abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 13:05:28 #226
45833 crew  Fogel
pi_165622668
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:04 schreef Negentiendertig het volgende:
Welke NL'er gaat nou serieus naar HtB? :D Je gaat toch geen 6 tientjes betalen voor een namaak Amsterdam CS als je er hier gratis en voor niks heen kan?

Zit je in Japan, ga je daarheen :')
Er zijn genoeg Nederlanders die niet in Nederland wonen ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_165622697
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:59 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Precies, ik begrijp ook niet dat mensen helemaal naar Tokyo reizen om naar Disneyland te gaan! Is nog stervensdruk ook.
Nou ja, ik kan mij nog voorstellen dat als je zo'n pretparkfreak bent je er wel heen zou willen. Mij niet gezien trouwens, ik hoef al niet naar Walibi of de Efteling.
pi_165623718
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:59 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Precies, ik begrijp ook niet dat mensen helemaal naar Tokyo reizen om naar Disneyland te gaan! Is nog stervensdruk ook.
Ik vond Tokyo Disney fantastisch! Heb al diverse Disney-parken wereldwijd bezocht, en dit was heel anders. Niet door de attracties, want die zijn universeel (hoewel DisneySea daarin ook wat afwijkend was). Maar meer om te zien hoe Japanners een dag in Disney doorbrengen, want zij doen dat toch echt anders dan wij. Ik heb er ook een keer een documentaire over gezien, over de culturele verschillen tussen Universal Japan en VS, ik ga daar eens naar op zoek ...
pi_165623826
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:04 schreef Negentiendertig het volgende:
Welke NL'er gaat nou serieus naar HtB? :D Je gaat toch geen 6 tientjes betalen voor een namaak Amsterdam CS als je er hier gratis en voor niks heen kan?

over het waarom hadden we het hier dus al een tijdje. het is een surrealistische ervaring.
en het is 4 tientjes, voor alleen de entree.
pi_165632332
Surrealistisch? Lijkt me wel meevallen. Maar ieder z'n ding natuurlijk.

Disney daarentegen vind ik wel heel tof. Mooi, schoon park met lekkere snacks en goede restaurants. En geen voordringende mensen, maar iedereen netjes in de rij O+
  Eindredactie Games woensdag 28 september 2016 @ 20:52:43 #231
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165632990
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Negentiendertig het volgende:

Disney daarentegen vind ik wel heel tof. Mooi, schoon park met lekkere snacks en goede restaurants. En geen voordringende mensen, maar iedereen netjes in de rij O+
Ja, drie uur wachten, of je moet een fastpass hebben.

Die in Hong Kong is buiten de vakantiedagen een stuk rustiger :Y
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165633107
HK :r

Ben denk ik 10x in Disney Land/Sea geweest, en nog nooit echt lang hoeven wachten, FP's haal ik nooit. Kwestie van de juiste dagen uitkiezen denk ik. Een dinsdag in februari is een stuk minder druk dan een national holiday of weekend :)
pi_165634833
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Negentiendertig het volgende:

tja, smaak inderdaad.
pi_165634850
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:43 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

tja, smaak inderdaad. disneyland, daar wil ik dan weer nieteens dood gevonden worden, infantiel gedoe..
Oki. Gelukkig hoeven we niet samen naar Japan dan.
pi_165634862
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:43 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Oki.
laat maar.
pi_165634903
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:44 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

laat maar.
Hm? Ieder z'n ding toch, zoals ik hierboven al eens zei.

Ga jij toch lekker naar HtB, als je dat leuk lijkt? Jouw vakantie, jouw tijd. Whatever tickles your fancy.
pi_165634911
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:45 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Hm? Ieder z'n ding toch, zoals ik hierboven al eens zei.

Ga jij toch lekker naar HtB, als je dat leuk lijkt? Jouw vakantie, jouw tijd. Whatever tickles your fancy.
zo is dat.
pi_165634985
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:46 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

zo is dat.
Wanneer ging je ook alweer?

Ik zou graag ergens in oktober gaan, want fall leaves O+ zit er helaas niet in dit jaar. Maar och, wat is de herfst daar mooi.
pi_165635122
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:48 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Wanneer ging je ook alweer?

Ik zou graag ergens in oktober gaan, want fall leaves O+ zit er helaas niet in dit jaar. Maar och, wat is de herfst daar mooi.
ik heb niks in de planning. ben wel twee keer in de herfst geweest, het is prachtig. bijna nog mooier dan in de lente.
pi_165635166
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:52 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik heb niks in de planning. ben wel twee keer in de herfst geweest, het is prachtig. bijna nog mooier dan in de lente.
Ah, okee!

En eens. Lente is ook mooi, met die sakura enzo. Maar die kleuren in de herfst O+ Het weer in de herfst vind ik ook altijd fijn. Vest voldoet, zonnig, maar toch knus door al die blaadjes enzo.
pi_165635257
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:53 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Ah, okee!

En eens. Lente is ook mooi, met die sakura enzo. Maar die kleuren in de herfst O+ Het weer in de herfst vind ik ook altijd fijn. Vest voldoet, zonnig, maar toch knus door al die blaadjes enzo.
ja, erg mooi.
  donderdag 29 september 2016 @ 05:44:38 #242
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_165640026
quote:

ik, omdat:

- ik in Australië woon en wel zin in had in een "NL fix"
- mijn vriendin Japans is en ik wel zin had om te zien hoe zij Nederland zien
- ik toch in de buurt was omdat we als NL/JP stel graag Dejima wilden zien
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_165640791
En ik dus, omdat ik zulke dingen echt fan-tas-tisch vind. Het is zo weird, en zo interessant vanuit een cultureel oogpunt ("Hoe zien Japanners Nederland?")... Ik vond het awesome.
En we wilden sowieso naar Nagasaki voor Gunkanjima, dat verlaten mijneiland. (Ook echt super awesome!)

Oh en over Disneyland, wat hierboven ook al gezegd is: Da's best wel heel anders. Daarbij hebben ze ook rides die uniek zijn voor TDL. En Tokyo Disney Sea is helemáál anders, da's gewoon een heel ander pretpark erbij.
  donderdag 29 september 2016 @ 10:04:19 #244
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_165641543
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 08:54 schreef Toeps het volgende:
En ik dus, omdat ik zulke dingen echt fan-tas-tisch vind. Het is zo weird, en zo interessant vanuit een cultureel oogpunt ("Hoe zien Japanners Nederland?")... Ik vond het awesome.
En we wilden sowieso naar Nagasaki voor Gunkanjima, dat verlaten mijneiland. (Ook echt super awesome!)

Oh en over Disneyland, wat hierboven ook al gezegd is: Da's best wel heel anders. Daarbij hebben ze ook rides die uniek zijn voor TDL. En Tokyo Disney Sea is helemáál anders, da's gewoon een heel ander pretpark erbij.
ja gunkanjima zat er voor ons ivm tijd helaas niet in. Wel de glover Gardens gezien :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_165724963
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 08:54 schreef Toeps het volgende:

Waarom denk men dat Japan altijd raar is?? :'(
pi_165726448
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:53 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik vond Tokyo Disney fantastisch! Heb al diverse Disney-parken wereldwijd bezocht, en dit was heel anders. Niet door de attracties, want die zijn universeel (hoewel DisneySea daarin ook wat afwijkend was). Maar meer om te zien hoe Japanners een dag in Disney doorbrengen, want zij doen dat toch echt anders dan wij. Ik heb er ook een keer een documentaire over gezien, over de culturele verschillen tussen Universal Japan en VS, ik ga daar eens naar op zoek ...
Post die eens als je 'm vind
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_165726604
quote:
Fantastisch inderdaad. Vooral de Bikken Bikken snackbar. :D
pi_165756231
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 11:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Waarom denk men dat Japan altijd raar is?? :'(
Ik zal wel de laatste zijn die "don't nuke a country twice"-grappen zou maken hoor.
Volgens mij zei ik niet dat Japan raar is, maar als Nederlander in een mini-Nederland aan de andere kant van de wereld lopen, dat ís gewoon raar.
pi_165760270
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:08 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik zal wel de laatste zijn die "don't nuke a country twice"-grappen zou maken hoor.
Volgens mij zei ik niet dat Japan raar is, maar als Nederlander in een mini-Nederland aan de andere kant van de wereld lopen, dat ís gewoon raar.
Je weet heus wel dat Japan en Nederland relatie begon in de 17e eeuw?VOC was nog niet eens opgericht!! ;)
pi_165760888
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Je weet heus wel dat Japan en Nederland relatie begon in de 17e eeuw?VOC was nog niet eens opgericht!! ;)
Ik bedoel het gewoon persoonlijk. Net zoals dat het raar is dat Hong Kong Disneyland heel erg lijkt op Disneyland Parijs. Dat je denkt: "Hey, ik ken dit hier!", maar toch niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')