Veel mensen hebben het gevoel dat ze voor vreemden en zichzelf zijn, maar niet voor de Europeanen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:53 schreef SpecialK het volgende:
Behalve in het parlement huilen en tieren over hoe zielig die vluchtende gezinnetjes wel niet zijn in Hongarije en Calais.
Mensen hebben opgelet en hun conclusies getrokken. Dat is wel duidelijk. Ik hoop dat de EU hier van leert en zich eens gaat gedragen in het belang van Europa en niet van de zielige anderen.
Goed voor de exportpositie van het VK.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:53 schreef L3gend het volgende:
Pond zakt nu 11% ten opzichte van de dollar
Wat dacht je van de nog steeds vpprt etterende euro crisisquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:51 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ik denk dat die enorme stromen vluchtelingen debet is geweest aan deze crisis. Daarnaast Merkel met haar uitnodigende uitspraken. Eurocraten deden niks tegen. Gewoon toe laten stromen die enorme aantallen moslims. Eurabia is the future.
Ja, dat ettert ook door. De vraag is wanneer Italië op de fles gaat. Dan stelt Griekenland opeens niks meer voor. Een klein land vergeleken met Italië.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:54 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de nog steeds vpprt etterende euro crisis
Jep.quote:
Livestream?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:55 schreef NothingHappened het volgende:
Er staat er een bijna te janken bij de BBC
Besef me eigenlijk steeds meer dat dit historie is en nog flink ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:55 schreef KingRoland het volgende:
UK nu op 1 been.
Als Schotland doei zegt dan is het bye bye.
Die gezichtsuitdrukking was priceless.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:55 schreef NothingHappened het volgende:
Er staat er een bijna te janken bij de BBC
Het is Turkije niet!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:56 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Nu ineens grote uitslagen voor leave, het zal to h niet dat er nu gemanipuleerd wordt??
Ja had ik ook niet gedacht.quote:
Mooi hequote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukking was priceless.
"It was democracy"
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 05:43:52Bye bye Brussels! 👍👍👍 https://t.co/C9ip1b58Vl reageer retweet
Ik wou net zeggen... - de bangmakerij gaat nog even lekker door. Termen als "catastrofe" vliegen in de rondte. Dat terwijl de EU juist een catastrofe is; een grote flop. En uit alles blijkt dat immigratie een heel belangrijke beweegreden is geweest voor brexit-stemmers.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:52 schreef GoCanucksGo het volgende:
Het zuur stroomt over het scherm bij de BBC
Hier gaat een aantal mensen steenrijk van worden.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:56 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Nu ineens grote uitslagen voor leave, het zal to h niet dat er nu gemanipuleerd wordt??
Ik kwijlde per ongeluk.quote:
Onderhandelingen over uittreding duren zo'n 2 jaar. Tot die tijd zit de UK nog in de EU. Hoewel wel al met een been uit, maar niet helemaal tot 2018.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 05:43:52Bye bye Brussels! 👍👍👍 https://t.co/C9ip1b58Vl reageer retweet
Dat ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hier gaat een aantal mensen steenrijk van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |