Daar ben ik ook nog nooit geweest.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Ik kijk dan ook liever xhamster.
Is hier beeldmateriaal van?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weet dat je het heel goed en positief bedoelt. En daarvoor zitten we ook in POS, maar ik heb er geen moeite mee dat ik mn vriendin gewoon lekker betast als we thuis komen. Alle tafels en kastjes zijn al ingewijd dus ik heb niet te klagen
ja is van de stonewall-rellen, waardoor de eerste pride kon ontstaanquote:
mashallahquote:Op zondag 26 juni 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is van de stonewall-rellen, waardoor de eerste pride kon ontstaan
Nog per ongeluk oogcontact gemaakt met iemand? Dat vind ik altijd het spannendstquote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik ook gisteravond/nacht gedaan. Was best leuk.
trekken denk ik...quote:
ze zijn iets te hoog voor jequote:
nee ik hoor hem niet zeggen dat je homo bent. Eerder dat je gewoon eng zuchtquote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net allemaal stoer zitten doen over mensen die op homo's haten en nu noem je mij ook eigenlijk gewoon een homo
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nog per ongeluk oogcontact gemaakt met iemand? Dat vind ik altijd het spannendst
ja, zoek maar online.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weet dat je het heel goed en positief bedoelt. En daarvoor zitten we ook in POS, maar ik heb er geen moeite mee dat ik mn vriendin gewoon lekker betast als we thuis komen. Alle tafels en kastjes zijn al ingewijd dus ik heb niet te klagen
quote:
jaquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0D1hoYmpQSS
mijn eerste en laatste poging dp
ik dacht ik ga leuke positieve liedjes zingen en dan is het nog niet goedquote:Op zondag 26 juni 2016 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
trekken denk ik...
[..]
ze zijn iets te hoog voor je
[..]
nee ik hoor hem niet zeggen dat je homo bent. Eerder dat je gewoon eng zucht
ZUCHT Fantastisch ook echt op het einde
geen zorgen maat ik ben er blij meequote:Op zondag 26 juni 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht ik ga leuke positieve liedjes zingen en dan is het nog niet goed
Alleen als ik bier moest halen.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nog per ongeluk oogcontact gemaakt met iemand? Dat vind ik altijd het spannendst
misschien moet je met iets lagere toonsoorten beginnenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht ik ga leuke positieve liedjes zingen en dan is het nog niet goed
maar jij hebt volgens mij wel zangles gehad of niet?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had deze nog een een mapje staan http://vocaroo.com/i/s1OzT6q2h9UD
hoezo, ben al goed genoeg om gevorderde liedjes te zingenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien moet je met iets lagere toonsoorten beginnen
Ik ook.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik las: Dat einde ook van Der_Mann. Kreeg positief gevoel
wat een verschrikkelijke stem, echt zo'n geile hijgerquote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik las: Dat einde ook van Der_Mann. Kreeg positief gevoel
lolquote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
kwam vannacht een chick tegen die 4fa ophad en ook jarig is, wijf werd helemaal gek toen ze hoorde dat het ook mijn verjaardag was
en daarna 'valt het op dat ik iets op heb?'
nee joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |