Vind je het dan niet lekker, dat je het moeilijk vindt, of waar ligt dat aan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:08 schreef Paxcon het volgende:
maar fok-it, drinken is wel een stuk makkelijker dan eten moeten wegkauwen
Ik heb al tijden geen volle melk gehad dus zou niet eens meer weten hoe dat smaakt t.o.v. halfvolle (wat ik overigens ook zelden drink) maar gewoon een hongergevoel van 0 en dan heb je gewoon geen zin om toch dingen naar binnen te gaan werkenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je het dan niet lekker, dat je het moeilijk vindt, of waar ligt dat aan?
Genotquote:
10 knakworsten is 400 ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
Klopt Pax. Maar denk dat je gewoon wat dingtjes moet kiezen die je lekker vind om van aan te komen. Dat is niet zo erg als je gewoon compenseert met gezond eten elke dag. Noten ofzo
Of knakworstDoen ook veel
Als ik geen honger heb, heb ik wel altijd zin in de smaak van eten in mijn mond, en de textuur voelen enzo. Hoogtepunten van de dag.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen volle melk gehad dus zou niet eens meer weten hoe dat smaakt t.o.v. halfvolle (wat ik overigens ook zelden drink) maar gewoon een hongergevoel van 0 en dan heb je gewoon geen zin om toch dingen naar binnen te gaan werken
al is drinken altijd wel weg te krijgen op zich
Elke dag? Met broodjes erbijquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10 knakworsten is 400 ofzo?
Valt ook wel tegen.
Ik zou elke dag broodjes knakworst toch zwaarder vinden dan 3.7liter melk als je geen hongersgevoel hebtquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag? Met broodjes erbijToch goeie toevoeging
cashewnoten zou wel een hele goede zijn zie ik ja, 591kcal per 100 gram. Dat is als late night snack wel weg te krijgen denk ik. Maar moet sowieso eigenlijk een schema opstellen met wanneer ik wat ga eten want dit halfslachtige gedoe schiet niet opquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
Klopt Pax. Maar denk dat je gewoon wat dingtjes moet kiezen die je lekker vind om van aan te komen. Dat is niet zo erg als je gewoon compenseert met gezond eten elke dag. Noten ofzo
Of knakworstDoen ook veel
Hahaquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik geen honger heb, heb ik wel altijd zin in de smaak van eten in mijn mond, en de textuur voelen enzo. Hoogtepunten van de dag.
viesdikquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:09 schreef Paxcon het volgende:
ik heb vandaag gehad
banaan
4 sneetjes bruin brood met boter en in totaal 4 plakjes ardenner boterhamworst
cornetto aardbei
paar frambozen
1 glas chocolademelk
Ik heb dat wel een tijdje gedaan, 10 knakworsten met 4 broodjes en mayo ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag? Met broodjes erbijToch goeie toevoeging
Dat is waar ja.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedoel een liter melk is in een minuut weg.
kun je ook iets anders in je mond stoppenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik geen honger heb, heb ik wel altijd zin in de smaak van eten in mijn mond, en de textuur voelen enzo. Hoogtepunten van de dag.
Daarom snap ik het grote probleem er ook niet van.quote:
Afwisselen met noten en nog wat dingen elke dag.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een tijdje gedaan, 10 knakworsten met 4 broodjes en mayo ofzo
Maar ten eerste komt het je na 2x weer de keel uit en ten tweede was dat met erg veel moeite net weg te krijgen
Dat is meer wat voor pax.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je ook iets anders in je mond stoppen
Ja ik zou het niet kunnen denk ik.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom snap ik het grote probleem er ook niet van.
Drinken is weg voordat je enige vorm van hongergevoel merkt.
Bij eten mag dat wel heel snel gebeuren
Tis in feite gewoon doen.quote:
Nou bedankt?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:14 schreef Paxcon het volgende:
yreal is zag gister jouw FB foto en je lijkt op die zanger Dave nogwat van The Kik
Dan lijken we meer op elkaar in onze sekslust dan in onze eetlust.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk vrijwel nooit seks
vind het wel goed zo
Dan moet je wel heel snel etenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar sommige mensen kunnen echt bizar snel eten die eten zo 4 broodjes knakworst op voordat het hongergevoel er is
quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan lijken we meer op elkaar in onze sekslust dan in onze eetlust.
Dat zegt iedereen die geen seks heeft in, de ontkenningsfase.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk vrijwel nooit seks
vind het wel goed zo
Ja, ik vind na 1 brodoje slachtafval het al wel genoeg.quote:
haha neequote:Op woensdag 22 juni 2016 18:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen die geen seks heeft in, de ontkenningsfase.
Ik krijg zo`n heel blik wel op in half uurtje ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind na 1 brodoje slachtafval het al wel genoeg.
Maar sommige mensen eten echt viessnel
Ik niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg zo`n heel blik wel op in half uurtje ofzo
Nee, je hebt zelfs magere knakworsten, dat is helemaal niksquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
Na 4 broodjes knakworst zit je toch ook niet heel erg vol.
Tenminste, niet als het boterhammen zijn.
4 broodjes knakworstquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
Na 4 broodjes knakworst zit je toch ook niet heel erg vol.
Tenminste, niet als het boterhammen zijn.
ik word sowieso gek van al die light-productenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je hebt zelfs magere knakworsten, dat is helemaal niks
Die kreeg ik zelfs in een kwartier op toen ik 12 was.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je hebt zelfs magere knakworsten, dat is helemaal niks
Ik vind het opzich best lekker. Behalve die lucht van dat sap wat er in zit. Dat is echt grote aidsquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet.
Meer omdat het zulke smakeloze rotzooi is.
Als ik op die manier zou bulken zou ik wel voor voor vlees met smaak gaan.
Kijk, ervan uit gaande dat je goede seks hebt natuurlijk, gaat niemand beweren dat het allemaal niet zo nodig hoeft.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha nee
want dat zou vrij makkelijk op te lossen zijn
kloptquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Die knakworstjes zijn ook echt alleen te eten met saus.
Sausgod.
Gewoon rotzooi ja.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
klopt
hebben anders echt een walgelijke metaalsmaak ofzo, ik kan het niet helemaal plaatsen
ik weet het nietquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk, ervan uit gaande dat je goede seks hebt natuurlijk, gaat niemand beweren dat het allemaal niet zo nodig hoeft.
Ik kan ook prima zonderquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk, ervan uit gaande dat je goede seks hebt natuurlijk, gaat niemand beweren dat het allemaal niet zo nodig hoeft.
Naja tuurlijk, maar intimiteit is een beetje wat ik bedoel hier.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik weet het niet
ik ga liever knuffelen voor de tv
Ik heb het nog nooit gehad.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toen ik in de supermarkt werkte altijd oude mensen die dat kochten
Ik ook niet, maar het ziet er wel smerig uit in ieder gevalquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad.
Maar ik geloof dat het hetzelfde als spam is.
Laat ik hem anders stellen, zou je liever bij een aantrekkelijk persoon in bed kruipen of gaan fokken?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan ook prima zonder
Seks is maar overrated
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
eigenlijk dus net kwakworstjes maar dan in een blok
Van die stukjes erin :squote:Op woensdag 22 juni 2016 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
het ziet er al zo smerig uit
Ben jij de broer van JR.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hadden het vroeger wel eens.
Mijn moeder deed dat door de spaghetti carbonara denk ik.
fokkenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Laat ik hem anders stellen, zou je liever bij een aantrekkelijk persoon in bed kruipen of gaan fokken?
quote:
Krijg je na een aantal jaren droogte je maagd-status weer terug?quote:
Volgens Deezer welquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je na een aantal jaren droogte je maagd-status weer terug?
Manleticsquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx moet met zijn facial esthetics de vrouwen van zich afslaan
Alleen je anale maagdelijkheid niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je na een aantal jaren droogte je maagd-status weer terug?
wel eensquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef Typisch het volgende:
Ah ja, the good old seks is kut-discussie.
Jezus, auti gespot?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niks, maar ga dan niet lullen dat het overrated is.
Of een relatie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik denk dat hij een leven heeft gevonden ofzo
Stiekem post hij onder nieuw accountquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik denk dat hij een leven heeft gevonden ofzo
In Pieterburen zou het wel kunnenquote:
Ik had het er eens met JR over en toen ging ik hem dm'en met een vrouwenaccount maar daar kwam ook weinig respons opquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stiekem post hij onder nieuw account
Ik dmde syndroom, kreeg nooit een dm terug. Wat een hard2get kereltje, wil hem daardoor nog meer.
het zijn juist maagden die seks helemaal ophemelenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niks, maar ga dan niet lullen dat het overrated is.
Het is Mortaxx.quote:
Natuurlijk blijft hij dan single, kutsyndroomquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had het er eens met JR over en toen ging ik hem dm'en met een vrouwenaccount maar daar kwam ook weinig respons op
welk accountquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had het er eens met JR over en toen ging ik hem dm'en met een vrouwenaccount maar daar kwam ook weinig respons op
Misschein was het teveel op vriendschap gericht en hij wil alleen seksquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Natuurlijk blijft hij dan single, kutsyndroom
Toen ik met vrouwenaccount postte, had ik binnen no-time mannelijke users in mijn dm box.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
op welke manier gaan jullie dat vieren?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn lompe fries komt misschien mee vieren dat de tentamens voorbij zijn mwhihihii
Hij wil dan ook direct seksquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschein was het teveel op vriendschap gericht en hij wil alleen seks
Haha wat triestquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik met vrouwenaccount postte, had ik binnen no-time mannelijke users in mijn dm box.
Door donuts te eten en maybe uitgaanquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
op welke manier gaan jullie dat vieren?
dan hoeft hij niet meer tegen mensen te zeggen maagd te zijn ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij wil dan ook direct seks
Alsof seks alles oplost gvd
kan slechterquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn tijd wel erg fijn.
gezelligquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door donuts te eten en maybe uitgaan
Ik dm ook alleen de vrouwen die ik naakt naast me wil hebben, maar toch.quote:
Mygod wat errrrrgquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan hoeft hij niet meer tegen mensen te zeggen maagd te zijn ofzo
ik dmde gister sof nog dus ik ben daar wat minder stringent inquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dm ook alleen de vrouwen die ik naakt naast me wil hebben, maar toch.
Ik moet weer nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan slechter
maar tig dingen die fijenr zijn
zoals nieuwe schoenen
Sof is dan ook een aantrekkelijke jonge dame.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik dmde gister sof nog dus ik ben daar wat minder stringent in
Ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet weer nieuwe schoenen.
Ik vind ze altijd te duur.
Of je worst lustquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:32 schreef Onnoman het volgende:
weet iemand het tegenovergestelde van "Nee"?
Koop wel wat op Mallorca, in de hoop dat ze daar wat goedkoper zijn want arme Spanjaarden.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook
En dan koop ik ze toch
(bants)
al is het misschien wel een goed idee want als ik met dit account je dm zet je de dm altijd in een topicquote:
Neequote:Op woensdag 22 juni 2016 18:32 schreef Onnoman het volgende:
weet iemand het tegenovergestelde van "Nee"?
klopt, "nee"!quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga even rusten en dan aan de studie. HUILEN.
Doei
Neequote:
heeft je vriendin je nog zwemmen geleerd?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen kan ik EINDELIJK mn zwembroek passen
nee manquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heeft je vriendin je nog zwemmen geleerd?
zoek je ruzie?quote:
jawel johquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee man
denk niet dat je dat nog kan leren op latere leeftijd
ik vind het engquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jawel joh
t is alleen je armen en benen bewegen als een kikker
ik vond het vroeger ook eng, toen moest ik voor zwemles op zo'n cursus met andere bange sissy boysquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind het eng
houd niet van water
en je gaat water toch associeren met gevaar
Je weet het antwoord denk ik wel hierop?quote:
hahaha lolquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vond het vroeger ook eng, toen moest ik voor zwemles op zo'n cursus met andere bange sissy boys
gelukkig ben ik opgegroeid tot een grote, stoere, mannelijke kerel
Yup. Zo even intunen voor zijn huilie huilie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk IJsland.
Is Cr7 nog steeds slecht?
waarom denk je dat?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet het antwoord denk ik wel hierop?
Mja tis een elftal he. Is dan alleen Ronaldo slecht?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk IJsland.
Is Cr7 nog steeds slecht?
Genieten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Yup. Zo even intunen voor zijn huilie huilie.
Dikke spoiler ditquote:
Natuurlijk niet, maar je kijkt toch vooral voor hem?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja tis een elftal he. Is dan alleen Ronaldo slecht?
Nani is wel aardigquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar je kijkt toch vooral voor hem?
Rest zijn nobuddies.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genieten.
Broek al op mijn knieën zodat ik straks kan rukken op zijn gehuil
Nooooquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke spoiler dit
Maar dan weet ik dat ik straks jammer kan zeggen
Ik kijk eigenlijk voor het voetbal. Niet dat het EK erg leuk was op Kroatie Spanje na gisteren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar je kijkt toch vooral voor hem?
Rest zijn nobuddies.
Vrouwen die van voetbal houden vind ik heel leukquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk eigenlijk voor het voetbal. Niet dat het EK erg leuk was op Kroatie Spanje na gisteren.
Awww.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrouwen die van voetbal houden vind ik heel leuk
Die stinken uit hun kut.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat Mortaxx niet houdt van vrouwen die bier drinken
Mortaxx houdt alleen van vrouwen die te jong zijn voor bierquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Snap ik. Bierdrinkende vrouwen zijb al gauw dikker want calorieen en us geen bikinibridge etcquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die stinken uit hun kut.
Heb ik van horen zeggen.
sowwquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Mortaxx houdt alleen van vrouwen die te jong zijn voor bier
Maar van twee liter wijn knap je ook niet opquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snap ik. Bierdrinkende vrouwen zijb al gauw dikker want calorieen en us geen bikinibridge etc
Hangt af hoe lang je er over doet. Een jaar? Een dag?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar van twee liter wijn knap je ook niet op
Tenzij je er weer genoeg van drinkt...quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snap ik. Bierdrinkende vrouwen zijb al gauw dikker want calorieen en us geen bikinibridge etc
Ah. Dus daarom val je niet af.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb veel alcohol op laatste weken.
Mede, Guinness, cider.
Guinness vind ik vooral leuk afhankelijk van de settingquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb veel alcohol op laatste weken.
Mede, Guinness, cider.
hehequote:Op woensdag 22 juni 2016 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt af hoe lang je er over doet. Een jaar? Een dag?
Ik hoef ook geen man die drinkt als een vent.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:
Vrouwen mogen best bier drinken, maar nietals een vent
als ik hetero was zou ik niet zo'n modepopje willenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:
Vrouwen mogen best bier drinken, maar nietals een vent
GOed punt wel jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen man die drinkt als een vent.
Bah.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Guinness vind ik vooral leuk afhankelijk van de setting
anders liever een Brand biertje
Nou ja, als je als vrouw tien bier drinkt als je uitgaat. weet niet. Vind dat niet heel aantrekkelijkquote:
gelukkig vinden alle vrouwen jou wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als je als vrouw tien bier drinkt als je uitgaat. weet niet. Vind dat niet heel aantrekkelijk
Gaapquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
gelukkig vinden alle vrouwen jou wel aantrekkelijk
Oh zo, maar de vrouwen die dat doen zijn vaak verder al niet echt mijn typequote:Op woensdag 22 juni 2016 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als je als vrouw tien bier drinkt als je uitgaat. weet niet. Vind dat niet heel aantrekkelijk
wat voor type is dat danquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh zo, maar de vrouwen die dat doen zijn vaak verder al niet echt mijn type
Waarom per se tien bier? En een wijntje of 6?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef maar een voorbeeld.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom per se tien bier? En een wijntje of 6?
hoi zullen we 2 juli meeten in bredaquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:58 schreef Typisch het volgende:
Wat een onzin om een waardeoordeel te hangen aan of een chick (of iemand, for that matter) 10 biertjes drinkt op een avond.
dat denk ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:00 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoi zullen we 2 juli meeten in breda
x lafjoe
Je zou je er maar druk om makenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:58 schreef Typisch het volgende:
Wat een onzin om een waardeoordeel te hangen aan of een chick (of iemand, for that matter) 10 biertjes drinkt op een avond.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat denk ik niet
wat doe je in breda?
heyquote:
Mooi manquote:
hoiquote:
maar ik woon in tilburgquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
maatje van mij heeft kwalificatie voor jeugd wk darten in tilburg
dus ik ga supporten en daarna stappen in breda
ja gaat goed, met jou?quote:
Mensen hebben toch ook een waardeoordeel over mensen die een pakje per dag roken? waarom is dat anders dan bier drinkenquote:
kom je kijken bij jeugd wkquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar ik woon in tilburg
breda is wel leuk stappen
even terug spoelenquote:
Omdat je dan uit je muil stinkt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen hebben toch ook een waardeoordeel over mensen die een pakje per dag roken? waarom is dat anders dan bier drinken
bij bier niet?quote:
Logicaatje hoor ditquote:
Daar heb ik dan geen last van, aangezien ik dan zelf ook bier drink.quote:
pittigquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:11 schreef supersof het volgende:
vrijdag helemaal naar utrecht om een stom verslag van vier pagina's in te leveren
is toch stomquote:
Figoquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:13 schreef JanCees het volgende:
anti portugees sentimentwaar komt dat vandaan zeg
vooral fokkers haten ronaldoquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
mag je niet zeggen, hij is portugees
Figo
Ronaldo is homo want hij verzorgt zichzelf
quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
mag je niet zeggen, hij is portugees
Figo
Ronaldo is homo want hij verzorgt zichzelf
allemaal vies jelly op zolderkamertje ecto te zijn en afgeven op ronaldo die in veel aspecten perfect isquote:
ja valt mij ook op dat vooral jr en tagliano en fok-it hem hatenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
allemaal vies jelly op zolderkamertje ecto te zijn en afgeven op ronaldo die in veel aspecten perfect is
Sinds wanneer?quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:19 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja valt mij ook op dat vooral jr en tagliano en fok-it hem haten
hij drinkt in het weekend wel eens 6 wijntjesquote:
waar wil jij dan over pratenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:20 schreef supersof het volgende:
gezellig zo
allemaal mannen (jongens) die hun reactie op een spelletje op een forum gooien
Jij bent mijn type ook niet maar ik haat jou ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
hij drinkt in het weekend wel eens 6 wijntjes
niet jouw type
weet nietquote:
ik jou welquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent mijn type ook niet maar ik haat jou ook niet
Apaatquote:
vooral jr ja de grootste ecto en mongool ooitquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:19 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja valt mij ook op dat vooral jr en tagliano en fok-it hem haten
ja jij doet nooit wat met mijn tipsquote:
maja ik mag niet stoer pratenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
vooral jr ja de grootste ecto en mongool ooit
Ik hoor je nou nooit over Skedquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja jij doet nooit wat met mijn tips
en blijft als echte wajonger op de bank hangen
vind ik beetje stom
ik vind haar niet zo leukquote:
Kan hij beetje afwisselenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, geen hem lekker aanmoedigen om mij te beledigen
ik ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
maja ik mag niet stoer praten
want ik zeg niet eens hoi tegen fokkers
lol
Ja ze schreeuwt zo vind je nietquote:
pas nou opquote:
ben beetje humeurig vandaagquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:25 schreef Paxcon het volgende:
Tjacka wanneer ga je mij weer uitschelden
oke maar ligt dat dan aan jou of haat je me echtquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:26 schreef Nouri het volgende:
[..]
ben beetje humeurig vandaag
je komt vast wel aan de beurt
kijk jij wel alles van haar?quote:
dat doe ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:25 schreef Sked het volgende:
mensen met wajong per definitie uitschelden is sowieso beetje triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |