SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Dat ga ik zo veel mogelijk doen jaquote:Op zondag 26 juni 2016 20:32 schreef Chanty het volgende:
Haha op de tweede is ze wel heel schattig
Burdie kun je niet wat van die verplichtingen laten schieten?
Dank je.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:54 schreef Quoi het volgende:
GM, wat een heerlijk meisje!
Kan ook niet anders met zo'n zoete naam. Was een serieuze kanshebber voor een meisje bij ons![]()
Damn, niezen als je horizontaal ligtIk houd het voortaan maar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En horizontaal niezen is idd niet fijn.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ze even kwijt, geloof ik.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:33 schreef Suikertante het volgende:
Groofs hoe gaat het met je hele lichte misschien wel voorweeige krampjes?
Ik zat er al wel aan te denken aan dat kussentje.. Vind het alleen zo idioot om een hotel in te lopen met een kussen onder m'n armenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:13 schreef Quoi het volgende:
Dank![]()
Nazil, ik neem tegenwoordig mijn eigen kussentje mee. Idee? En ja, ik kan niet wachten tot daar een kleine drollenvanger in ligt!
Detail: het olifantje is een sint-dobbelspel-kadootje en laat dat heerlijk avondje nu net 9 maanden voor de UD zijn geweest![]()
Het hoeft niet he.quote:Op maandag 27 juni 2016 05:43 schreef Amsel het volgende:
Wisseldag, 37 weken, nu mag ik ook(maar ik wil nog lang niet...)
Eerste zwangerschap de lange versie samen bevallen gedaan. Vond het een fijne cursus. Lekker informatief en praktisch.quote:Op maandag 27 juni 2016 07:28 schreef Quoi het volgende:
Bleh Miezziej, ook niet collegiaal. Nou ja, denk maar zo: je bent er vanaf!
Ja, het zal wel gaan lukken denk ik. Het is een verkorte cursus van 4 bijeenkomsten, dus kan nog prima tijdtechnisch. Was het bij jou Samen Bevallen? En hoe beviel (ha-ha) dat?
Rookworst was nieuw! Het begint te wennen gelukkig. Misschien wordt 'ie zachter idd![]()
Ik heb gewoon een kwaal minder! Had een paar maanden een beknelde zenuw onder mijn knie waardoor ik niet op een knie kon zitten. Dat is nu gewoon weg, hoezee! Balen van jouw voeten, maar het zal schelen dat je minder staand werk gaat doen. Lekker hoor.
daar ben je zwanger voor Molo!quote:Op maandag 27 juni 2016 11:43 schreef Molo het volgende:
Ik heb de vluchttas hier vanmorgen gecontroleerd en nog aangevuld, toch wel handig als kind een paar sokjes en een romper heeft enzo kwam ik achter![]()
Chaoshoofd ben ik ook man
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:49 schreef Ggirl het volgende:
[..]
daar ben je zwanger voor Molo!
Vorige keer ook geen sokjes bij, want pakje met voetjes. Dag twee kreeg hij schone kleren aan op neonatologie, en kwamen we tot de conclusie dat daar wel sokjes bij gemogen hadden. Gelukkig gebeurde dat wel vaker en kreeg meneer een paar leensokken aan! ☺
ach weet je, er is weinig waar je uiteindelijk ECHT niet zonder kunt op het moment supreme. (al zijn hoogzwangere hormonen het daar over het algemeen niet mee eensquote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mja, met 41 weken zwanger vond het toch wel weer een typische kansloze Molo actie![]()
Ja is ook zo, ziekenhuis is 10 minuutjes rijden van huis. Maar het is is weer zo typisch 'mij'quote:Op maandag 27 juni 2016 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach weet je, er is weinig waar je uiteindelijk ECHT niet zonder kunt op het moment supreme. (al zijn hoogzwangere hormonen het daar over het algemeen niet mee eens)
In het uiterste geval moet je man ff op en neer rijden om wat spullen op te halenHet komt hoe dan ook goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |