De EU wordt niet gedragen door het volk. Jan met de pet heeft er niets mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:10 schreef Berk-24 het volgende:
Gewoon net als in Nederland de uitslag naast zich neer leggen. Dit is slecht nieuws op de vrijdagochtend. Waar is het misgegaan?
Maar studenten wel, zeg je aan het associatieverdrag. De 6 belangrijkste studentensteden stemden voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:17 schreef berko13 het volgende:
[..]
De EU wordt niet gedragen door het volk. Jan met de pet heeft er niets mee.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar waarom zouden emigranten als eerste weg gaan? Wat veranderd er direct voor hun?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:13 schreef DUTCHKO het volgende:
Welk einde?
Dat de hemel naar beneden komt en het vagevuur ons gaat overstromen?
Al dat bange gelul.
Het gaat jaren duren voordat alles geregeld is.
Verwacht maar een flinke golf emigranten en illigalen rchtng vasteland want die gaan het eerste weg.
Dit is het resultaat van arrogant Brussel gedrag en het niet luisteren naar de gewone man.
Het toont vooral hoe links het onderwijs is in Nederland. Die studenten hebben nog geen enkele levenservaring en praten ook maar gewoon de media en het onderwijs na hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:19 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Maar studenten wel, zeg je aan het associatieverdrag. De 6 belangrijkste studentensteden stemden voor.
Hoop dat de regering de uitslag naast zich neer legt, net als in Nederland.
Dat hoop ik niet. Of je nou voor of tegen bent, je kan zo'n gigantisch signaal van het volk niet naast je neerleggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:19 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Maar studenten wel, zeg je aan het associatieverdrag. De 6 belangrijkste studentensteden stemden voor.
Hoop dat de regering de uitslag naast zich neer legt, net als in Nederland.
Vermoed omdat ze niet meer mogen blijven, omdat ze geëmigreerd zijn op basis van hun EU-status. Maar weet niet precies hoe dat zit.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar waarom zouden emigranten als eerste weg gaan? Wat veranderd er direct voor hun?
Je hoeft toch als regering niet te luisteren naar dom klootjesvolk. Cencuskiesrecht is de toekomst.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Of je nou voor of tegen bent, je kan zo'n gigantisch signaal van het volk niet naast je neerleggen.
Dus dat Engelse studenten massaal stemden voor remain toont aan hoe links het onderwijs is in Nederlandquote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:23 schreef berko13 het volgende:
[..]
Het toont vooral hoe links het onderwijs is in Nederland. Die studenten hebben nog geen enkele levenservaring en praten ook maar gewoon de media en het onderwijs na hoor.
Overigens heeft Cameron reeds gezegd de uitslag van het referendum te respecteren.
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus dat Engelse studenten massaal stemden voor remain toont aan hoe links het onderwijs is in Nederland![]()
Ontopic, dit leidt ook wel echt tot een verscheurd Brittanie. Ik vind eigenlijk dat dit referendum alleen maar tot verliezers leidt.
Hij was over het associatieverdrag bezig. Maar ja, qua onderwijs in Groot-Brittanië zal het niet veel beter zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus dat Engelse studenten massaal stemden voor remain toont aan hoe links het onderwijs is in Nederland![]()
Ontopic, dit leidt ook wel echt tot een verscheurd Brittanie. Ik vind eigenlijk dat dit referendum alleen maar tot verliezers leidt.
Kunstmatige landen zoals België behouden, dat zorgt voor onrust. Gewoon lekker splitsen, beter goede buren dan een slecht huwelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:36 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik ook.
Gevolgen: meer spanningen in Europa
Als Schotland zich afscheid duiken overal seperatistische bewegingen op, oa in België en Spanje. Zorgt op den duur voor onrust.
Moeten zij weten als ze in een unie willen komen die uit elkaar aan het brokkelen is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:37 schreef bijdehand het volgende:
Zullen schotland en noord ierland zich nu ook af willen scheiden van het vk en in de unie willen blijven?
Bij het verdrag van Lissabon.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:10 schreef Berk-24 het volgende:
Gewoon net als in Nederland de uitslag naast zich neer leggen. Dit is slecht nieuws op de vrijdagochtend. Waar is het misgegaan?
Ook in Noord Ierland gaan nu stemmen op voor een 'unified Ireland'.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:36 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik ook.
Gevolgen: meer spanningen in Europa
Als Schotland zich afscheid duiken overal seperatistische bewegingen op, oa in België en Spanje. Zorgt op den duur voor onrust.
Dat verwachtte ik al.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:41 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ook in Noord Ierland gaan nu stemmen op voor een 'unified Ireland'.
Ah, mijn excuses dan. En over referenda verschillen we van mening. Dat is voor mij zeker niet het ultieme feest van de democratie, maar juist het failliet van de democratie. Mijn democratie is de democratie van de gekozen vertegenwoordiging. Kennelijk wordt dat niet meer als voldoende beschouwd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:37 schreef berko13 het volgende:
[..]
Hij was over het associatieverdrag bezig. Maar ja, qua onderwijs in Groot-Brittanië zal het niet veel beter zijn.
Referenda zijn juist hét ultieme feest van de democratie.
Stop de persenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:27 schreef berko13 het volgende:
Wilders heeft reeds gereageerd:
Geert Wilders
@geertwilderspvv
Het tijdperk van de Brusselse regenten en eurofiele politici is voorbij. Nu is het volk aan de beurt. De patriottische lente. #nexit
Feest voor de democratie, neerslag voor the premiums. Dus weg met referenda, heeft in Zwitserland en Scandinavië ook niet veel goed gebracht.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:37 schreef berko13 het volgende:
[..]
Hij was over het associatieverdrag bezig. Maar ja, qua onderwijs in Groot-Brittanië zal het niet veel beter zijn.
Referenda zijn juist hét ultieme feest van de democratie.
De EU is een ondemocratisch gedrocht, daar is het misgegaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:10 schreef Berk-24 het volgende:
Trieste dag, tijd om de EU-vlag halfstok te hangenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:51 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Wat een geweldige dag. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: Nexit, Auxit, Frexit, Itexit etc. etc.
Is EUxit niet efficiënter?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:51 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Wat een geweldige dag. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: Nexit, Auxit, Frexit, Itexit etc. etc.
Je kunt beter een diepe kuil graven en de vlag daarin begraven.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:54 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Trieste dag, tijd om de EU-vlag halfstok te hangen
Ik wou een gevatte opmerking maken over Australië die mee deed, maar het is nog te vroeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:55 schreef Maraca het volgende:
Hoop wel dat ze beseffen dat ze het Eurovision Songfestival nu wel op hun buik kunnen schrijven
Er is nu wel een plaats vrij in de EU voor Australiëquote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wou een gevatte opmerking maken over Australië die mee deed, maar het is nog te vroeg.
Dit. Je ziet nu al de val beginnen. Noord-Ierland en Schotland hebben juist voor blijven gestemd. Met het schots referendum in het achterhoofd vorig jaar, zie ik het zo gebeuren dat deze twee volgens jaar in een nieuw referendum besluiten om onafhankelijk van het VK te worden (en zich weer aan te sluiten bij de EU).quote:
mooi onafhankelijk van die oude mutsquote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:39 schreef berko13 het volgende:
[..]
Moeten zij weten als ze in een unie willen komen die uit elkaar aan het brokkelen is.
Ik ga whisky bestellen!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:52 schreef Nielsch het volgende:
Nice, vandaag even mijn hotel in Londen betalen voor mn tripje in november!
Ben vooral benieuwd wat de HQ's van grote corporaties doen, die nu in London gevestigd zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:58 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dit. Je ziet nu al de val beginnen. Noord-Ierland en Schotland hebben juist voor blijven gestemd. Met het schots referendum in het achterhoofd vorig jaar, zie ik het zo gebeuren dat deze twee volgens jaar in een nieuw referendum besluiten om onafhankelijk van het VK te worden (en zich weer aan te sluiten bij de EU).
Vooral omdat ik Engeland niet in staat zie om ervoor te zorgen dat juist hier de boel (financieel) op orde blijft. Die moeten alles steken in het draaiende houden van de economie.
Spannende tijden!
quote:
Een aderlating, om daarna met een schone lei, zonder lasten verder te gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:09 schreef Confetti het volgende:
Cameron to 'speak shortly'. De AEX gaat openen met verliezen boven de 5%.
There will be blood.
Gewoon helemaal geen EU-exit meer van welk land dan ook. De meeste hoogopgeleiden zijn pro-EU en dat heeft een reden. Dat het klootjesvolk altijd zo eigenwijs is is supervervelend. Daarom moet het klootjesvolk zo moeilijk mogelijk gemaakt worden, dus geen referenda en aanhechting van Zwitserland en Noorwegen bij de EU.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:11 schreef detulp050 het volgende:
Je verwacht toch meer intellect in het VK, sentiment is een slechte raadgever.
Die kans is stuk groter geworden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:37 schreef bijdehand het volgende:
Zullen schotland en noord ierland zich nu ook af willen scheiden van het vk en in de unie willen blijven?
Oh eensquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:11 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen EU-exit meer van welk land dan ook. De meeste hoogopgeleiden zijn pro-EU en dat heeft een reden. Dat het klootjesvolk altijd zo eigenwijs is is supervervelend. Daarom moet het klootjesvolk zo moeilijk mogelijk gemaakt worden, dus geen referenda en aanhechting van Zwitserland en Noorwegen bij de EU.
De hele EU is gebaseerd op emotie. De euro, vrije verkeer van personen en Schengen. Allemaal emotionele keuzes zodat wanneer we de grens overgaan ons 'Europeaan' voelen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh eensIk vind persoonlijk referenda ook totaal ongeschikt voor dit soort beslissingen. Zag je al bij Oekraïne. Mensen gaan op basis van emoties stemmen en lezen zich niet goed in. Het is een schreeuwwedstrijd en het gaat alleen maar om 'winnen'.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:11 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen EU-exit meer van welk land dan ook. De meeste hoogopgeleiden zijn pro-EU en dat heeft een reden. Dat het klootjesvolk altijd zo eigenwijs is is supervervelend. Daarom moet het klootjesvolk zo moeilijk mogelijk gemaakt worden, dus geen referenda en aanhechting van Zwitserland en Noorwegen bij de EU.
Zal wel iets meer zijn dan datquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
De hele EU is gebaseerd op emotie. De euro, vrije verkeer van personen en Schengen. Allemaal emotionele keuzes zodat wanneer we de grens overgaan ons 'Europeaan' voelen.
Je wou zeggen dat de (hoogopgeleide ?) leiders van Nederland en Brussel de kennis op zak hebben? Verklaar Griekenland eens?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:11 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
de democratie voorbij?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:11 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
De uitslag van dit referendum is bindend toch in tegenstelling tot het referendum wat wij hebben gehad?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:10 schreef Berk-24 het volgende:
Correct.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:17 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
De uitslag van dit referendum is bindend toch in tegenstelling tot het referendum wat wij hebben gehad?
Dit is niet slecht nieuws.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:10 schreef Berk-24 het volgende:
Jeetjequote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:11 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik stem helemaal niks geen PVVquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:20 schreef juliusceasar het volgende:
En nu een Nexit!!! Stem in 2017 op de PVV. De enige partij die een referendum wil!!!!
Ik ga in november. Vandaag even hotel betalen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nu de pond niks meer waard is ga ik maar naar londen deze zomer..
Schotland was 80% remain geloof ik. Nu daar een nieuw referendum!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:19 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit is niet slecht nieuws.
Slecht nieuws is pas als 50,1% voor blijven bij de EU was geweest.
Voor mij is het graag of niet. Niet steeds het halfslachtig gedoe om het maximale uit de EU te halen, maar er toch niet bij willen horen.
Ik ben ontzettend benieuwd wat de uitslag in Schotland is.
Is men daar wel pro-EU of niet? Maar juist als de Schotten uit de BK wilt, dan had je juist voor Brexit moeten stemmen nu. En binnenkort gaan roepen dat je een stemming wilt om uit het VK te kunnen, om als Schotland dan wel bij de EU te kunnen aansluiten.
Omdat ik nee tegen het Oekraïneverdrag gestemd heb, word ik dus door Den Haag nu als tootally, totally totally als een niet wetend klootjesvolk beschouwd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:11 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Dan moet Holland zich eerst maar eens afscheiden van Nederland.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:21 schreef juliusceasar het volgende:
Congratulations Britain. You voted wise. Holland will follow!!!
Welnee,en al zou er hier een referendum over een Nexit komen dan nog zal de uitslag als die leave is genegeerd worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:21 schreef juliusceasar het volgende:
Congratulations Britain. You voted wise. Holland will follow!!!
Jouw ondertitelquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan moet Holland zich eerst maar eens afscheiden van Nederland.
quote:Op donderdag 7 april 2016 09:33 schreef Peter_Rasmussen het volgende: Het wordt een Brexit, kerel. We spreken elkaar op 23 juni! Mark my words.
Ja precies, kunnen we de rest verdelen onder Duitsland en Vlaanderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan moet Holland zich eerst maar eens afscheiden van Nederland.
Als dit zo blijkt te zijn, dan is het terecht dat de Engelsen nu uit de EU gaan, want dan is de meerderheid in Engeland zo anti-EU, dat zelfs de Schotten en de Noord-Ieren het niet meer kunnen corrigeren naar een pro-EU verhouding.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:58 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dit. Je ziet nu al de val beginnen. Noord-Ierland en Schotland hebben juist voor blijven gestemd. Met het schots referendum in het achterhoofd vorig jaar, zie ik het zo gebeuren dat deze twee volgens jaar in een nieuw referendum besluiten om onafhankelijk van het VK te worden (en zich weer aan te sluiten bij de EU).
Vooral omdat ik Engeland niet in staat zie om ervoor te zorgen dat juist hier de boel (financieel) op orde blijft. Die moeten alles steken in het draaiende houden van de economie.
Spannende tijden!
Ja, de voortdurende verlaging van het niveau in het onderwijs en het weggeven van diploma's die aardig wat lijken leidt tot zelfoverschatting door mensen die niet door hebben hoe veel meer ze zouden moeten begrijpen om zich in positieve zin te onderscheiden van mensen zonder opleiding.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:11 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen EU-exit meer van welk land dan ook. De meeste hoogopgeleiden zijn pro-EU en dat heeft een reden.
Dit is een overwinning van de democratie in een strijd die er helemaal niet had moeten zijn, de Zwitsers en de Noren hebben al tegen dit gedrocht gestemd en daarmee is de mate van aanhechting een gegeven dat geaccepteerd moet worden. Wel kunnen ze nu samen met de UK gaan onderhandelen en wat meer gewicht in de schaal leggen tegenover de EU of individuele lidstaten.quote:Dat het klootjesvolk altijd zo eigenwijs is is supervervelend. Daarom moet het klootjesvolk zo moeilijk mogelijk gemaakt worden, dus geen referenda en aanhechting van Zwitserland en Noorwegen bij de EU.
Goed idee.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:26 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ja precies, kunnen we de rest verdelen onder Duitsland en Vlaanderen.
De Euro daalt en de Pond nog harder.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:33 schreef Onnoman het volgende:
Het verkankerde is dat wij de euro hebben en de Britten niet
Mensen met een andere mening wegzetten als dom klootjesvolk. Echt top.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:29 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Je hoeft toch als regering niet te luisteren naar dom klootjesvolk. Cencuskiesrecht is de toekomst.
Aangepastquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:33 schreef Onnoman het volgende:
Het mooie is dat wij de euro hebben en de Britten niet
Als 80% van de Schotten remain is, dan is meer dan 55% van de rest van UK dus voor Brexit.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Schotland was 80% remain geloof ik. Nu daar een nieuw referendum!
Ik denk dat de kans groter is (en toch niet bestaand) dat wij de gulden weer invoeren dan dat Zwitserland en Noorwegen de euro doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Aangepast
Euro
Zwitserland en Noorwegen in de EU
Zwitserland, Noorwegen, Zweden en Denemarken voeren euro in
Scotlandquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als 80% van de Schotten remain is, dan is meer dan 55% van de rest van UK dus voor Brexit.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)terug-naar-de-guldenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is (en toch niet bestaand) dat wij de gulden weer invoeren dan dat Zwitserland en Noorwegen de euro doen.
Je punt is?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:41 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)terug-naar-de-gulden
Haha, meerderheid ziet in dat de gulden een zeer ongewenste munt is.
Die waren toch voor gekozen burgemeester en referenda?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:42 schreef juliusceasar het volgende:
Pechtold van de eurofiele D'66 gehoord op BNR nieuwsradio? D'66 wil geen referendum. Weg met die volksverlakkers partij!!!!
Die kan al vast een burgemeesterspost (weer) gaan uitzoeken wrs.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:42 schreef juliusceasar het volgende:
Pechtold van de eurofiele D'66 gehoord op BNR nieuwsradio? D'66 wil geen referendum. Weg met die volksverlakkers partij!!!!
Hij gaat zeker opstappen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:45 schreef Ryan3 het volgende:
Stapt Cameron nou op btw?
Dat wordt gesuggereerd op RTLZ.
kan niet anders idd.. misschien zegt hij dat vandaag nogquote:
Zou me verbazen als hij straks gelijk opstapt. Maar duidelijk een dead man walking.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:45 schreef Ryan3 het volgende:
Stapt Cameron nou op btw?
Dat wordt gesuggereerd op RTLZ.
Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren..quote:
Nee, meerderheid is tegen en terechtquote:
Haal adem, kerel, haal adem. Maak anders een lekkere mok cappuccino klaar. Dat werkt rustgevend is mijn ervaring. De wereld vergaat niet.quote:
UK ook. Het is aan de regering om er wat mee te doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:51 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren..
Wij hebben ook geen bindende referenda maar alleen raadgevend toch?
dat dachten ze in de UK ookquote:
Vooral corrupt! Wat een geld gaat daar op aan onnozele dingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:14 schreef Bot13 het volgende:
Laten we ook niet vergeten WAAROM de Brexit tot stand is gekomen. De EU is een ontransparante, ondemocratische, arrogante en corrupte bende. Geld klotst over de randen, kritische journalisten worden geweerd, geslagen (fysiek), uitgelachen en genegeerd. De complete aanpak van de EU is 100% verkeerd. Wat een feest dat er nee gezegd wordt. Alle personen die het HARDST roepen of geroepen hebben dat de Brexit dit land om zeep gaat helpen of de econonie daar een gigantische klap gaat geven: ik noteer de namen wel. Hopelijk spreken ze zich over een maand of wat nog eens uit.
Wanneer het hun uitkomt ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die waren toch voor gekozen burgemeester en referenda?
als het volk het wilt.. wilt de volk het...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:54 schreef DustPuppy het volgende:
Referendum over Nexit kan ook helemaal niet in Nederland.
We kunnen alleen referenda houden over aangenomen wetten (door zowel de 1e als 2e kamer), maar nog niet in werking zijn getreden.
Dan zou er dus eerst een wet door moeten komen, maar de enige die zo'n wetsvoorstel wil doen (en ook steunen) is de PVV. Dat is niet genoeg.
Dat soort dingen moeten ze nu zeker wel aanpakken iig. En niet binnen 5 jaar, maar binnen een jaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Vooral corrupt! Wat een geld gaat daar op aan onnozele dingen.
Dat lijkt me ook een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:55 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als het volk het wilt.. wilt de volk het...
anders gaat er een staatsgreep plaatsvinden
hij dus ook opstappen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:56 schreef juliusceasar het volgende:
Rutte is mislukt als premier. En nu ook als Europees voorzitter!!!
Lol, ben benieuwd hoe het nu gaat aflopen met ons referendum....quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:56 schreef juliusceasar het volgende:
Die lult er wel weer een punt aan met big smile.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:56 schreef juliusceasar het volgende:
Alleen de PVV en aanhang wil het. Dat is niet 'het Volk'.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:55 schreef Onnoman het volgende:
[..]
In Nederland?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:55 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Minimaal de helft van alle EU ambtenaren buitendonderenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat soort dingen moeten ze nu zeker wel aanpakken iig. En niet binnen 5 jaar, maar binnen een jaar.
Ga jij vast de revolutie starten, dan kunnen wij hier verder een normale discussie voeren. Wij komen later!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:58 schreef juliusceasar het volgende:
De dronken Juncker en Tusk moeten opstappen!!!
Nou ja, het enige wat je nodig hebt zijn sterke krachtige figuren die voor oproer kunnen zorgen maar die zijn niet.quote:
Nou ja, zonder UK zullen er al een paar zonder baantje komen te zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Minimaal de helft van alle EU ambtenaren buitendonderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |