abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165048138
Het relaxe en vooral de ontbrekende tafelindeling lijkt ons super fijn!
Wij hebben nog rondgekeken naar locaties zonder verplichte drankafname, wij kunnen aan zeer goedkope drank komen, maar daar was niets leuks te vinden.

Wat tof mixende! Hindoestaans, jammie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165048870
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 23:38 schreef Loj het volgende:
Wij hebben nog rondgekeken naar locaties zonder verplichte drankafname, wij kunnen aan zeer goedkope drank komen, maar daar was niets leuks te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je gevoel wel. Maar doe je eigen ding. Want die dag draait het toch echt helemaal om jullie. *;
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165063831
En toen vond ik vandaag bij een kringloopwinkel nog een paar heerlijk comfortabele satijnen pumps: model Grace van Rainbow club van Elsa coloured shoes. Voor ¤2,50 en een beetje schoonmaakwerk met een microvezeldoekje met azijn heb ik nu een paar reserveschoenen.
  zaterdag 3 september 2016 @ 20:11:15 #229
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_165063993
quote:

SPOILER
Wat een naar loj. Ze zet er op de dag van bekendmaking al meteen zo'n vaart achter. Komt niet heel lief over. Ik zou je ma over drie weken meenemen. Gewoon omdat het kan :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 3 september 2016 @ 21:03:17 #230
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_165065516
Hebben jullie nog tips waar ik versieringen kan vinden? Wilde het zaaltje een beetje aankleden en zat zelf te denken aan witte vlaggetjes enzo. Maar kan alleen maar een plastic variant vinden en dat vind ik wel erg goedkoop eruit zien.
pi_165065650
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 21:03 schreef Klare het volgende:
Hebben jullie nog tips waar ik versieringen kan vinden? Wilde het zaaltje een beetje aankleden en zat zelf te denken aan witte vlaggetjes enzo. Maar kan alleen maar een plastic variant vinden en dat vind ik wel erg goedkoop eruit zien.
xenos heeft papieren vlaggetjes ( en nog wat andere dingetjes) en verder haal ik de boel van Ebay. Wibra heeft ook trouwdingetjes, weet alleen zo ff niet of er ook vlaggetjes bij zitten.
  zaterdag 3 september 2016 @ 21:16:08 #232
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_165065830
Xenos had ik wel online gekeken maar zag er niet echt wat tussen. Wibra nog nooit bij gedacht. Net als ebay niet. Wel op lightinabox en alibaba gekeken maar heb ik geen zin in btw/invoerrechten. Binnenkort de plaatselijke feestwinkel maar eens bezoeken.... Ik ben geloof ik toch ietwat veeleisend als het om de aankleding gaat.
pi_165065849
Aliexpress O+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 3 september 2016 @ 21:32:42 #234
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_165066192
quote:
Google levert genoeg leuks op. Ik had van die honeycombs in onze trouwtinten.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_165073889
quote:
Etsy?
pi_165073919
quote:

SPOILER
Echt niet gek dat je er verdrietig van bent, vind ik. Mijn broer trouwde 6 weken na mij, en dat is gewoon niet leuk. Steeds als je het over jouw bruiloft hebt, komt het gesprek dan ook automatisch op die andere trouwerij, die andere jurk, hún locatie en hún fotograaf etc. Ik weet niet in hoeverre dat gaat voor jou, maar mijn tip: maak het bespreekbaar. Hier heeft het toen echt voor veel scheve gezichten bij alle partijen gezorgd, tot we gewoon een keer met z'n vieren om de tafel zijn gaan zitten en e.e.a. uitspraken. Je mag best zeggen dat je het jammer vindt dat het 'exclusieve' er nu een beetje af is, toch?
Maar wat hierboven al gezegd wordt: uiteindelijk is het jullie dag en al trouwt je zus er een dag voor of na jou: jouw bruiloft is voor jou toch de mooiste ;)
  zondag 4 september 2016 @ 20:09:14 #237
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_165089056
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 21:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aliexpress O+
Daar is de bestelling nu geplaatst. Niet helemaal wat ik wil maar geloof dat het gewoon niet bestaat. Als het goed is bij allemaal verschillende leveranciers dus dan zouden er ook geen btw kosten gerekend moeten worden. Ben benieuwd...
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 21:40:30 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165092628
quote:
Weddingdeco O+ is wat duurder maar ze hebben erg leuke spullen! Ik ga aankomende week mijn deco verkopen voor als je interesse hebt :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 5 september 2016 @ 07:12:19 #239
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_165097475
Dag lieve Fok!-ers!
Ook wij zijn verloofd sinds kort 😍. Straks langs het stadhuis om de datum te prikken. We denken aan de elfde van mei, hopen dat er nog een plekje is. EDIT: check!

De dag zelf willen we klein houden en een half jaar later als wij 10 jaar samen zijn een groot feest houden voor al onze vrienden en familie.

Wat was het spannend om het mijn ouders te vertellen, vanavond zijn de ouders van E. aan de beurt.
Mijn opa van 88 was helemaal in extase toen in het vertelde. Samen met mijn oma betaald hij de bruidsfotograaf (mijn oom).

Nu eindelijk lekke legaal naar jurken kijken 😁.

Ik ben 25, E. is 26, we zijn bijna 9 jaar samen en wonen in omgeving 020

[ Bericht 5% gewijzigd door VenusFlyTrap op 05-09-2016 12:20:49 (zie edit) ]
  maandag 5 september 2016 @ 08:19:50 #240
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_165097811
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 21:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Weddingdeco O+ is wat duurder maar ze hebben erg leuke spullen! Ik ga aankomende week mijn deco verkopen voor als je interesse hebt :)
Daar was wat ik wilde hebben uitverkocht. Waar ga je de deco verkopen? Kan altijd even kijken of er nog wat tussen zit.

VenusFlyTrap: gefeliciteerd!
  Moderator maandag 5 september 2016 @ 09:07:51 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165098247
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 08:19 schreef Klare het volgende:

[..]

Daar was wat ik wilde hebben uitverkocht. Waar ga je de deco verkopen? Kan altijd even kijken of er nog wat tussen zit.

VenusFlyTrap: gefeliciteerd!
Op een tweedehands Facebook groep. Ik stuur je wel even een linkje als het erop staat :)

Ik verkoop ook witte slingers, welke zoek je precies?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_165105192
quote:

SPOILER
Hnm ik begrijp je wel, wat hier al gezegd wordt lekker niks van aantrekken. Mijn zus reageerde niet een enthousiast haar vriend heeft me niet eens gefeliciteerd.. probeer bij je eigen geluk te staan en denk lekker aan jullie saampjes, daar doen jullie het voor <3
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 7 september 2016 @ 10:04:47 #243
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_165146175
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 22:52 schreef Tink89 het volgende:
Lok quote
Mag ik in de OP? 11-05-2017

Gister wat bijgekletst met wat vriendinnen. Een is mijn getuige en gaat ook mijn vrijgezellenfeest organiseren. Als ze terug is van vakantie gaan we ook rustig kijken voor trouwjurken. Ondertussen Pinterest ik me een ons!
Jullie nog tips om orde te zien in de chaos?
Voor het eerst dat ik dingen een beetje organiseer geloof ik. De eerste dingen staan al in excel.
pi_165146211
Ik heb een lijstje in mijn telefoon staan iedere keer als ik mij wat bedenk zet ik het erbij
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165146243
Ik zweer bij TickTick in combinatie met Google Spreadsheets :) beide makkelijk te delen met mijn partner
  woensdag 7 september 2016 @ 12:07:19 #246
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_165148463
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik zweer bij TickTick in combinatie met Google Spreadsheets :) beide makkelijk te delen met mijn partner
Hier Google Spreadsheets en Wunderlist... ging prima!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_165149906
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:04 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Mag ik in de OP? 11-05-2017

Gister wat bijgekletst met wat vriendinnen. Een is mijn getuige en gaat ook mijn vrijgezellenfeest organiseren. Als ze terug is van vakantie gaan we ook rustig kijken voor trouwjurken. Ondertussen Pinterest ik me een ons!
Jullie nog tips om orde te zien in de chaos?
Voor het eerst dat ik dingen een beetje organiseer geloof ik. De eerste dingen staan al in excel.
Je staat erbij in de OP hoor :)
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 7 september 2016 @ 15:48:50 #248
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_165152760
Thanks voor de tips en dat ik in de OP sta :-)
pi_165178604
Ik ging vandaag jurken passen en bij de 3e jurk viel ik zowat flauw. Na een herstelperiode nog 1 jurk gepast en weer voelde ik me niet lekker worden, dus toen hebben we de passessie maar afgebroken. Ik ben wel een stuk wijzer geworden, ik weet nu helemaal zeker dat ik geen torselet wil en niet in een jurk ingesnoerd wil zitten. Oh en de jurk waar ik voor naar de winkel ging stond me qua model helemaal prachtig, maar verder was hij veel te overdadig versierd met bling, je zag eerst de bling en dan pas mij, maar oh, wat kwam mijn figuur mooi uit...
Over een tijdje poging 2
pi_165178660
Lijkt me ook wel een erg warme dag om jurken te passen vandaag.

Daarom wacht ik voor de zekerheid nog maar een paar maanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')