Er zijn genoeg Nederlanders die niet in Nederland wonenquote:Op woensdag 28 september 2016 09:04 schreef Negentiendertig het volgende:
Welke NL'er gaat nou serieus naar HtB?Je gaat toch geen 6 tientjes betalen voor een namaak Amsterdam CS als je er hier gratis en voor niks heen kan?
Zit je in Japan, ga je daarheen
Nou ja, ik kan mij nog voorstellen dat als je zo'n pretparkfreak bent je er wel heen zou willen. Mij niet gezien trouwens, ik hoef al niet naar Walibi of de Efteling.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:59 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Precies, ik begrijp ook niet dat mensen helemaal naar Tokyo reizen om naar Disneyland te gaan! Is nog stervensdruk ook.
Ik vond Tokyo Disney fantastisch! Heb al diverse Disney-parken wereldwijd bezocht, en dit was heel anders. Niet door de attracties, want die zijn universeel (hoewel DisneySea daarin ook wat afwijkend was). Maar meer om te zien hoe Japanners een dag in Disney doorbrengen, want zij doen dat toch echt anders dan wij. Ik heb er ook een keer een documentaire over gezien, over de culturele verschillen tussen Universal Japan en VS, ik ga daar eens naar op zoek ...quote:Op woensdag 28 september 2016 12:59 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Precies, ik begrijp ook niet dat mensen helemaal naar Tokyo reizen om naar Disneyland te gaan! Is nog stervensdruk ook.
over het waarom hadden we het hier dus al een tijdje. het is een surrealistische ervaring.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:04 schreef Negentiendertig het volgende:
Welke NL'er gaat nou serieus naar HtB?Je gaat toch geen 6 tientjes betalen voor een namaak Amsterdam CS als je er hier gratis en voor niks heen kan?
Ja, drie uur wachten, of je moet een fastpass hebben.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Negentiendertig het volgende:
Surrealistisch? Lijkt me wel meevallen. Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Disney daarentegen vind ik wel heel tof. Mooi, schoon park met lekkere snacks en goede restaurants. En geen voordringende mensen, maar iedereen netjes in de rij
tja, smaak inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Negentiendertig het volgende:
Surrealistisch? Lijkt me wel meevallen. Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Disney daarentegen vind ik wel heel tof. Mooi, schoon park met lekkere snacks en goede restaurants. En geen voordringende mensen, maar iedereen netjes in de rij
Oki. Gelukkig hoeven we niet samen naar Japan dan.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
tja, smaak inderdaad. disneyland, daar wil ik dan weer nieteens dood gevonden worden, infantiel gedoe..
Hm? Ieder z'n ding toch, zoals ik hierboven al eens zei.quote:
zo is dat.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:45 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hm? Ieder z'n ding toch, zoals ik hierboven al eens zei.
Ga jij toch lekker naar HtB, als je dat leuk lijkt? Jouw vakantie, jouw tijd. Whatever tickles your fancy.
Wanneer ging je ook alweer?quote:
ik heb niks in de planning. ben wel twee keer in de herfst geweest, het is prachtig. bijna nog mooier dan in de lente.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:48 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook alweer?
Ik zou graag ergens in oktober gaan, want fall leaveszit er helaas niet in dit jaar. Maar och, wat is de herfst daar mooi.
Ah, okee!quote:Op woensdag 28 september 2016 21:52 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik heb niks in de planning. ben wel twee keer in de herfst geweest, het is prachtig. bijna nog mooier dan in de lente.
ja, erg mooi.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:53 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ah, okee!
En eens. Lente is ook mooi, met die sakura enzo. Maar die kleuren in de herfstHet weer in de herfst vind ik ook altijd fijn. Vest voldoet, zonnig, maar toch knus door al die blaadjes enzo.
ik, omdat:quote:Op woensdag 28 september 2016 09:04 schreef Negentiendertig het volgende:
ja gunkanjima zat er voor ons ivm tijd helaas niet in. Wel de glover Gardens gezienquote:Op donderdag 29 september 2016 08:54 schreef Toeps het volgende:
En ik dus, omdat ik zulke dingen echt fan-tas-tisch vind. Het is zo weird, en zo interessant vanuit een cultureel oogpunt ("Hoe zien Japanners Nederland?")... Ik vond het awesome.
En we wilden sowieso naar Nagasaki voor Gunkanjima, dat verlaten mijneiland. (Ook echt super awesome!)
Oh en over Disneyland, wat hierboven ook al gezegd is: Da's best wel heel anders. Daarbij hebben ze ook rides die uniek zijn voor TDL. En Tokyo Disney Sea is helemáál anders, da's gewoon een heel ander pretpark erbij.
Waarom denk men dat Japan altijd raar is??quote:Op donderdag 29 september 2016 08:54 schreef Toeps het volgende:
En ik dus, omdat ik zulke dingen echt fan-tas-tisch vind. Het is zo weird, en zo interessant vanuit een cultureel oogpunt ("Hoe zien Japanners Nederland?")... Ik vond het awesome.
En we wilden sowieso naar Nagasaki voor Gunkanjima, dat verlaten mijneiland. (Ook echt super awesome!)
Oh en over Disneyland, wat hierboven ook al gezegd is: Da's best wel heel anders. Daarbij hebben ze ook rides die uniek zijn voor TDL. En Tokyo Disney Sea is helemáál anders, da's gewoon een heel ander pretpark erbij.
Post die eens als je 'm vindquote:Op woensdag 28 september 2016 13:53 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik vond Tokyo Disney fantastisch! Heb al diverse Disney-parken wereldwijd bezocht, en dit was heel anders. Niet door de attracties, want die zijn universeel (hoewel DisneySea daarin ook wat afwijkend was). Maar meer om te zien hoe Japanners een dag in Disney doorbrengen, want zij doen dat toch echt anders dan wij. Ik heb er ook een keer een documentaire over gezien, over de culturele verschillen tussen Universal Japan en VS, ik ga daar eens naar op zoek ...
Fantastisch inderdaad. Vooral de Bikken Bikken snackbar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hai!
Meer foto's: http://www.toeps.nl/blog/travel/toeps-nagasaki-1
Ik zal wel de laatste zijn die "don't nuke a country twice"-grappen zou maken hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarom denk men dat Japan altijd raar is??![]()
Je weet heus wel dat Japan en Nederland relatie begon in de 17e eeuw?VOC was nog niet eens opgericht!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik zal wel de laatste zijn die "don't nuke a country twice"-grappen zou maken hoor.
Volgens mij zei ik niet dat Japan raar is, maar als Nederlander in een mini-Nederland aan de andere kant van de wereld lopen, dat ís gewoon raar.
Ik bedoel het gewoon persoonlijk. Net zoals dat het raar is dat Hong Kong Disneyland heel erg lijkt op Disneyland Parijs. Dat je denkt: "Hey, ik ken dit hier!", maar toch niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat Japan en Nederland relatie begon in de 17e eeuw?VOC was nog niet eens opgericht!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |