pardonquote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik las: Dat einde ook van Der_Mann. Kreeg positief gevoel
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
kwam vannacht een chick tegen die 4fa ophad en ook jarig is, wijf werd helemaal gek toen ze hoorde dat het ook mijn verjaardag was
en daarna 'valt het op dat ik iets op heb?'
nee joh
Van harte gefeliciteerd.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
kwam vannacht een chick tegen die 4fa ophad en ook jarig is, wijf werd helemaal gek toen ze hoorde dat het ook mijn verjaardag was
nee joh
Ik denk dat jij nog niets geleerd hebt van je ban, Hans.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik las: Dat einde ook van Der_Mann. Kreeg positief gevoel
Nog geknuffeld?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
nee joh
had je dat nog niet gedaan?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Van harte gefeliciteerd.
Hey Profquote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijke stem, echt zo'n geile hijger
ja terwijl m'n oor kapotgeschreeuwd werdquote:
http://vocaroo.com/i/s0BqOwzHTSdyquote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijke stem, echt zo'n geile hijger
Ik heb nog paar minuten om sorry te zeggen.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog niets geleerd hebt van je ban, Hans.
ik moest hierom lachenquote:
heb danny al mail met screenshots gestuurdquote:Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb nog paar minuten om sorry te zeggen.
Kruipt bij jou ook iedereen voor? Sta soms een half uur te wachten en wanneer ik eindelijk bier heb kunnen halen zijn mijn vrienden alweer weg.quote:
Zeg, dit is een positief forum.quote:
Maar is heel beroemde uitspraak hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik moest hierom lachen
toen ik me dat realiseerde moest ik huilen
niet uncharted?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:24 schreef Drug het volgende:
ik ga beetje gamen. die shadow of mordor ofzoiets
heb daar platinum voor, dikke swekgamequote:Op zondag 26 juni 2016 20:24 schreef Drug het volgende:
ik ga beetje gamen. die shadow of mordor ofzoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |