Misschien ooit als het helemaal is afgelopen. Zo tussendoor heb ik daar geen zin anquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan je een rewatch wel aanraden hoor. Bij deze serie vallen je dan zoveel dingen op, en zeker het eerste seizoen is het een stuk leuker als je meteen alle personages kent en redelijk weet wat er aan de hand is.
De boeken deed ik ook wel vrij lang over maar na anderhalf jaar heb ik die allemaal uitMaar de meeste hoofdpersonages zal je wel herkennen toch?
Zeker vooral dit seizoen toen veel personages uit eerdere seizoenen terugkwamenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ooit als het helemaal is afgelopen. Zo tussendoor heb ik daar geen zin anMeeste herken ik wel, maar soms is er opeens een Ser huppeldepup en denk ik: uh wie was dat ook alweer.
Ik wou een keer het terugkijken laatst maar nog niet verder gekomen dan een episodequote:Op donderdag 23 juni 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, maar net klaar met examens daardoor dus nu wat vrije tijd.
De andere keren keek ik dat gewoon in de maanden voor het nieuwe seizoen begon en met andere mensen mee.
Nou ja bijvoorbeeldquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker vooral dit seizoen toen veel personages uit eerdere seizoenen terugkwamen![]()
Walder Frey, Edmure Tully, Thoros of Myr etc
Gewoon volgend jaar voor seizoen 7.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wou een keer het terugkijken laatst maar nog niet verder gekomen dan een episode
60 afleveringen zijn er uit na maandag, dus dan kan je het in twee maanden doenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja bijvoorbeeld![]()
En over dat terugkijken: als je elke dag 1 aflevering terugkijkt heb je er niet zo heel veel tijd voor nodig toch?
Jaartje nu denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar voor seizoen 7.
Jij hebt sowieso toch pas recent alles voor het eerst gezien?
Ik realiseer me nu je dit zegt pas dat het alweer 60 afleveringen zijn danquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
60 afleveringen zijn er uit na maandag, dus dan kan je het in twee maanden doen
Je kent Ned & Robert nog wel tochquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu je dit zegt pas dat het alweer 60 afleveringen zijn danNou dan vind ik het helemaal niet zo gek van mezelf dat ik personages uit S01 niet meer ken
Die wel ja. Maar goed, volgend seizoen misschien toch een samenvattig kijkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kent Ned & Robert nog wel toch![]()
"Bow you shits, bow to your king"
Haha dat had ik ook in het begin, ben ook geen echte boeklezer, dus ik had er ook moeite mee.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf ook wel kijken hoor, maar ik raak steeds in de war met alle namen/personages/verhaallijnen. Snap niet dat jullie dat allemaal onthouden
Af en toe zoek ik wel iemand op (als ik denk dat hij/zij 'belangrijk' is).quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha dat had ik ook in het begin, ben ook geen echte boeklezer, dus ik had er ook moeite mee.
Maar zoals JR-Style al zei: De seizoenen vaak opnieuw kijken. En ik kijk vaak naar achtergrond info van de huizen, personages, en oorlogen op een asoiaf wikipedia.
Ik ben er al achter gekomen, Maandag 4 juli om 20 uur tot 4uur s'nacht, genieten op HBO3quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon alle afleveringen na elkaar kijken met HBO On Demand?
De grote vraag is: Waarom heeft zo'n immens populaire serie als GoT subsidie nodig?quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laten we maar geen Brexit doen dan
http://time.com/4379290/g(...)impact-europe-eu-uk/
Naar Dorne.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:55 schreef maho_91 het volgende:
Waar denken jullie dat Varys naar toe gaat btw? Naar Jon maybe?
nodig zal het wel niet, maar elke euro is uiteraard meegenomenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De grote vraag is: Waarom heeft zo'n immens populaire serie als GoT subsidie nodig?
uiteraard naar dorne, om een alliantie te smeden, dorne was trouw aan de troon tijdens de opstand van robert samen met high garden, toevallig was oelena ook al bezig met brieven schrijven de laatste keer dat we haar zagen. the pen is mightier than the sword en alles. laat ok nog eens toevallig dat dorne uitgevallen is met de kroon en de kroon high garden zo goed als een kopje kleiner heeft gemaakt. hierdoor zullen beide houses dany met open armen omarmen. zo heeft dany meteen de hele zuid flank van westeros gedektquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:55 schreef maho_91 het volgende:
Waar denken jullie dat Varys naar toe gaat btw? Naar Jon maybe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on
En die Cersei teef dan? Die verneukt alles. Die is nog woest dat Mycella dood is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
uiteraard naar dorne, om een alliantie te smeden, dorne was trouw aan de troon tijdens de opstand van robert samen met high garden, toevallig was oelena ook al bezig met brieven schrijven de laatste keer dat we haar zagen. the pen is mightier than the sword en alles. laat ok nog eens toevallig dat dorne uitgevallen is met de kroon en de kroon high garden zo goed als een kopje kleiner heeft gemaakt. hierdoor zullen beide houses dany met open armen omarmen. zo heeft dany meteen de hele zuid flank van westeros gedekt
ik denk dat cersei gewoon uitgespeeld is, tenzij ze de faith kan scheiden van haar zoon op de een of andere manier, maar dat is niet aannemelijk aangezien marge een "gelovige" is geworden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En die Cersei teef dan? Die verneukt alles. Die is nog woest dat Mycella dood is.
Ze kunnen ook gaan shooten in Zweden of Polen...quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laten we maar geen Brexit doen dan
http://time.com/4379290/g(...)impact-europe-eu-uk/
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De grote vraag is: Waarom heeft zo'n immens populaire serie als GoT subsidie nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |