Ja, is dicht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:32 schreef IntensiveGary het volgende:
NWS / 20 Mensen gedood bij IS Gijzeling
Was al een topic over en bovendien doet TS verwoede pogingen z'n eigen topic in de fik te steken.
ergens om vragen en dat dan rapporterenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Golf van seksueel geweld in Duitse zwembaden ....
Gaat al lang niet meer over het onderwerp, maar is vervallen tot het zoveelste topic waar de allochtonenhaters hun onderbuik komen legen. Concreet is het verworden tot een spelletje "zoek veelal niet controleerbare berichten over minderjarige asielzoekers (liefst in het verderfelijke Zweden) die er ouder uit zien dan ze zeggen te zijn".
Het ging voor mijn vraag al niet meer over het onderwerp.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
ergens om vragen en dat dan rapporteren
Kickje --> TRUquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
TRU / Luitenant-kolonel over buitenaardse bezoekers
Was al dicht zag ik en ook Bild heeft zijn verhaal al afgezwakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Golf van seksueel geweld in Duitse zwembaden ....
Gaat al lang niet meer over het onderwerp, maar is vervallen tot het zoveelste topic waar de allochtonenhaters hun onderbuik komen legen. Concreet is het verworden tot een spelletje "zoek veelal niet controleerbare berichten over minderjarige asielzoekers (liefst in het verderfelijke Zweden) die er ouder uit zien dan ze zeggen te zijn".
Dank uquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:47 schreef Leandra het volgende:
Dubbel:
NWS / Weer een zorgbestuurder die zich geld toebedeeld dat niet van hem is.
NWS / Porsches van zorggeld.....
Bovenste is van maandag, onderste van vandaag.
volgens mij is het zo goed hoor? Het is verleden tijd dus met D?quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Mag de typefout uit de titel?toebedeeld = toebedeelt.
De TT is niet in de verleden tijd, het zou "toebedeelt" of "heeft toebedeeld" of "toebedeelde" moeten zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij is het zo goed hoor? Het is verleden tijd dus met D?
klopt, maar de beste man heeft zich geld toebedeeld, het is dus al gebeurd... maar whatever... ik zou dat soort lastige zaken gewoon vermijden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De TT is niet in de verleden tijd, het zou "toebedeelt" of "heeft toebedeeld" moeten zijn.
Ja, maar dat staat niet in de TTquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klopt, maar de beste man heeft zich geld toebedeeld, het is dus al gebeurd... maar whatever... ik zou dat soort lastige zaken gewoon vermijden.
Dat kan maar zo kan het ook, RTL gebruikt het zo ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:54 schreef opgebaarde het volgende:
NWS / Ex-crimineel Martin Kok ontsnapt aan bomaanslag.
Is het niet correcter als ex- weggelaten wordt uit de topictitel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |