Terug naar de e.e.g.?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:35 schreef dimmak het volgende:
Waarom kan de vrije handelszone niet blijven bestaan zonder de EU?
De EU is niet per definitie slecht, maar ik wil gewoon wat minder EU.
Een topic openen en meteen je eigen topic weer verpesten. Haha.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:27 schreef Vliegbaard het volgende:
Of wordt dit te moeilijk voor klb-lezend Fok!?
Inderdaad, alsof je met het hebben van een vrijhandelszone meteen je soevereiniteit dient op te gevenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:35 schreef dimmak het volgende:
Waarom kan de vrije handelszone niet blijven bestaan zonder de EU?
De EU is niet per definitie slecht, maar ik wil gewoon wat minder EU.
Dit soort pretentieuze uitspraken worden zonder uitzondering gedaan door domme mensen, die zichzelf heel slim vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:27 schreef Vliegbaard het volgende:
Amen! Wel de lusten niet de lasten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit opperde ik vandaag nog. Niks mis mee.
Ik heb je OP niet eens gelezen, toevallig las ik eerst je fipo. Mezelf kennende is dit te moeilijk voor me ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:27 schreef Vliegbaard het volgende:
Nou, nu ben ik wel benieuwd. Waarom zouden we uit de EU moeten volgens jou?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vermoed dat eerder jij nog het een en ander te leren hebt
lol volgens mij snap je zelf niet zoveelquote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:27 schreef Vliegbaard het volgende:
Wel degelijk, want een vrijhandelszone betekent veel meer dan 'geen importtarieven heffen', wat uiteindelijk slechts een relatief marginaal onderdeel van vrijhandel is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je met het hebben van een vrijhandelszone meteen je soevereiniteit dient op te geven
Bronquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:16 schreef Fatoeman het volgende:
Haha, het kost meer dan dat het ons oplevert.
Nederland droeg in 2014 ruim 4,7 miljard euro af aan de EU. In hetzelfde jaar ontvingen we 2,2 miljard aan Europese steun. Deze positie als netto-betaler bestaat voor Nederland sinds 1991. Nederland was in de periode 1981-1990 een netto-ontvanger. In de jaren daarvoor wisselde de positie regelmatig.quote:
Kun je dan nu ook even berekenen wat het "extra" oplevert om Nederlandse tomaatjes door heel de EU te verkopen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nederland droeg in 2014 ruim 4,7 miljard euro af aan de EU. In hetzelfde jaar ontvingen we 2,2 miljard aan Europese steun. Deze positie als netto-betaler bestaat voor Nederland sinds 1991. Nederland was in de periode 1981-1990 een netto-ontvanger. In de jaren daarvoor wisselde de positie regelmatig.
Sinds 2007 krijgt Nederland een jaarlijkse korting van 1 miljard euro per jaar op zijn afdrachten.
https://www.europa-nu.nl/id/vh9w9l2qtnwn/wat_kost_europa_ons
Over de mate waarin je die soevereiniteit opgeeft kan je nog altijd over twisten. Maar een goed punt heb je natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel degelijk, want een vrijhandelszone betekent veel meer dan 'geen importtarieven heffen', wat uiteindelijk slechts een relatief marginaal onderdeel van vrijhandel is.
Vrijhandel houdt in dat je een bepaald product overal in de vrijhandelszonde van landen verkopen kunt. En laten al die landen nou net compleet verschillende wetten hebben wat betreft eisen en standaarden. Heel leuk als je geen importtarieven hebt, maar zonder gemeenschappelijke standaarden kan je dan nog altijd geen auto's of voedsel bij elkaar importeren. Daarvoor zijn gemeenschappelijke standaarden nodig en die bereik je alleen door gezamenlijk die wetten te maken.
Om die reden is er voor een echte vrijhandelszone per definitie gedeelde soevereiniteit nodig. Even afgezien van of je voor of tegen de EU bent is dit iets dat veel tegenstanders te gemakkelijk compleet over het hoofd zien.
De meeste tomaten gaan naar het VK en Duitsland. Beiden nettobetalers dus landen waar we ook zonder ze eerst geld te moeten geven tomaten kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:22 schreef ITrade het volgende:
[..]
Kun je dan nu ook even berekenen wat het "extra" oplevert om Nederlandse tomaatjes door heel de EU te verkopen?
In een dergelijk geval kies je er zelf soeverein voor om in het vervolg die soevereiniteit te delen teneinde vrijhandel te kunnen drijven met elkaar. Het is in dit geval echt het een of het ander: pluk de vruchten van vrijhandel, of behoud volledige soevereiniteit.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over de mate waarin je die soevereiniteit opgeeft kan je nog altijd over twisten. Maar een goed punt heb je natuurlijk
Ik doelde meer op het inhuren van goedkope Polen. Maar een Nexit is niet ondenkbaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, nu ben ik wel benieuwd. Waarom zouden we uit de EU moeten volgens jou?
Door de vrijehandelszone zijn we in staat om jaarlijks een omzet van 250 miljard euro's (geen monopoly-geld) te draaien op de distribute naar de achterban in Europa. Dit heeft natuurlijk opzich niet zoveel te maken met de EU.quote:
Jij wilde zeggen dat het lekker goedkoop voor ons is. Lekker 1/3 van je loon afstaan aan de staat en euquote:
Bij een Nexit is het einde EU of dacht je dat Duitsland in z'n eentje de rest van Europa financieel overeind wil gaan houden?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Door de vrijehandelszone zijn we in staat om jaarlijks een omzet van 250 miljard euro's (geen monopoly-geld) te draaien op de distribute naar de achterban in Europa. Dit heeft natuurlijk opzich niet zoveel te maken met de EU.
Nu uit de EU stappen betekend dat we ook uit die vrijehandels zone stappen. Nieuwe handelsverdragen afsluiten met diezelfde achterban waar je zojuist vanaf hebt gezien... Ze zien je aankomen bij de EU.
UK moet nu een nieuw handelsverdrag af gaan sluiten me de VS. Obama heeft al gezegd dat ze onderaan op de agenda komen, en dat terwijl de EU wil dat UK zsm uit de EU treed.
Dat klopt, maar daar is niets soevereins aan. Noorwegen en Zwitserland hebben een vrijhandelsverdrag met de EU en moeten alle wetten uit Brussel op dat gebied zo direct zonder gemor doorvoeren in hun eigen wetten zonder dat ze aan tafel zitten om er invloed op uit te oefenen. Sterker: per inwoner betaalt Noorwegen even veel als de Britten om onderdeel uit te mogen maken van de gemeenschappelijke markt (jazeker, een Brusselse common market tax).quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het inhuren van goedkope Polen. Maar een Nexit is niet ondenkbaar.
Wat mensen hier her en der al aangeven is een vrijehandelsverdrag niet ondenkbaar en prima te bewerkstelligen.
En jij geloofd dat UK echt onderaan de lijst komt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Door de vrijehandelszone zijn we in staat om jaarlijks een omzet van 250 miljard euro's (geen monopoly-geld) te draaien op de distribute naar de achterban in Europa. Dit heeft natuurlijk opzich niet zoveel te maken met de EU.
Nu uit de EU stappen betekend dat we ook uit die vrijehandels zone stappen. Nieuwe handelsverdragen afsluiten met diezelfde achterban waar je zojuist vanaf hebt gezien... Ze zien je aankomen bij de EU.
UK moet nu een nieuw handelsverdrag af gaan sluiten me de VS. Obama heeft al gezegd dat ze onderaan op de agenda komen, en dat terwijl de EU wil dat UK zsm uit de EU treed.
Dat wordt overigens nog lastig voor de Britten. Niet alleen zijn ze de onderhandelingsmacht kwijt die je als grote EU wel hebt, de Britten hebben ook helemaal geen handelsdiplomaten meer en moeten daar nu een nieuwe generatie voor opleiden. Immers heeft de Europese Commissie dit volledig uit handen genomen, waardoor individuele EU-lidstaten niet langer de kennis en kunde hebben op het gebied van handelsdiplomatie. En echt, een handelsverdrag opstellen en uitonderhandelen is nog niet zo gemakkelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Welke onderhandelingspositie heeft UK dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:32 schreef spierbal het volgende:
[..]
En jij geloofd dat UK echt onderaan de lijst komt.
Zoiets noemen we spierballen taal om uittrede tegen te houden.
Mooi voor ze, want het grootste gedeelte wat ook het VK aangaat wordt alsnog bepaald door de EU. Het VK mag nu alleen niet meer aan tafel zitten en meebeslissen. Klinkt als een goede deal.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wordt overigens nog lastig voor de Britten. Niet alleen zijn ze de onderhandelingsmacht kwijt die je als grote EU wel hebt, de Britten hebben ook helemaal geen handelsdiplomaten meer en moeten daar nu een nieuwe generatie voor opleiden. Immers heeft de Europese Commissie dit volledig uit handen genomen, waardoor individuele EU-lidstaten niet langer de kennis en kunde hebben op het gebied van handelsdiplomatie. En echt, een handelsverdrag opstellen en uitonderhandelen is nog niet zo gemakkelijk.
Inderdaad! Dat word het zelfde betalen uiteindelijk, geen invloed meer hebben en er dus alleen maar op achteruit gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mooi voor ze, want het grootste gedeelte wat ook het VK aangaat wordt alsnog bepaald door de EU. Het VK mag nu alleen niet meer aan tafel zitten en meebeslissen. Klinkt als een goede deal.
maar dit is nu dus precies wat ik in de OP beschreef. We schijnen alleen te kunnen kijken naar wat het lidmaatschap ons zwart/wit oplevert. Maar het geheel wat de EU ons zelfs buiten Europa oplevert is dan opeens niet meer belangrijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nederland droeg in 2014 ruim 4,7 miljard euro af aan de EU. In hetzelfde jaar ontvingen we 2,2 miljard aan Europese steun. Deze positie als netto-betaler bestaat voor Nederland sinds 1991. Nederland was in de periode 1981-1990 een netto-ontvanger. In de jaren daarvoor wisselde de positie regelmatig.
Sinds 2007 krijgt Nederland een jaarlijkse korting van 1 miljard euro per jaar op zijn afdrachten.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effectquote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit soort pretentieuze uitspraken worden zonder uitzondering gedaan door domme mensen, die zichzelf heel slim vinden.
Ook die hele financiële dienstverlening verkast uit Londen. Normaal kan je in de hele EU zaken doen als je in 1 land een zetel hebt, nu het VK eruit stapt zal dat ook allemaal naar Frankfurt of Parijs verhuizen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:35 schreef ITrade het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat word het zelfde betalen uiteindelijk, geen invloed meer hebben en er dus alleen maar op achteruit gaan
Je bedoelt zaken als een boycot van Rusland of een ttip verdrag?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
maar dit is nu dus precies wat ik in de OP beschreef. We schijnen alleen te kunnen kijken naar wat het lidmaatschap ons zwart/wit oplevert. Maar het geheel wat de EU ons zelfs buiten Europa oplevert is dan opeens niet meer belangrijk?
Lagere belkosten in het buitenland.quote:
Je betaalt met je pinpas en het wisselen heb je geen omkijken naar of je trekt met de zelfde pinpas gewoon even ter plekke geld uit de muur.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:41 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Lagere belkosten in het buitenland.
Geen gezeur met verschillende valuta.
Geen gezeur met reizen binnen de EU.
Overigens eens met de klacht, PVV'ers
Uit de EU betekent terug naar de gulden. Nou was de gulden voor 2000 een sterke valuta. Vandaag de dag is de gulden nog niet de helft waard tov 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:41 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik wil niet eens terug naar de gulden, wtf, ik heb meer dan de helft van mijn bewuste leven met euros betaald.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Uit de EU betekent terug naar de gulden. Nou was de gulden voor 2000 een sterke valuta. Vandaag de dag is de gulden nog niet de helft waard tov 20 jaar geleden.
Doodeng dit soort mensen die PVVèrs als dom afschilderen terwijl dat zeker niet altijd het geval is heeft onderzoek allang uitgewezen. Zeker het type meeloper met dit smiley. De hogeropgeleide kiest ook steeds vaker voor deze partij. Hetzelfde soort type mens die Pim Fortuin via de media het graf heeft ingepraat. Niet open voor enig overleg of begrip van standpunten. Links tuig.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:41 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Omdat oudere mensen heel jouw leven al beter wisten wat goed voor jou was en dat is nu niet anders. We behoeden jou voor je jeugdige onbezonnenheid waarbij fantasie nogal eens rationaliteit overheerstquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik wil niet eens terug naar de gulden, wtf, ik heb meer dan de helft van mijn bewuste leven met euros betaald.
Waarom moeten oude mensen het altijd voor de volgende generatie verpesten
Of een Nexit betekent einde EU en gaan we voor een Neuro met landen die wel de boel op orde hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Uit de EU betekent terug naar de gulden. Nou was de gulden voor 2000 een sterke valuta. Vandaag de dag is de gulden nog niet de helft waard tov 20 jaar geleden.
Haha ja, "Vroeger was alles beter". Nee vroeger waren veel dingen kutter alleen mensen die dat roepen waren toen in hun prime en waren zelf beter. Schijnt dat je rond halverwege de veertig de nostalgie de overhand gaat nemen. Ik mag lijen dat ik de dingen een beetje helder blijf zien tegen die tijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik wil niet eens terug naar de gulden, wtf, ik heb meer dan de helft van mijn bewuste leven met euros betaald.
Waarom moeten oude mensen het altijd voor de volgende generatie verpesten
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Omdat oudere mensen heel jouw leven al beter wisten wat goed voor jou was en dat is nu niet anders. We behoeden jou voor je jeugdige onbezonnenheid waarbij fantasie nogal eens rationaliteit overheerst
Alsof je overal kan pinnenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je betaalt met je pinpas en het wisselen heb je geen omkijken naar of je trekt met de zelfde pinpas gewoon even ter plekke geld uit de muur.
Met je skietjes op het dak en een NL kenteken stond je net zo vaak vast voor de grens als nu waarbij bij een Eurotop of vluchtelingencrisis de boel ook dicht gaat
Ja ja, of-of, als-als. Ik zou de gok niet durven nemen dat Duitsland zomaar zijn afhankelijke afvallige semi-deelstaat in genade aanneemt als we er uit stappen. Maar goed, veel babyboomers hebben hun schaapjes toch wel op het droge en degenen met wie het minder gaat hebben weinig te verliezen en zijn toch binnen 20 jaar dood.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:50 schreef the-eye het volgende:
[..]
Of een Nexit betekent einde EU en gaan we voor een Neuro met landen die wel de boel op orde hebben
Met de huidige ict is het onzin om taferelen zoals vroeger te voorspellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:56 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Alsof je overal kan pinnen
En grenscontroles zijn helemaal onwenselijk, er ontstaan lange files bij de grens. Zoek eens de problematiek van de Pools-Belarussische grens op. Deze problematiek wil je niet aan de Nederlands-Duitse grens hebben.
Door Trump/Wilders/Le Pin-aanhangers is nu wel een prachtige Britse schone dood.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:48 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Doodeng dit soort mensen die PVVèrs als dom afschilderen terwijl dat zeker niet altijd het geval is heeft onderzoek allang uitgewezen. Zeker het type meeloper met dit smiley. De hogeropgeleide kiest ook steeds vaker voor deze partij. Hetzelfde soort type mens die Pim Fortuin via de media het graf heeft ingepraat. Niet open voor enig overleg of begrip van standpunten. Links tuig.
Okè man. Ik ga hierover geen discussie aan met jou. Niet de moeite. Je hebt je oordeel al klaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:58 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Door Trump/Wilders/Le Pin-aanhangers is nu wel een prachtige Britse schone dood.
En slechts 2% van de studenten stemt PVV, dus PVV is totaal niet populair onder hoogopgeleiden.
Jij vindt 2% wel veel?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:00 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Okè man. Ik ga hierover geen discussie aan met jou. Niet de moeite. Je hebt je oordeel al klaar.
Aangepastquote:
En door dat laffe optreden van de linkse politici zijn er duizenden mensen vermoord door terroristische aanslagen (door moslims uiteraard)? Wou je zo beginnen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:58 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Door Trump/Wilders/Le Pin-aanhangers is nu wel een prachtige Britse schone dood.
En slechts 2% van de studenten stemt PVV, dus PVV is totaal niet populair onder hoogopgeleiden.
dat vond ik juist leuk, geld wisselen, andere valuta, anders briefjes e.d.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:41 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
geen idee, maar durf te wedden dat het niet lang duurt voordat ze een akkoord hebben met US.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Welke onderhandelingspositie heeft UK dan?
Ik had gedacht dat de US er meteen op zou duiken als een wanhopig jongetje dat net te weten is gekomen dat zijn crush het uitgemaakt heeft met haar vriend.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:11 schreef spierbal het volgende:
[..]
geen idee, maar durf te wedden dat het niet lang duurt voordat ze een akkoord hebben met US.
Hahaha die Erno is ook weer terug met zijn geweldig onderscheidend vermogen. Hoe is het met die bolle met die Mondeo?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:58 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
haha en het was trouwens Obama die zei dat ze achteraan mogen aansluiten, hoeveel maanden zit hij daar nou nogquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat de US er meteen op zou duiken als een wanhopig jongetje dat net te weten is gekomen dat zijn crush het uitgemaakt heeft met haar vriend.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:40 schreef spierbal het volgende:
[..]
haha en het was trouwens Obama die zei dat ze achteraan mogen aansluiten, hoeveel maanden zit hij daar nou nog
Helemaal mee eens. En nadat mensen gestemd hadden, gingen ze massaal googelen op 'gevolgen indien Brexit'... duhhhquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:41 schreef CPS2000 het volgende:
Die filmpjes van mensen die spijt hebben dat ze leave hebben gestemd. Ik kan zo voor de geest halen hoe Henk en Ingrid daar voor de camera zouden staan.
Nuance is compleet weg. Imperfect systeem moet meteen weggetyft worden zonder na te denken over consequenties of alternatieven. En daarna gaan huilen dat het niet te snel moet en dat de positieve zaken moeten blijven. En het lullige is dat het voor NL het best zou zijn als GB hier nog redelijk uit komt ook.
Dat is voor Nederland net zo voordelig als een Nexit.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoop dan ook dat nu Duitsland of Frankrijk eruit stapt zodat de EU uiteen valt en er weer een nieuwe e.e.g komt.
Dat zijn incidenten en niet te wijten aan laffe (linkse) politici of de islam.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:24 schreef Denivellering het volgende:
[..]
En door dat laffe optreden van de linkse politici zijn er duizenden mensen vermoord door terroristische aanslagen (door moslims uiteraard)? Wou je zo beginnen?
Het is gewoon niet handig en er gaat heel veel geld verloren aan die onzinquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:11 schreef spierbal het volgende:
[..]
dat vond ik juist leuk, geld wisselen, andere valuta, anders briefjes e.d.
PVV'erquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:48 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Doodeng dit soort mensen die PVVèrs als dom afschilderen terwijl dat zeker niet altijd het geval is heeft onderzoek allang uitgewezen. Zeker het type meeloper met dit smiley. De hogeropgeleide kiest ook steeds vaker voor deze partij. Hetzelfde soort type mens die Pim Fortuin via de media het graf heeft ingepraat. Niet open voor enig overleg of begrip van standpunten. Links tuig.
Ehmm. Nee. Maar ik respecteer wel een ander zijn mening en veroordeel niet. Maar jij wel zie ik al. Dus wederom ook tegen jou.quote:
Praat jij even voor mij vliegenstrontbaard? Met je hij vorm praatjes. Of ben je te dom om dit te begrijpen om maar even in jou taal te praten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hij laat het net overkomen alsof hogeropgeleid staat voor "slim persoon".
Krijgen we dan ook de niet-misgelopen opbrengsten uit handel terug van de staat? Zou een mooie winst opleveren namelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:06 schreef Hyaenidae het volgende:
De mensen die een Nexit niet zien zitten moeten ze gewoon meer belasting laten betalen om het lid zijn van de EU te bekostigen.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik te dom ben om te poepen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:36 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Praat jij even voor mij vliegenstrontbaard? Met je hij vorm praatjes. Of ben je te dom om dit te begrijpen om maar even in jou taal te praten.
's Werelds grootste single market?quote:
Deze kneusquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:48 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Je zit in KLBquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:53 schreef Kaas- het volgende:
Zo te zien hebben serieuze posts hier geen zin. #ontvolg
En jij met je "links tuigquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:00 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Okè man. Ik ga hierover geen discussie aan met jou. Niet de moeite. Je hebt je oordeel al klaar.
Mooiste is Wales. Ontzettend afhankelijk van EU-subsidies, stemt Leavequote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:27 schreef Aethereal het volgende:
Mooi ook dat al het plattelands-plebs tegen heeft gestemd terwijl de mensen in de grote steden waar de money gemaakt wordt voor hebben gestemd.
Waarom zou Clinton een andere lijn kiezen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:40 schreef spierbal het volgende:
[..]
haha en het was trouwens Obama die zei dat ze achteraan mogen aansluiten, hoeveel maanden zit hij daar nou nog
Hoe oud ben jij? Precies het soort vroeger-was-alles-beter verhaaltje waar als je er langer dan drie seconden over nadenkt beseft hoe onzinnig het is om dat als argument te gebruiken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:11 schreef spierbal het volgende:
[..]
dat vond ik juist leuk, geld wisselen, andere valuta, anders briefjes e.d.
Uiteraard, dat wordt verrekend met de belasting die je moet betalen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook de niet-misgelopen opbrengsten uit handel terug van de staat? Zou een mooie winst opleveren namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |