SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk frame!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:54 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik post 'm gewoon nog een keer
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb een mooie 105 5800 groep liggen waar ik 'm mee zou op kunnen bouwen..
Waarom doe je dat niet dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb een mooie 105 5800 groep liggen waar ik 'm mee zou op kunnen bouwen..
Een frame, in maat 54. Kan ik als winterfiets gebruiken en in de zomer een chick op stoppen.quote:
https://www.salden.nl/nl/carrera-jakil-frameset-2015.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
Een frame, in maat 54. Kan ik als winterfiets gebruiken en in de zomer een chick op stoppen.
Niet te duur, iemand suggesties? Had laatst op de Cannondale Six geboden die hier werd gepost, geen onderhandeling mogelijk
kaas zou deze pakken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
Een frame, in maat 54. Kan ik als winterfiets gebruiken en in de zomer een chick op stoppen.
Niet te duur, iemand suggesties? Had laatst op de Cannondale Six geboden die hier werd gepost, geen onderhandeling mogelijk
En dan het logo wegschuren.quote:
Angstaanjagend beest wel.quote:
reset als terug naar af begin bij het beginquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
welk team is dan reset? Zie daar ook helemaal geen fietsen
https://www.canyon.com/nl(...)h=634ef2228d2e7a5c1#
Er staan ook duurdere op hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:40 schreef Blik het volgende:
Maar op zich vallen die prijzen nog mee, tussen de 3.000 en 4.000 euro
huh? Wat?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:03 schreef dop het volgende:
[..]
reset als terug naar af begin bij het begin
das engels jonghu
Ben je ingelogd?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
welk team is dan reset? Zie daar ook helemaal geen fietsen
https://www.canyon.com/nl(...)h=634ef2228d2e7a5c1#
Idd. Compleet afgeragd als je pech hebt. Steeds op auto's gezet en in trucks gezet...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:19 schreef Patroon het volgende:
Ja en dan roepen ze goed onderhouden, want van profploeg geweest. Als ze ergens smijten met het materiaal is het wel bij een profploeg.
Of je zal deze maar treffen....quote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Compleet afgeragd als je pech hebt. Steeds op auto's gezet en in trucks gezet...
Ik zag een tijdje geleden de oude fiets van Leif Hoste er tussen staan. Hoe oud is die zeg
welke voorbladen heb je?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:01 schreef Bismarck het volgende:
Moet een nieuwe cassette kopen (campa chorus). De 11-25 is 115 euro, de 12-25 en ook de 12-27 zijn 90 euro. Werk 95% van mijn rondjes af in het vlakke Nederland. Is het hebben van de 11 de 25 euro meer waard?
Nederlandquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:07 schreef Z het volgende:
Vandaag wel 10 man in van die Lidl Etix-pakskes fietsen.
Het zijn niet eens de exacte pakjes zoals ze beschrijven, maar goedkope replica'squote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:07 schreef Z het volgende:
Vandaag wel 10 man in van die Lidl Etix-pakskes zien fietsen.
dit zag ik niet aankomen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het zijn niet eens de exacte pakjes zoals ze beschrijven, maar goedkope replica's
Is het niet gewoon de EL.S variant? Om dat nu te bestempelen als goedkope replica...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het zijn niet eens de exacte pakjes zoals ze beschrijven, maar goedkope replica's
Geen idee, materiaal voelde goedkoop aan en het zijn flappershirtjesquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:59 schreef ratatat het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de EL.S variant? Om dat nu te bestempelen als goedkope replica...
http://www.vermarcsport.com/en/collections/etixx-quick-step
Dan heb je die 11 niet vaak nodig denk ik. Met een compact eerder. Ik zou 12-27 pakken denk ik. Dan kan je ook nog ermee naar de ardennen.quote:
Voor zo'n prijs zou ik er een Miche cassette van vijf tientjes opknallen. Zijn toch geen prijzen meer zeg. Shimano Ultegra kost 40-45 euro en die zijn echt niet minder.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:01 schreef Bismarck het volgende:
Moet een nieuwe cassette kopen (campa chorus). De 11-25 is 115 euro, de 12-25 en ook de 12-27 zijn 90 euro. Werk 95% van mijn rondjes af in het vlakke Nederland. Is het hebben van de 11 de 25 euro meer waard?
Shimano/SRAM passen dan weer niet op Campag bodiesquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Voor zo'n prijs zou ik er een Miche cassette van vijf tientjes opknallen. Zijn toch geen prijzen meer zeg. Shimano Ultegra kost 40-45 euro en die zijn echt niet minder.
Zeg ik dat dan? Miche heeft ze voor beide type body'squote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
Shimano/SRAM passen dan weer niet op Campag bodies
Kan als het goed is beide. Wel handig om iets te hebben. In september granfondo in Italië gereden en toen was ik vergeten iets mee te nemen, daar deden ze toen redelijk moeilijk over.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:51 schreef Tommeke het volgende:
Vraagje voor de cyclo-mensen hier. Heb me ingeschreven voor de Bernard Thevenet. Hoe moet ik nu m'n medische verklaring (licentie) uploaden? Of kan ik die bij afhalen van m'n startpakket laten zien?
Ik heb een account gemaakt, mailadres wordt niet herkend bij inloggenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:37 schreef MarcoD het volgende:
foto maken en uploaden?
bij 3 tieten gewoon screen shot gemaakt van m'n licentie op KNWU site.
Yep! Ik wacht eerst de bevestiging en het nummer wel af. Misschien moet mijn account nog geactiveerd worden door een dude die nu weekend heeft ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:21 schreef MarcoD het volgende:
Bij afhalen kan vaak ook. is het van SportcommunicatioN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |