:Op maandag 27 juni 2016 03:53 schreef deadprez het volgende:
jullie doen alsof het de eerste keer is dat jullie het licht zien worden
loop in het lichtquote:Op maandag 27 juni 2016 03:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop het ook maar een keer te zien ja :s
Eerste keer dat ik zolang heb zitten fokken dat ik het licht zie wordenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:53 schreef deadprez het volgende:
jullie doen alsof het de eerste keer is dat jullie het licht zien worden
jonge jij moet je bek houden, jij zit zo vaak nog te FOK!ken rond dit tijdstipquote:Op maandag 27 juni 2016 03:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar snap dat je met jouw destructieve levensstijl het licht al wel vaker hebt aanschouwd
welkom bij de club trieste mensenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zolang heb zitten fokken dat ik het licht zie worden
rtquote:Op maandag 27 juni 2016 03:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welkom bij de club trieste mensen
doelde toch op het licht als in hemel en vija doodservaring stoethaspel :squote:Op maandag 27 juni 2016 03:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge jij moet je bek houden, jij zit zo vaak nog te FOK!ken rond dit tijdstip
Ga ik vaker doenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welkom bij de club trieste mensen
oh wacht ik legde de link in eerste instantie maar was hem daarna kwijtquote:Op maandag 27 juni 2016 03:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doelde toch op het licht als in hemel en vija doodservaring stoethaspel :s
oquote:Op maandag 27 juni 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh wacht ik legde de link in eerste instantie maar was hem daarna kwijt
komt ook door de destructieve levensstijl denk k
m'n ouders staan om 6 uur op dus dan moet ik wel ff in bed gaan liggen helaasquote:
haha doe normaal ookquote:Op maandag 27 juni 2016 03:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
m'n ouders staan om 6 uur op dus dan moet ik wel ff in bed gaan liggen helaas
ja stel je voor dat je tot 's ochtends opblijftquote:Op maandag 27 juni 2016 03:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou superleuk zijn maar doe maar niet, jij bent nog te redden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |