Jon heeft geen interesse in de troon, Dany pakt de troon.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En wie krijgt dan de troon, Jon of Dany?
Ja, vond ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:51 schreef Re het volgende:
maar op een of andere manier vond ik die Grey Worm actie echt best bad-ass
Is er iemand die dit kan bewijzen aan Sansa. Hoop echt dat het gebeurd!quote:
Ik denk dat ze dit gewoon al weet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:07 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Is er iemand die dit kan bewijzen aan Sansa. Hoop echt dat het gebeurd!
The Houndquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:07 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Die wapens zijn volgens mij alleen relevant tegen White Walkers, niet zozeer tegen de talloze wights.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ik vroeg met trouwens wat af. De bedoeling is om als het noorden tegen de white walkers te vechten, toch? Hoe willen ze dat doen als ze allemaal wapens nodig hebben van dragon glass of Valerian steel? Er zijn immers maar een paar wapens over die aan deze eigenschap voldoen?
Varysquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:07 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat je Tolkien niet snapt, maar dat je al zijn boeken hebt wil natuurlijk niet zeggen dat je Tolkien snapt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik snap Tolkien perfect. Ik heb al zijn boeken + die wat uitgebracht zijn door zijn zoon.
Niet waardig..quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jon heeft geen interesse in de troon, Dany pakt de troon.
Op basis waarvan denk je dat ik Tolkien niet snap?quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:12 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat je Tolkien niet snapt, maar dat je al zijn boeken hebt wil natuurlijk niet zeggen dat je Tolkien snapt.
Je kan toch gewoon alle afleveringen na elkaar kijken met HBO On Demand?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:16 schreef MakkieR het volgende:
Weet iemand ook of we na episode 10 een seizoen 6 marathon gaan krijgen op HBO?
Ik zei alleen dat dat je de boeken hebt geen argument is, er zijn genoeg mensen alles van hem hebben gelezen maar het toch niet begrijpen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat ik Tolkien niet snap?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:31 schreef zforces het volgende:
Ned Stark to the rescue!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:31 schreef zforces het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:13 schreef Maanvis het volgende:
Past er ook wel bij. Jon is een domme gay alliance paladin
Near headless Nick is er niks bijquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:31 schreef zforces het volgende:
[ afbeelding ]
Bovendien, draken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Die wapens zijn volgens mij alleen relevant tegen White Walkers, niet zozeer tegen de talloze wights.
Geen idee hoe je die hier rechtstreeks post. Maarretwitter:NoLadyBrienne twitterde op zondag 29-05-2016 om 22:44:48Just...please. https://t.co/AMS3M0eoUS reageer retweet
Ik denk dat met het wegvallen van King's Landing de kans dat de Seven Kingdoms uit elkaar vallen wel groter wordt. Ik zou het niet raar vinden als de individuele regio's daarna voor hun eigen hachje kiezen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat een onzin
De Troon is een titel. De stoel is maar symbolisch en kan ook een krukje zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |