Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:
Welke Spanje, blijft weinig van over als de Referenda daar nog een beetje verder op gang komen, denk ook niet dat de inwoners van Gibraltar het idee van aansluiting bij Spanje zeer aangenaam vinden kijken naar hun Geschiedenis genoeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan moet Gibraltar maar bij Spanje.VK valt toch wel uit elkaar bij een Brexit.
Gebaseerd op de berichten over Sunderland/Newcastle.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:46 schreef heiden6 het volgende:
Odds bij betfair zijn ineens aan het veranderen, van 1.12 REMAIN naar 1.3 in zeer korte tijd.
Alleen daar is trouwens al 93 miljoen euro ingezet.
Vertel?!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gebaseerd op de berichten over Sunderland/Newcastle.
Sterke leave Sunderland, Newcastle marginaal naar remain (waar 60-40 voor remain verwacht werd).quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Sterke leave Sunderland, Newcastle marginaal naar remain (waar 60-40 voor remain verwacht werd).
Opkomst in die steden?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Sterke leave Sunderland, Newcastle marginaal naar remain (waar 60-40 voor remain verwacht werd).
Ik denk niet dat iemand daar op dit moment een zinnige uitspraak over kan doen, maar het is niet ongebruikelijk dat de daadwerkelijke uitslag ver de een of de andere kant doorslaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:50 schreef Collide het volgende:
Iemand een korte samenvatting hoe het ervoor staat?
Zijn de exitpolls van 52% bremain en 48% brexit beetje realistisch?
Niemand weet het, alles spreekt elkaar tegen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:50 schreef Collide het volgende:
Iemand een korte samenvatting hoe het ervoor staat?
Zijn de exitpolls van 52% bremain en 48% brexit beetje realistisch?
20 punten verschil had niemand verwacht.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het wordt dus spannender dan de meeste media heel de dag hebben geroepen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand weet het, alles spreekt elkaar tegen.
Ik ben in elk geval nergens gerust op.
Voor zover ik alles volg roepen de media juist al de hele dag dat het spannend wordt en dat de uitslag niet vast staat.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:51 schreef Collide het volgende:
[..]
Het wordt dus spannender dan de meeste media heel de dag hebben geroepen?
Wat ik begreep zou het remain-kamp net gaan winnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor zover ik alles volg roepen de media juist al de hele dag dat het spannend wordt en dat de uitslag niet vast staat.
Exact, die leken nipt voor te staan maar er werd telkens bij gezegd dat het 'too close to call' is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:53 schreef Collide het volgende:
[..]
Wat ik begreep zou het remain-kamp net gaan winnen.
Ik kijk nu even Studio France terug, daarna schakel ik weer terug naar Beeb1.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:44 schreef Kaas- het volgende:
Of kijkt iedereen BBC en roep ik gewoon wat jullie allemaal weten.
Maakt ook niet uit.
Lord Ashton maakte net een belangrijke opmerking. Pollsters hebben geen grip gekregen op briefstemmen die al veel eerder gedaan zijn (en leunen naar leave) en ook niet stemmen van buiten de UK (die leunen naar remain). En dat is precies de paar procent die het verschil gaat maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:53 schreef Collide het volgende:
[..]
Wat ik begreep zou het remain-kamp net gaan winnen.
Wales is ook niet zo happig op een Brexit.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:53 schreef Childofthe90s het volgende:
De Brexit-stemmen moeten voornamelijk uit Engeland en Wales komen. Uit Noord-Ierland en Schotland zijn vooral Remain stemmen te verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |