quote:Op zondag 26 juni 2016 16:37 schreef Suikertante het volgende:
Soms denk ik WOW maar dan komt het over het algemeen doordat ze zich horizontaal uitrekt
Yes goed planquote:Op zondag 26 juni 2016 17:15 schreef Suikertante het volgende:
Als Sull ook meedoet kunnen we een kwartetje baren vannacht?
Vind je? Ik vind haar echt heel anders qua gezicht. Heel ander neusje, oren en hoofdvorm. Wel zelfde mond en donkere haartjes. Zal zo even een vergelijkfoto postenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes goed plan
En ik zie nu de baby van Chanty, wow, wat lijkt ze op haar broer zeg! Knap!
En veel haartjes inderdaad!
Helft van de vloer is klaar hier, man is nu Thais voer halen, daarna de rest doen
Jij ziet Lucas iets vaker dan ik, LOL, maar ik vind het snoetje erg lijken, ogen en neus vooralquote:Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar echt heel anders qua gezicht. Heel ander neusje, oren en hoofdvorm. Wel zelfde mond en donkere haartjes. Zal zo even een vergelijkfoto posten
Ik ook hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij ziet Lucas iets vaker dan ik, LOL, maar ik vind het snoetje erg lijken, ogen en neus vooral
Ballonnen in de box schijnen ze vervelend te vinden! Mijn katten hun interesse in de box smolt als sneeuw voor de zon toen de baby er eenmaal in ging overigensquote:Op zondag 26 juni 2016 18:05 schreef Quoi het volgende:
Die handjes onder haar gezichtje, Chanty. Om van te smelten!
Hier is de battle of the box uitgebroken. Ofwel: de box staaten de poezen vinden 'm ook leuk. Verder hangen er verduisterende gordijnen in de babykamer en is de 'waskamer' opgeknapt. Allemaal met minimale assistentie van mij natuurlijk
Nu in de zon met hapjes en bier (en ginger ale)
Dat laatste verwacht ik ook. Met de pispoes gaat het goed! Ze lag vanmorgen zelfs luid knorrend boven op mijn buik (pffff). Hopelijk blijft het zoquote:Op zondag 26 juni 2016 18:09 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ballonnen in de box schijnen ze vervelend te vinden! Mijn katten hun interesse in de box smolt als sneeuw voor de zon toen de baby er eenmaal in ging overigens. Hoe is het met pispoes?
Ik heb het eerste pakje aan de waslijn hangen en de lakens voor de cosleeper in de droger.
Ja zolang ze knorrend bij je kunnen liggen gaat het over het algemeen wel goedquote:Op zondag 26 juni 2016 18:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat laatste verwacht ik ook. Met de pispoes gaat het goed! Ze lag vanmorgen zelfs luid knorrend boven op mijn buik (pffff). Hopelijk blijft het zo
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja zolang ze knorrend bij je kunnen liggen gaat het over het algemeen wel goed. Wanneer je na anderhalve dag denkt 'oh shit, moet jij ook nog eten' omdat je baby er is, dan wordt het oppassen
.
Neus vooral niet. Lucas heeft mijn neus en als ik naar babyfoto's van Rob kijk dan zou ik zeggen dat Amelie Robs neus heeft; wat hoekiger/ plattere neusbrug. Is hier wel goed te zien vind ik. Maar goed, dat kind moet nog half uitdeuken en het verandert nog zooo erg. Ben echt heel benieuwd hoe ze eruit ziet over een half jaartje.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij ziet Lucas iets vaker dan ik, LOL, maar ik vind het snoetje erg lijken, ogen en neus vooral
Ohhh wat fijn dat dat beter lijkt te gaan zeg! Hopelijk zet het zo door ook als de baby er is.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat laatste verwacht ik ook. Met de pispoes gaat het goed! Ze lag vanmorgen zelfs luid knorrend boven op mijn buik (pffff). Hopelijk blijft het zo
Vind dr anders al behoorlijk glad hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 18:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Neus vooral niet. Lucas heeft mijn neus en als ik naar babyfoto's van Rob kijk dan zou ik zeggen dat Amelie Robs neus heeft; wat hoekiger/ plattere neusbrug. Is hier wel goed te zien vind ik. Maar goed, dat kind moet nog half uitdeuken en het verandert nog zooo erg. Ben echt heel benieuwd hoe ze eruit ziet over een half jaartje.
[ afbeelding ]
Ik wil!quote:Op zondag 26 juni 2016 17:15 schreef Suikertante het volgende:
Als Sull ook meedoet kunnen we een kwartetje baren vannacht?
Als ze geslapen heeft het een en boze kreukel boven haar neusquote:Op zondag 26 juni 2016 18:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vind dr anders al behoorlijk glad hoor
LOL, behoorlijk goed uitgekreukeld al hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 18:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Neus vooral niet. Lucas heeft mijn neus en als ik naar babyfoto's van Rob kijk dan zou ik zeggen dat Amelie Robs neus heeft; wat hoekiger/ plattere neusbrug. Is hier wel goed te zien vind ik. Maar goed, dat kind moet nog half uitdeuken en het verandert nog zooo erg. Ben echt heel benieuwd hoe ze eruit ziet over een half jaartje.
[ afbeelding ]
Ik heb foto's van S haar eerste 1.5 uur my oh myquote:Op zondag 26 juni 2016 19:05 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL, behoorlijk goed uitgekreukeld al hoor
En ik vind ze wel lijken, duidelijk broertje en zusje.
Maar laten we het er vooral op houden dat de kindjes hier afgelopen tijd gewoon uitermate goed gelukt zijn
Je ziet weleens anders
Bij ons in de familie vooral zeer verkreukelde spekbonkjes in den beginne dus ik ben erg benieuwd hoe mijn gerimpelde kleibint er straks uit komt te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Dat ga ik zo veel mogelijk doen jaquote:Op zondag 26 juni 2016 20:32 schreef Chanty het volgende:
Haha op de tweede is ze wel heel schattig
Burdie kun je niet wat van die verplichtingen laten schieten?
Dank je.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:54 schreef Quoi het volgende:
GM, wat een heerlijk meisje!
Kan ook niet anders met zo'n zoete naam. Was een serieuze kanshebber voor een meisje bij ons![]()
Damn, niezen als je horizontaal ligtIk houd het voortaan maar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En horizontaal niezen is idd niet fijn.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ze even kwijt, geloof ik.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:33 schreef Suikertante het volgende:
Groofs hoe gaat het met je hele lichte misschien wel voorweeige krampjes?
Ik zat er al wel aan te denken aan dat kussentje.. Vind het alleen zo idioot om een hotel in te lopen met een kussen onder m'n armenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:13 schreef Quoi het volgende:
Dank![]()
Nazil, ik neem tegenwoordig mijn eigen kussentje mee. Idee? En ja, ik kan niet wachten tot daar een kleine drollenvanger in ligt!
Detail: het olifantje is een sint-dobbelspel-kadootje en laat dat heerlijk avondje nu net 9 maanden voor de UD zijn geweest![]()
Het hoeft niet he.quote:Op maandag 27 juni 2016 05:43 schreef Amsel het volgende:
Wisseldag, 37 weken, nu mag ik ook(maar ik wil nog lang niet...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |