doet de DM alert het alweer bij jou trouwens? Of überhaupt nog iets van gehoord?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij zult godverdomme ook eens een keer positief zijn...
*hier stond tekst* waarom zou ik me ook moeten verantwoorden tegenover jou. Als zelfbenoemd ontwikkeld persoon moet je het nut zelf toch ook wel kunnen bedenken.
Nee, tuurlijk niet. Dat is toch niet vergelijkbaar, gekkie?quote:
ja tuurlijk ook generatie ding (agree), maar was het andersom geweest had mn moeder het prima gered... mn vader kon amper een enveloppe open maken ofzo..... en zus en ik deden veel, maar 24/7 handje vast houden kan gewoon niet (man had hoge bloeddruk al jaren toen weer meds en rare trombosedinst afspraken en niet veel later een maagbloeding....) gedoequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:47 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk dat mijn moeder en mijn vader alletwee best alleen verder zouden kunnen en gaan als het moest. Maar ondertussen doen ze inderdaad altijd alles samen. Volgens mij een generatiedingetje.
We gaan door tot deel 558quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:50 schreef Molo het volgende:
Goeie TT, lijer
[..]
doet de DM alert het alweer bij jou trouwens? Of überhaupt nog iets van gehoord?
Ja, dat zei ik al vorige week. Ze wil gewoon geen foto's delen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:54 schreef Bramito het volgende:
Molo heeft stiekem 2 weken geleden al geworpen.
moet je 'm wat strakker trekkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:54 schreef RobinOok het volgende:
Aan de lijn, al anderhalve dag. En nu al spuug- en spuug zat.
je haarkleur matchte niet meer met je figuur?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:54 schreef RobinOok het volgende:
Last van leververvetting?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:54 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb nog wel verzuurde zeikwijf overwogen maar vond deze vriendelijkerquote:
vind het wel jammer dat je me zo noemtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb nog wel verzuurde zeikwijf overwogen maar vond deze vriendelijker
Klopt, met grijzige pisharen ging het nog wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
je haarkleur matchte niet meer met je figuur?
*gquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:00 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Klopt, met grijzige pisharen ging het nog wel.
[ afbeelding ]
Ah ok, ik dacht steeds dat je de * G * verkeerd deed eigenlijkquote:
neuh gewoon old-schoolquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht steeds dat je de * G * verkeerd deed eigenlijk(dat is dus
)
Prima tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:07 schreef Vork het volgende:
Niets mis met alleen op vakantie gaan, ook tijdens een relatie. Wij hebben deels dezelfde en deels totaal niet dezelfde behoeften wat vakantie betreft. Als we alleen dat doen waar we volledige overeenstemming over hebben bereikt, voel ik me ernstig begrensd. Anderzijds kan ik haar niet meesleuren op de fiets, dat is dan voor niemand leuk. Dus soms alleen er op uit en soms samen is wat mij betreft een zeer goed werkbare oplossing. Jammer dat er niet altijd geld voor is, dus schort het nog wel eens aan de frequentie wat dat aangaat, maar daar valt vooralsnog wel mee te leven.
Nog twee-en-halve week wachten. Duurt lang. Molo, ik ga er wel vanuit dat je voor die tijd je Hummel eruit hebt weten te krijgen...
Je buitenlandse trips niet laten subsidiërenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
En geld, ja... ach, geld en vakantiedagen zijn altijd een belemmering,
LOLquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je buitenlandse trips niet laten subsidiëren
quote:
Ik las 'emoties'.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef liedetector het volgende:
[..]
neuh gewoon old-school
vind emoies overrated....
Toen ze bij ons de workshop deed was ze al zwanger. Volgens mij was ze in maart al uitgerekendquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al vorige week. Ze wil gewoon geen foto's delen.
Ik heb het contract hier liggen, dus jammer voor jequote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op. Anders doe ik geen oppasdiensten meer voor ons kind.
Ha. Lees de kleine lettersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het contract hier liggen, dus jammer voor je
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn versie nog bij de notaris
moederkoek als toetje lijkt me wel een optiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik me maar eens bezatten en bedenken wat we gaan eten vanavond
Knippenquote:
Verder dan het vel gaat het nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde wandelenLucky's stortbui is nu hier, blijkbaar.
Het sperma van spezza is verantwoordelijk voor deze TT's?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |