van het paarden fokken?quote:
weenie ik heb iig wel weer genoeg gerebelleerd voor vanavondquote:Op zondag 26 juni 2016 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
houden we allemaal de schijn op hier?
je hebt nog geen streep door je naam dus ik vind dat je wel nog even door mag gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie ik heb iig wel weer genoeg gerebelleerd voor vanavond
Ai, rip danquote:Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb danny al mail met screenshots gestuurd
ik krijg niet eens meer notes tegenwoordigquote:Op zondag 26 juni 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt nog geen streep door je naam dus ik vind dat je wel nog even door mag gaan
tof spelquote:Op zondag 26 juni 2016 20:24 schreef Drug het volgende:
ik ga beetje gamen. die shadow of mordor ofzoiets
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kruipt bij jou ook iedereen voor? Sta soms een half uur te wachten en wanneer ik eindelijk bier heb kunnen halen zijn mijn vrienden alweer weg.
ze willen niet dat de servers overbelast rakenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik krijg niet eens meer notes tegenwoordig
denk dat ze het opgegeven hebben
We accepteren je zoals je bent.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik krijg niet eens meer notes tegenwoordig
denk dat ze het opgegeven hebben
Daar ben ik blij om.quote:
wowquote:
Op wie ben je verliefdquote:Op zondag 26 juni 2016 20:28 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom zegt niemand ff dat jullie hier zitten
omdat we hadden afgesproken om niks tegen jou te zeggenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:28 schreef Oberkullie het volgende:
was een hintquote:Op zondag 26 juni 2016 20:28 schreef Oberkullie het volgende:
goed zoquote:
Zie in clubs te vaak van die neppe alpamannetjesquote:Op zondag 26 juni 2016 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zag dit voor me.
Ik doe altijd aan de bar alsof ik een alphaman ben. Is best moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |