Hahaquote:
kwestie van aanpassen toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, reeksen werkt hier al echt
niet bij het tweede topic. Racer reekst straks en dan is deel 3 geen probleem meerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, reeksen werkt hier al echt
Sinds de zaak positievenote-Frank wantrouw ik elke moderator..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet bij het tweede topic. Racer reekst straks en dan is deel 3 geen probleem meer
Nohhhhhhh das niet lief hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Paste jij je maar eens aan!
Awhquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sinds de zaak positievenote-Frank wantrouw ik elke moderator..
en terecht. allemaal blauwe neuzenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sinds de zaak positievenote-Frank wantrouw ik elke moderator..
Ja maar voor de blauw nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar het duurt toch even voordat notes enzo zichtbaar worden...
quote:
Neehquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar het duurt toch even voordat notes enzo zichtbaar worden...
Hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je moet ze af en toe in toom houden maar over de gehele zijn ze soms wel lief
Wanneer zou het de verkeerde zijn dan?quote:
Boeie tyf gewoon op slot die anderen, ze vinden het vanzelf welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
Is iedereen nou hier aanwezig en niet in de vier andere topics?
Misschien helpt dat om uit mijn sad mood te komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk ineens zo fanatiek in pos aan het posten?
dat hangt van de positiviteit in jouw slotjes af L(quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
Is iedereen nou hier aanwezig en niet in de vier andere topics?
Ik had beste leuk dag vandaag en toen BOEM all gone...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien helpt dat om uit mijn sad mood te komen.
Door hier?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik had beste leuk dag vandaag en toen BOEM all gone...
Moet nog wat flair klaarzetten voor slotjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hangt van de positiviteit in jouw slotjes af L(
ai dat gaat nog lastig worden...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Moet nog wat flair klaarzetten voor slotjes.
waarheen?quote:
Neequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zullen we anders maar gewoon demonen bestrijden met lieve woordjes?
Fijne avondquote:
Jij wil alleen maar stomme dingen doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wil nooit wat samen doen ;s
helemaal niet ;squote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar stomme dingen doen.
Sorryquote:
Misschien heeft ze haar eigen geld alquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik werd vanmiddag aangesproken door vet knap meisje en toen zag ik ineens dat ze tablet in de hand had, dus die wou me ook alleen maar voor het geld
Ik vertrouwde het niets nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar eigen geld al
Zo krijg je toch nooit een chickquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vertrouwde het niets niet
Zullen we samen alleen zijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is toch ook een achievement
Wat doe jij in het dagelijks leven?quote:
Dan nietquote:
Goede edit hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tommy Teleshopping kijken en schutters drinken. Met een glimlach.
Alles is stomquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik blijf vanaf nu hier posten denk ik, vind klb sc stom
Dan zeg je het toch niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tommy Teleshopping kijken en schutters drinken. Met een glimlach.
Boven de wc hangen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Al vind ik staand pissen als vrouw wel beetje gek ;s
Goed, ik heb gewoon een half negen tot vijf baan op kantoor. Wel leuke collega's.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan zeg je het toch niet.
Ik geef me hier helemaal bloot :s
Inb4 schunnige grappen
Helemaal niet, beetje bij beetje losse informatie eruit trekken af en toe, lospeuterende leer ik je beetje bij beetje kennenquote:
Wat zijn je werkzaamheden?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Goed, ik heb gewoon een half negen tot vijf baan op kantoor. Wel leuke collega's.
Heb geen spettersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maak je na de tijd ook alles droog met handdoek?
Alles bij elkaar weet je best veel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helemaal niet, beetje bij beetje losse informatie eruit trekken af en toe, lospeuterende leer ik je beetje bij beetje kennen
Stom werkquote:
Verkopen en alles wat er bij komt kijken. Orders verwerken, klachten, vragen, projectjes, et cetera.quote:
Goed salaris?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verkopen en alles wat er bij komt kijken. Orders verwerken, klachten, vragen, projectjes, et cetera.
Gelukkig is eindelijk de fax overleden (een maandje geleden)
Jij weet meer van mij dan ik van jouquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet ik meer van jou of jij van mij?
Leuk, leuk denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verkopen en alles wat er bij komt kijken. Orders verwerken, klachten, vragen, projectjes, et cetera.
Gelukkig is eindelijk de fax overleden (een maandje geleden)
Wat ik weet van jou is waar je woont welke opleiding je doet en waar je die doet. Dat ik je geen melk mag geven en dat je waarschijnlijk kinderen wil later. Meer niet.quote:
Hoe oud?quote:
Ooooh jij let helemaal niet opquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat ik weet van jou is waar je woont welke opleiding je doet en waar je die doet. Dat ik je geen melk mag geven en dat je waarschijnlijk kinderen wil later. Meer niet.
ow lekker, nog een groen blaadjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik ben klasgenoot van Fylax.
Dat is nogal jong..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met een half 9 tot 5 Job?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de grote lijnen. Moet ik elk detail opnoemen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ooooh jij let helemaal niet op
Doe maar nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de grote lijnen. Moet ik elk detail opnoemen?
Neehquote:
Oh okéquote:
Straks allemaal jeugdzonden hier opnoemen terwijl ik met een schone lij in deze positieve subfora wil beginnenquote:
Dat zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Straks allemaal jeugdzonden hier opnoemen terwijl ik met een schone lij in deze positieve subfora wil beginnen
ja, maar nadeel is alleen wel dat een wormvormig aanhangsel me niet aantrektquote:
24 jaarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neeh
Waarom zo mysterieus over je leeftijd ?
Die flubberige wormen kan je er gewoon afsnijden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, maar nadeel is alleen wel dat een wormvormig aanhangsel me niet aantrekt
Jong nog.quote:
Weet nietquote:
owwww koel! Denk je dat Racer daar mee akkoord zou gaan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die flubberige wormen kan je er gewoon afsnijden.
Neequote:
Mijne loopt uit zichzelf al weg als ik je UI ziequote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww koel! Denk je dat Racer daar mee akkoord zou gaan?
Wat hij wil doet er toch helemaal niet toe?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww koel! Denk je dat Racer daar mee akkoord zou gaan?
wat is er mis met Dobby?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijne loopt uit zichzelf al weg als ik je UI zie
Ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niets, maar je plaatje vind ik eng.
wel bloederig als hij niet wil...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat hij wil doet er toch helemaal niet toe?
Mijn UI is Dobby, Dobby is lief. En je hoeft hem alleen maar een sok te gevenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niets, maar je plaatje vind ik eng.
tjong, jij bent echt nog een broekkiequote:
NEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dobby is uit Twilight New Moon toch?
Twilightquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, is character uit World Of Warcraft.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
WTF. WOW?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, is character uit World Of Warcraft.
Jij denkt dat ik WOW?quote:
Soort van naaktkat (kale poes) dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik WOW?
neeeee
Dit is Dobby
[ afbeelding ]
Iewhl wat een engerd!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik WOW?
neeeee
Dit is Dobby
[ afbeelding ]
hahahaha snap je nu waarom ik Dobby liev vind?quote:
Hou je niet van bosjes?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha snap je nu waarom ik Dobby liev vind?
Nee joh, dat is Yoda, alleen niet zo groenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar dat is toch Smeagol uit Lord Of The Rings die de steen der wijzen van Frodo wil stelen?
What Did I just readquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar dat is toch Smeagol uit Lord Of The Rings die de steen der wijzen van Frodo wil stelen?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hahaquote:
Vastgeroest, verslaaft, bang voor het onbekendequote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:25 schreef RacerDKB het volgende:
Beetje jammer dat dp na een kwartiertje weer teruggegaan is trouwens. Dobbyfoob is het.
Ik denk net zoals een meisje op MSN "haha" zou zeggen bedoelt hij het ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan jouw "haha" posts niet plaatsen zonder PI...
Ze is geen hij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk net zoals een meisje op MSN "haha" zou zeggen bedoelt hij het ook.
Hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan jouw "haha" posts niet plaatsen zonder PI...
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vastgeroest, verslaafd, bang voor het onbekende
We missen je.quote:
Haha, ja. Ben zo mannelijk omgquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk net zoals een meisje op MSN "haha" zou zeggen bedoelt hij het ook.
Ik had nooit vriendjes die met mij wouden msn'enquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Eh goed.. waren er ooit jongens op MSN die "haha" tegen je zeiden?
hij moet haar mannetjesicoon aanpassen dan.quote:
:$quote:
Misschien wil ik wel een man zijn :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij moet haar mannetjesicoon aanpassen dan.
Hahaquote:
daar kun je gewoon een operatie voor krijgen.quote:
Hahaquote:
Dat zou ik ook wel willenquote:
Hahaquote:
Kom danquote:
Dag racer.quote:
Denk niet dat dat wat wordtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar kun je gewoon een operatie voor krijgen.
Doe danquote:
zonde.quote:
nee, maar gewoon geen gekanker op elkaar en niet steeds linkjes naar gelukszoekers, slinksen en al dat soort meuk waarin domme mensen hun mening ventileren plsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
maar je moet dus ook echt positief zijn in deze sc?
Naar het midden van Nederlandquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil wel maar weet niet waarheen
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
Vrouwen zijn toch mooierquote:
blijft weinig leuks over op die manier :$quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar gewoon geen gekanker op elkaar en niet steeds linkjes naar gelukszoekers, slinksen en al dat soort meuk waarin domme mensen hun mening ventileren pls
ja daar ben ik het 100% mee eens.quote:
Word er heel moe van ;squote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
blijft weinig leuks over op die manier :$
RTquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar gewoon geen gekanker op elkaar en niet steeds linkjes naar gelukszoekers, slinksen en al dat soort meuk waarin domme mensen hun mening ventileren pls
Dat kan wel gewoon, alleen je verpakt het subtieler. Meer steken onder waterquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
blijft weinig leuks over op die manier :$
Een van dequote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)elpunt_van_Nederland
Welke?
Het lukt niet ergquote:
O, dan wordt je toch vrouwquote:
Geforceerde positiviteit is nog altijd beter dan geforceerde kanker.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
wil niet meteen deze hele shit afkraken maar hoe positief is positiviteit als het opgelegd wordt
Ga door.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
wil niet meteen deze hele shit afkraken maar hoe positief is positiviteit als het opgelegd wordt
Het wordt niet opgelegd, je hoeft niet in dit subforum te posten maar het is slechts een plaats voor mensen die positiviteit willen verspreiden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
quote:
Niet zo zaniken en ga lekker bloemetjes strooien in het veld ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
niemand die je oplegt om hier te postenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
Dp hoort hierquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
niemand die je oplegt om hier te postengewoon de lokquotes negeren
Daar heb ik helemaal geen zin inquote:
Nee hoor, hoezo?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ben je hier regel voor regel chatlogs uit 2006 aan het dumpen of lijkt het maar zo.
Hoezo?quote:
Niks is geheimquote:
Ik geloof niet in Godquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
all secrets are not equal in the eyes of god
Wat is dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niemand hier interesse in een Negroplastie?
gewoonquote:
Hij stikt er maar inquote:
Veel leuker dan man zijnquote:
Ik zou wel een dolfijn willen zijnquote:
Ondanks dat jij alle hoop verloren bent en het licht in de duisternis niet kan vinden houdt hij onvoorwaardelijk van jequote:
Onvoorwaardelijke liefde bestaat nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ondanks dat jij alle hoop verloren bent en het licht in de duisternis niet kan vinden houdt hij onvoorwaardelijk van je
Je kent het gewoon nog nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde bestaat niet
1 van de ja, staat op de hoek van die toren iets overquote:
Ken jij het?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je kent het gewoon nog niet
Kreeg je een advertentie voor?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niemand hier interesse in een Negroplastie?
Welke voorwaarden worden aan liefde gesteld?quote:
Je probeert dat wat onverklaarbaar is te verklarenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welke voorwaarden worden aan liefde gesteld?
Nee, stel gewoon een vraagquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je probeert dat wat onverklaarbaar is te verklaren
Wat is wijs?quote:
Ohjaquote:
Wil je ook?quote:
Bestaat die activiteit uit a) een plastic zak uit de koelkast pakken en die in de magnetron pleuren of b) deeg maken en ze zorgvuldig bakken in je poffertjespan?quote:
In beide gevallen is het nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bestaat die activiteit uit a) een plastic zak uit de koelkast pakken en die in de magnetron pleuren of b) deeg maken en ze zorgvuldig bakken in je poffertjespan?
Dit kan invloed hebben op hzaw zijn antwoord.
Kent ie je toch niet écht goed hé.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, vind niet echt lekker en allemaal melk natuurlijk
Meestal zit er wel opzet achterquote:
Weer het voordeel van de twijfel, jij optimist. Nu die 9.gif nog wegwerken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gewoon goed fatsoen was van "hem"
Zal forever sad zijn na de gemene zet van Frank.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weer het voordeel van de twijfel, jij optimist. Nu die 9.gif nog wegwerken.
#frankgatequote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal forever sad zijn na de gemene zet van Frank.
Zelfmade al eerder gemaakt in magnetronquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bestaat die activiteit uit a) een plastic zak uit de koelkast pakken en die in de magnetron pleuren of b) deeg maken en ze zorgvuldig bakken in je poffertjespan?
Dit kan invloed hebben op hzaw zijn antwoord.
Niet op melkbasisquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, vind niet echt lekker en allemaal melk natuurlijk
Aan die out-of-the-box had ik nog niet gedacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zelfmade al eerder gemaakt in magnetron
Was wel gemeen van hem jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal forever sad zijn na de gemene zet van Frank.
hzaw zei dat we hier moesten komen rellen was het toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
Hallo, ik las dat hier te veel kwaliteit was. Ik kom het evenwicht herstellen
Ik bracht het wat positieverquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
hzaw zei dat we hier moesten komen rellen was het toch?
:squote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
Hallo, ik las dat hier te veel kwaliteit was. Ik kom het evenwicht herstellen
Jaquote:
Maar ben geen poffertjes fan, net als pannenkoeken die heb ik ook al 20 jaar niet gehad.quote:
Moeilijk om dit serieus te nemen in combinatie met die posticon.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wil miss nog wel eens maken op havermout basis, is miss wel lekker.
Ja, die standaard pannenkoeken ed hou ik ook niet vanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar ben geen poffertjes fan, net als pannenkoeken die heb ik ook al 20 jaar niet gehad.
Wil miss nog wel eens maken op havermout basis, is miss wel lekker.
Nee hoor, vind havermout echt lekker neem het elke ochtendquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Moeilijk om dit serieus te nemen in combinatie met die posticon.
Ja maar weet geen vervanger voor ei want dat gebruiken ze als bindmiddel toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, die standaard pannenkoeken ed hou ik ook niet van
Ik hou het meestal bij een bekertje vruchtenyoghurtquote:
Kan wel niet zonder met eiquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja maar weet geen vervanger voor ei want dat gebruiken ze als bindmiddel toch?
Kan het amper verstaan maar klinkt wel goed.quote:
Te vroeg voor mijquote:
Activia?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou het meestal bij een bekertje vruchtenyoghurt
ik krijg geen hap door miijn keel 's ochtendsquote:
Hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan het amper verstaan maar klinkt wel goed.
Campinaquote:
Ik neem liever niks, behalve water.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ik krijg geen hap door miijn keel 's ochtendshapje brood doet me kokhalzen.
yoghurt met muesli gaat er wel in maar is allemaal suiker
Best nicequote:
Dat zeggen zequote:
Ik wil niet stoken hoor, maarequote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:12 schreef deadprez het volgende:
toch wel apart dat juist hzaw nu in een positiviteitsforum post
Mehquote:
Neequote:
Ja, stoken doe je maar ergens anders. Verder ben je welkom om over Gesink te pratenquote:
Gezond hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik neem bijna altijd bak havermout en twee stukken fruit
alsof ie niet gwn meeleest in klbquote:
ik heb ook hele periode gehad dat ik 's ochtends geen ontbijt weg kreeg, allemaal te droogquote:
Nou, ik zie het positief in. Ik denk dat hij top 3 gaat rijden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, stoken doe je maar ergens anders. Verder ben je welkom om over Gesink te praten
Al is daar weinig positiefs aan momenteel
Ik lees daar de hele dag :squote:
Neequote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
Vorige keer ging het kut, even opletten:
degene die de lapo post heeft 60 (zegge: zestig) seconden om een nieuw deel te maken.
Na die minuut is het vrij spel voor andere users en blijft het topic met de leukste TT open.
Ik niet. Hard hoofd in.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, ik zie het positief in. Ik denk dat hij top 3 gaat rijden.
Er zijn altijd kapers op de kustquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
Vorige keer ging het kut, even opletten:
degene die de lapo post heeft 60 (zegge: zestig) seconden om een nieuw deel te maken.
Na die minuut is het vrij spel voor andere users en blijft het topic met de leukste TT open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |