Nee, stel gewoon een vraagquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je probeert dat wat onverklaarbaar is te verklaren
Wat is wijs?quote:
Ohjaquote:
Wil je ook?quote:
Bestaat die activiteit uit a) een plastic zak uit de koelkast pakken en die in de magnetron pleuren of b) deeg maken en ze zorgvuldig bakken in je poffertjespan?quote:
In beide gevallen is het nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bestaat die activiteit uit a) een plastic zak uit de koelkast pakken en die in de magnetron pleuren of b) deeg maken en ze zorgvuldig bakken in je poffertjespan?
Dit kan invloed hebben op hzaw zijn antwoord.
Kent ie je toch niet écht goed hé.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, vind niet echt lekker en allemaal melk natuurlijk
Meestal zit er wel opzet achterquote:
Weer het voordeel van de twijfel, jij optimist. Nu die 9.gif nog wegwerken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gewoon goed fatsoen was van "hem"
Zal forever sad zijn na de gemene zet van Frank.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weer het voordeel van de twijfel, jij optimist. Nu die 9.gif nog wegwerken.
#frankgatequote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal forever sad zijn na de gemene zet van Frank.
Zelfmade al eerder gemaakt in magnetronquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bestaat die activiteit uit a) een plastic zak uit de koelkast pakken en die in de magnetron pleuren of b) deeg maken en ze zorgvuldig bakken in je poffertjespan?
Dit kan invloed hebben op hzaw zijn antwoord.
Niet op melkbasisquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, vind niet echt lekker en allemaal melk natuurlijk
Aan die out-of-the-box had ik nog niet gedacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zelfmade al eerder gemaakt in magnetron
Was wel gemeen van hem jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal forever sad zijn na de gemene zet van Frank.
hzaw zei dat we hier moesten komen rellen was het toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
Hallo, ik las dat hier te veel kwaliteit was. Ik kom het evenwicht herstellen
Ik bracht het wat positieverquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
hzaw zei dat we hier moesten komen rellen was het toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |