Ik zeg niet dat ze niet bestaan. Ik zeg dat ze gelukkig (steeds meer) in de minderheid zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
rolbevestigende man waarvan dp zegt dat dit type man niet bestaat
Ja, jijquote:Op zondag 26 juni 2016 20:11 schreef HPLC het volgende:
Zouden er ook heteromannen zijn die bewust naar een gaybar gaan om naar zoenende vrouwen te kijken?
gelukkig maarquote:Op zondag 26 juni 2016 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet bestaan. Ik zeg dat ze gelukkig (steeds meer) in de minderheid zijn.
En haas is hartstikke lieve boi hoor, die zou nooit vies doen
maar srs, gewoon schijt hebben aan eventuele reacties van anderenquote:
beetje veel scheldwoorden voor een positief forum vind je nietquote:Op zondag 26 juni 2016 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar srs, gewoon schijt hebben aan eventuele reacties van anderen
fuck die bekrompen idioten
ben lieve boi hoor zal gwn ff kijken stijfje krijgen en weer mijn eigen ding doenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
rolbevestigende man waarvan dp zegt dat dit type man niet bestaat
mag ik je heel positief vertellen dat ik het best eng vind dat jij allemaal vrouwenliedjes zingt?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had deze nog een een mapje staan http://vocaroo.com/i/s1OzT6q2h9UD
Wat is je eigen ding?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ben lieve boi hoor zal gwn ff kijken stijfje krijgen en weer mijn eigen ding doen
maar dat zijn de beste liedjesquote:Op zondag 26 juni 2016 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag ik je heel positief vertellen dat ik het best eng vind dat jij allemaal vrouwenliedjes zingt?
hoort hij het ook eens van een anderquote:Op zondag 26 juni 2016 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag ik je heel positief vertellen dat ik het best eng vind dat jij allemaal vrouwenliedjes zingt?
wauwquote:Op zondag 26 juni 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
zij lieten zich ook niet beperken door beperkten
Heb ik ook gisteravond/nacht gedaan. Was best leuk.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
beetje bier drinken en naar de grond staren
wat :squote:
Ik weet dat je het heel goed en positief bedoelt. En daarvoor zitten we ook in POS, maar ik heb er geen moeite mee dat ik mn vriendin gewoon lekker betast als we thuis komen. Alle tafels en kastjes zijn al ingewijd dus ik heb niet te klagenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar srs, gewoon schijt hebben aan eventuele reacties van anderen
fuck die bekrompen idioten
net allemaal stoer zitten doen over mensen die op homo's haten en nu noem je mij ook eigenlijk gewoon een homoquote:
Oké topquote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weet dat je het heel goed en positief bedoelt. En daarvoor zitten we ook in POS, maar ik heb er geen moeite mee dat ik mn vriendin gewoon lekker betast als we thuis komen. Alle tafels en kastjes zijn al ingewijd dus ik heb niet te klagen
nee je bent gewoon een raar mennekequote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net allemaal stoer zitten doen over mensen die op homo's haten en nu noem je mij ook eigenlijk gewoon een homo
Daar ben ik ook nog nooit geweest.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Ik kijk dan ook liever xhamster.
Is hier beeldmateriaal van?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weet dat je het heel goed en positief bedoelt. En daarvoor zitten we ook in POS, maar ik heb er geen moeite mee dat ik mn vriendin gewoon lekker betast als we thuis komen. Alle tafels en kastjes zijn al ingewijd dus ik heb niet te klagen
ja is van de stonewall-rellen, waardoor de eerste pride kon ontstaanquote:
mashallahquote:Op zondag 26 juni 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is van de stonewall-rellen, waardoor de eerste pride kon ontstaan
Nog per ongeluk oogcontact gemaakt met iemand? Dat vind ik altijd het spannendstquote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik ook gisteravond/nacht gedaan. Was best leuk.
trekken denk ik...quote:
ze zijn iets te hoog voor jequote:
nee ik hoor hem niet zeggen dat je homo bent. Eerder dat je gewoon eng zuchtquote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net allemaal stoer zitten doen over mensen die op homo's haten en nu noem je mij ook eigenlijk gewoon een homo
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nog per ongeluk oogcontact gemaakt met iemand? Dat vind ik altijd het spannendst
ja, zoek maar online.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:
jaquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0D1hoYmpQSS
mijn eerste en laatste poging dp
ik dacht ik ga leuke positieve liedjes zingen en dan is het nog niet goedquote:Op zondag 26 juni 2016 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
trekken denk ik...
[..]
ze zijn iets te hoog voor je
[..]
nee ik hoor hem niet zeggen dat je homo bent. Eerder dat je gewoon eng zucht
ZUCHT Fantastisch ook echt op het einde
geen zorgen maat ik ben er blij meequote:Op zondag 26 juni 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht ik ga leuke positieve liedjes zingen en dan is het nog niet goed
Alleen als ik bier moest halen.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nog per ongeluk oogcontact gemaakt met iemand? Dat vind ik altijd het spannendst
misschien moet je met iets lagere toonsoorten beginnenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht ik ga leuke positieve liedjes zingen en dan is het nog niet goed
maar jij hebt volgens mij wel zangles gehad of niet?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had deze nog een een mapje staan http://vocaroo.com/i/s1OzT6q2h9UD
hoezo, ben al goed genoeg om gevorderde liedjes te zingenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien moet je met iets lagere toonsoorten beginnen
Ik ook.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik las: Dat einde ook van Der_Mann. Kreeg positief gevoel
wat een verschrikkelijke stem, echt zo'n geile hijgerquote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
kwam vannacht een chick tegen die 4fa ophad en ook jarig is, wijf werd helemaal gek toen ze hoorde dat het ook mijn verjaardag was
en daarna 'valt het op dat ik iets op heb?'
nee joh
pardonquote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
kwam vannacht een chick tegen die 4fa ophad en ook jarig is, wijf werd helemaal gek toen ze hoorde dat het ook mijn verjaardag was
nee joh
Van harte gefeliciteerd.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
nee joh
Ik denk dat jij nog niets geleerd hebt van je ban, Hans.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog geknuffeld?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
nee joh
had je dat nog niet gedaan?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Van harte gefeliciteerd.
Hey Profquote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijke stem, echt zo'n geile hijger
ja terwijl m'n oor kapotgeschreeuwd werdquote:
http://vocaroo.com/i/s0BqOwzHTSdyquote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijke stem, echt zo'n geile hijger
Ik heb nog paar minuten om sorry te zeggen.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog niets geleerd hebt van je ban, Hans.
ik moest hierom lachenquote:
heb danny al mail met screenshots gestuurdquote:Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb nog paar minuten om sorry te zeggen.
Kruipt bij jou ook iedereen voor? Sta soms een half uur te wachten en wanneer ik eindelijk bier heb kunnen halen zijn mijn vrienden alweer weg.quote:
Zeg, dit is een positief forum.quote:
Maar is heel beroemde uitspraak hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik moest hierom lachen
toen ik me dat realiseerde moest ik huilen
niet uncharted?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:24 schreef Drug het volgende:
ik ga beetje gamen. die shadow of mordor ofzoiets
heb daar platinum voor, dikke swekgamequote:Op zondag 26 juni 2016 20:24 schreef Drug het volgende:
van het paarden fokken?quote:
weenie ik heb iig wel weer genoeg gerebelleerd voor vanavondquote:Op zondag 26 juni 2016 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
houden we allemaal de schijn op hier?
je hebt nog geen streep door je naam dus ik vind dat je wel nog even door mag gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie ik heb iig wel weer genoeg gerebelleerd voor vanavond
Ai, rip danquote:Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb danny al mail met screenshots gestuurd
ik krijg niet eens meer notes tegenwoordigquote:Op zondag 26 juni 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt nog geen streep door je naam dus ik vind dat je wel nog even door mag gaan
tof spelquote:Op zondag 26 juni 2016 20:24 schreef Drug het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kruipt bij jou ook iedereen voor? Sta soms een half uur te wachten en wanneer ik eindelijk bier heb kunnen halen zijn mijn vrienden alweer weg.
ze willen niet dat de servers overbelast rakenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik krijg niet eens meer notes tegenwoordig
denk dat ze het opgegeven hebben
We accepteren je zoals je bent.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik krijg niet eens meer notes tegenwoordig
denk dat ze het opgegeven hebben
Daar ben ik blij om.quote:
wowquote:
Op wie ben je verliefdquote:Op zondag 26 juni 2016 20:28 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom zegt niemand ff dat jullie hier zitten
omdat we hadden afgesproken om niks tegen jou te zeggenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:28 schreef Oberkullie het volgende:
was een hintquote:Op zondag 26 juni 2016 20:28 schreef Oberkullie het volgende:
goed zoquote:
Zie in clubs te vaak van die neppe alpamannetjesquote:Op zondag 26 juni 2016 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zag dit voor me.
Ik doe altijd aan de bar alsof ik een alphaman ben. Is best moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |