Krijg je na een aantal jaren droogte je maagd-status weer terug?quote:
Volgens Deezer welquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je na een aantal jaren droogte je maagd-status weer terug?
Manleticsquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx moet met zijn facial esthetics de vrouwen van zich afslaan
Alleen je anale maagdelijkheid niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je na een aantal jaren droogte je maagd-status weer terug?
wel eensquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef Typisch het volgende:
Ah ja, the good old seks is kut-discussie.
Jezus, auti gespot?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niks, maar ga dan niet lullen dat het overrated is.
Of een relatie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik denk dat hij een leven heeft gevonden ofzo
Stiekem post hij onder nieuw accountquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik denk dat hij een leven heeft gevonden ofzo
In Pieterburen zou het wel kunnenquote:
Ik had het er eens met JR over en toen ging ik hem dm'en met een vrouwenaccount maar daar kwam ook weinig respons opquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stiekem post hij onder nieuw account
Ik dmde syndroom, kreeg nooit een dm terug. Wat een hard2get kereltje, wil hem daardoor nog meer.
het zijn juist maagden die seks helemaal ophemelenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niks, maar ga dan niet lullen dat het overrated is.
Het is Mortaxx.quote:
Natuurlijk blijft hij dan single, kutsyndroomquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had het er eens met JR over en toen ging ik hem dm'en met een vrouwenaccount maar daar kwam ook weinig respons op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |