Ik slaap heel licht en word daardoor heel snel wakker van dingen. En dan slaap ik weer met veel moeite in. Het gaat een beetje op en af hier daardoor qua slaaps. Soms zitten er goede nachten in als in 6 uur slaap achter elkaar, soms mag ik het met 2 uurtjes slaap doen en dat maakt het soms wel wat pittig.
En langzamerhand moet ik steeds meer inleveren voor mijn gevoel en dat zint me allerminst. Maar hee, in het 'slechtste' geval als in tot 42 weken doorlopen, heb ik er nog 14 voor de boeg want vandaag breekt het 3e trimester voor mij aan met mijn 28 weken

. En in een ander geval betekent dat dat ik misschien over een week of 10 al mijn baby heb

.. Dafuq? Tijd vliegt echt voorbij deze zwangerschap.
En mijn laatste weekje 'rust' in de zin dat mijn andere twee kindjes deze week hun laatste week bij de gastouder hebben. Vanaf volgende week totdat ik weer aan het werk ga een keer zullen ze bij mij zijn. Ene moment denk ik: ha fijn! Lekker bij mamsie

.. en het andere moment denk ik: help, ik moet nog zoveel doen en dat gaat niet met 2 van die bengels om je heen. Ach ja, zal vast wel op zijn pootjes terecht komen, linksom of rechtsom
En met een beetje 'geluk' (tis maar hoe je het wil zien natuurlijk), wordt mijn man binnenkort vrijgesteld van werkzaamheden omdat er afgelopen vrijdag onofficieel een principeakkoord is bereikt voor het bedrijf waar hij nu 8 jaar werkzaam is. Bedrijf wordt opgedoekt en hij raakt zo goed als zeker zijn baan kwijt. Alleen is even de vraag per wanneer. Dus het zou zomaar kunnen dat hij juist in die laatste weken thuis zit. Niet direct zorgelijk, want ik ben ervan overtuigd dat hij snel weer een baan zal vinden en anders ik wil nu ik mijn diploma heb