SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:38 schreef Loj het volgende:
Het relaxe en vooral de ontbrekende tafelindeling lijkt ons super fijn!
Wij hebben nog rondgekeken naar locaties zonder verplichte drankafname, wij kunnen aan zeer goedkope drank komen, maar daar was niets leuks te vinden.
Wat tof mixende! Hindoestaans, jammie!Ik snap je gevoel wel. Maar doe je eigen ding. Want die dag draait het toch echt helemaal om jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Wij hebben nog rondgekeken naar locaties zonder verplichte drankafname, wij kunnen aan zeer goedkope drank komen, maar daar was niets leuks te vinden.
Wat tof mixende! Hindoestaans, jammie!Wat een naar loj. Ze zet er op de dag van bekendmaking al meteen zo'n vaart achter. Komt niet heel lief over. Ik zou je ma over drie weken meenemen. Gewoon omdat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je lief mijn hele leven
xenos heeft papieren vlaggetjes ( en nog wat andere dingetjes) en verder haal ik de boel van Ebay. Wibra heeft ook trouwdingetjes, weet alleen zo ff niet of er ook vlaggetjes bij zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:03 schreef Klare het volgende:
Hebben jullie nog tips waar ik versieringen kan vinden? Wilde het zaaltje een beetje aankleden en zat zelf te denken aan witte vlaggetjes enzo. Maar kan alleen maar een plastic variant vinden en dat vind ik wel erg goedkoop eruit zien.
Google levert genoeg leuks op. Ik had van die honeycombs in onze trouwtinten.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:03 schreef Klare het volgende:
Hebben jullie nog tips waar ik versieringen kan vinden? Wilde het zaaltje een beetje aankleden en zat zelf te denken aan witte vlaggetjes enzo. Maar kan alleen maar een plastic variant vinden en dat vind ik wel erg goedkoop eruit zien.
Etsy?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:03 schreef Klare het volgende:
Wat tof mixende! Hindoestaans, jammie!Echt niet gek dat je er verdrietig van bent, vind ik. Mijn broer trouwde 6 weken na mij, en dat is gewoon niet leuk. Steeds als je het over jouw bruiloft hebt, komt het gesprek dan ook automatisch op die andere trouwerij, die andere jurk, hún locatie en hún fotograaf etc. Ik weet niet in hoeverre dat gaat voor jou, maar mijn tip: maak het bespreekbaar. Hier heeft het toen echt voor veel scheve gezichten bij alle partijen gezorgd, tot we gewoon een keer met z'n vieren om de tafel zijn gaan zitten en e.e.a. uitspraken. Je mag best zeggen dat je het jammer vindt dat het 'exclusieve' er nu een beetje af is, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat hierboven al gezegd wordt: uiteindelijk is het jullie dag en al trouwt je zus er een dag voor of na jou: jouw bruiloft is voor jou toch de mooiste![]()
Daar is de bestelling nu geplaatst. Niet helemaal wat ik wil maar geloof dat het gewoon niet bestaat. Als het goed is bij allemaal verschillende leveranciers dus dan zouden er ook geen btw kosten gerekend moeten worden. Ben benieuwd...quote:
Weddingdecoquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:03 schreef Klare het volgende:
Daar was wat ik wilde hebben uitverkocht. Waar ga je de deco verkopen? Kan altijd even kijken of er nog wat tussen zit.quote:Op zondag 4 september 2016 21:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weddingdecois wat duurder maar ze hebben erg leuke spullen! Ik ga aankomende week mijn deco verkopen voor als je interesse hebt
Op een tweedehands Facebook groep. Ik stuur je wel even een linkje als het erop staatquote:Op maandag 5 september 2016 08:19 schreef Klare het volgende:
[..]
Daar was wat ik wilde hebben uitverkocht. Waar ga je de deco verkopen? Kan altijd even kijken of er nog wat tussen zit.
VenusFlyTrap: gefeliciteerd!
Wat tof mixende! Hindoestaans, jammie!Hnm ik begrijp je wel, wat hier al gezegd wordt lekker niks van aantrekken. Mijn zus reageerde niet een enthousiast haar vriend heeft me niet eens gefeliciteerd.. probeer bij je eigen geluk te staan en denk lekker aan jullie saampjes, daar doen jullie het voor <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Bonito La Risa ~
Mag ik in de OP? 11-05-2017quote:
Hier Google Spreadsheets en Wunderlist... ging prima!quote:Op woensdag 7 september 2016 10:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik zweer bij TickTick in combinatie met Google Spreadsheetsbeide makkelijk te delen met mijn partner
Je staat erbij in de OP hoorquote:Op woensdag 7 september 2016 10:04 schreef VenusFlyTrap het volgende:
[..]
Mag ik in de OP? 11-05-2017
Gister wat bijgekletst met wat vriendinnen. Een is mijn getuige en gaat ook mijn vrijgezellenfeest organiseren. Als ze terug is van vakantie gaan we ook rustig kijken voor trouwjurken. Ondertussen Pinterest ik me een ons!
Jullie nog tips om orde te zien in de chaos?
Voor het eerst dat ik dingen een beetje organiseer geloof ik. De eerste dingen staan al in excel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |