Nu?quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
2 boterhammen met Pindakaas en een beker Thee
ik had gewoon honger, morgen zie ik wel weer....quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:23 schreef MCH het volgende:
[..]
had je nog honger, meeste mensen eten ontbijt in de ochtend.
Ik stelde mij zo'n healtfreak voor bij jou, niet iemand die voor het slapen gaan nog zoveel kcal inneemt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had gewoon honger, morgen zie ik wel weer....
quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik stelde mij zo'n healtfreak voor bij jou, niet iemand die voor het slapen gaan nog zoveel kcal inneemt.
Wel met nootjes toch?quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik kan er ook niks aan doen wat voor beeld jij voor je hebt![]()
maar het was lekker....
Nee... in de AH hebben ze nu van die machientjes waar je zelf pinda's in kan gooien en danquote:
Helaas nog niet in mijn ah gezien.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... in de AH hebben ze nu van die machientjes waar je zelf pinda's in kan gooien en dan
kan je voor 1 euro een pot vullen.
100% pindakaas, dus toch nog een beetje gezond.
Was ook de eerste keer dat ik het zag, er is hier een nieuw AH geopend, misschien heeftquote:
Zal nog eens kijken in mijn grootste AH in de buurt. Daar hebben ze meestal wel alles.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Was ook de eerste keer dat ik het zag, er is hier een nieuw AH geopend, misschien heeft
dat er iets mee te maken
Ik geloof van wel.... zag er allemaal netjes uit....quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:30 schreef MCH het volgende:
Ik vind dat eigenlijk een beetje onhygiënisch. Was het tuitje waar het uit kwam wel schoon?
Is niet eens zo'n grote AH, maar wel een nieuwe, heel nieuw winkelcentrum zelfs...quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Zal nog eens kijken in mijn grootste AH in de buurt. Daar hebben ze meestal wel alles.
Bij de Lidl heb je ook van die zelfschep bakken noten. Vind ik ook enorm smerig.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof van wel.... zag er allemaal netjes uit....
Is ook smerig....quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij de Lidl heb je ook van die zelfschep bakken noten. Vind ik ook enorm smerig.
Helemaal fijn of grof fijn?quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
Ik koop altijd voorverpakte noten bij de Lidl, Paranoten, Hazelnoten, etc.
meestal 4 soorten ofzo... en dan gooi ik die in zo'n hakmolentje en dan maak ik zelf mijn notenmix.
Doe ik door mijn Smoothies en door Yoghurt.
Is lekker..
Veel lekkerder dan al die kant en klare ''notenmixen''
smerig iddquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ja.... heb je ook met die snoepjes en schuimpjes bij het kruidvat
Die zien er lekker uitquote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:17 schreef Iwanius het volgende:
Morgen! Koffie/thee tijd is alweer 2 uurtjes geleden en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker bewolkt en frisjes en dus ideaal mango proeverij weer (lekker zoet en sappig!)en verse pafferts voor later.
Pizza's met hipsternamen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NOM!
Eet hopelijk dit weekend hier http://www.pizza-bande.de/
Strongbow, zo smerig. Hadden ze geen Bulmers?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat chinees besteld, nu een Strongbow cider
Hadden we niet in huisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Strongbow, zo smerig. Hadden ze geen Bulmers?
Geen 36 soorten bier in huis hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:13 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hadden we niet in huisAlleen Stella en Strongbow op dit moment
Zuiplap!quote:
Why?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:19 schreef Karzai het volgende:
ik ga wat bestellen sushi vind ik geen avondeten denk dat ik twee pizzaatjes haal dan kan ik af en toe een puntje nemen
Misschien door die kleine hapjes zit hier ook geen goede sushi tent in de buurt en te eenzijdig vis en rijstquote:
De aardbeien zijn rond deze tijd van het jaar toch wel zoet genoeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Patat, mini loempia'tjes, salade en rabarber vnv.
Toe aardbeien met suiker.
Extra suiker = beterquote:Op zondag 3 juli 2016 19:04 schreef MCH het volgende:
[..]
De aardbeien zijn rond deze tijd van het jaar toch wel zoet genoeg.![]()
![]()
Dit. Is een ander soort zoetheid dan aardbeien.quote:
Sorry maar dit is echt absurde onzin. Tenzij je vetzucht hebt.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit. Is een ander soort zoetheid dan aardbeien.
Wat zo lekker is; verse witte boterhammen met aardbeien (beetje geprakt) en daarop wat basterdsuiker
Waar maak jij je nou eigenlijk druk omquote:Op zondag 3 juli 2016 21:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry maar dit is echt absurde onzin. Tenzij je vetzucht hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |