doet de DM alert het alweer bij jou trouwens? Of überhaupt nog iets van gehoord?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij zult godverdomme ook eens een keer positief zijn...
*hier stond tekst* waarom zou ik me ook moeten verantwoorden tegenover jou. Als zelfbenoemd ontwikkeld persoon moet je het nut zelf toch ook wel kunnen bedenken.
Nee, tuurlijk niet. Dat is toch niet vergelijkbaar, gekkie?quote:
ja tuurlijk ook generatie ding (agree), maar was het andersom geweest had mn moeder het prima gered... mn vader kon amper een enveloppe open maken ofzo..... en zus en ik deden veel, maar 24/7 handje vast houden kan gewoon niet (man had hoge bloeddruk al jaren toen weer meds en rare trombosedinst afspraken en niet veel later een maagbloeding....) gedoequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:47 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk dat mijn moeder en mijn vader alletwee best alleen verder zouden kunnen en gaan als het moest. Maar ondertussen doen ze inderdaad altijd alles samen. Volgens mij een generatiedingetje.
We gaan door tot deel 558quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:50 schreef Molo het volgende:
Goeie TT, lijer
[..]
doet de DM alert het alweer bij jou trouwens? Of überhaupt nog iets van gehoord?
Ja, dat zei ik al vorige week. Ze wil gewoon geen foto's delen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:54 schreef Bramito het volgende:
Molo heeft stiekem 2 weken geleden al geworpen.
moet je 'm wat strakker trekkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:54 schreef RobinOok het volgende:
Aan de lijn, al anderhalve dag. En nu al spuug- en spuug zat.
je haarkleur matchte niet meer met je figuur?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:54 schreef RobinOok het volgende:
Last van leververvetting?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:54 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb nog wel verzuurde zeikwijf overwogen maar vond deze vriendelijkerquote:
vind het wel jammer dat je me zo noemtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb nog wel verzuurde zeikwijf overwogen maar vond deze vriendelijker
Klopt, met grijzige pisharen ging het nog wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
je haarkleur matchte niet meer met je figuur?
*gquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:00 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Klopt, met grijzige pisharen ging het nog wel.
[ afbeelding ]
Ah ok, ik dacht steeds dat je de * G * verkeerd deed eigenlijkquote:
neuh gewoon old-schoolquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht steeds dat je de * G * verkeerd deed eigenlijk(dat is dus
)
Prima tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:07 schreef Vork het volgende:
Niets mis met alleen op vakantie gaan, ook tijdens een relatie. Wij hebben deels dezelfde en deels totaal niet dezelfde behoeften wat vakantie betreft. Als we alleen dat doen waar we volledige overeenstemming over hebben bereikt, voel ik me ernstig begrensd. Anderzijds kan ik haar niet meesleuren op de fiets, dat is dan voor niemand leuk. Dus soms alleen er op uit en soms samen is wat mij betreft een zeer goed werkbare oplossing. Jammer dat er niet altijd geld voor is, dus schort het nog wel eens aan de frequentie wat dat aangaat, maar daar valt vooralsnog wel mee te leven.
Nog twee-en-halve week wachten. Duurt lang. Molo, ik ga er wel vanuit dat je voor die tijd je Hummel eruit hebt weten te krijgen...
Je buitenlandse trips niet laten subsidiërenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
En geld, ja... ach, geld en vakantiedagen zijn altijd een belemmering,
LOLquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je buitenlandse trips niet laten subsidiëren
quote:
Ik las 'emoties'.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef liedetector het volgende:
[..]
neuh gewoon old-school
vind emoies overrated....
Toen ze bij ons de workshop deed was ze al zwanger. Volgens mij was ze in maart al uitgerekendquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al vorige week. Ze wil gewoon geen foto's delen.
Ik heb het contract hier liggen, dus jammer voor jequote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op. Anders doe ik geen oppasdiensten meer voor ons kind.
Ha. Lees de kleine lettersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het contract hier liggen, dus jammer voor je
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn versie nog bij de notaris
moederkoek als toetje lijkt me wel een optiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik me maar eens bezatten en bedenken wat we gaan eten vanavond
Knippenquote:
Verder dan het vel gaat het nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde wandelenLucky's stortbui is nu hier, blijkbaar.
Het sperma van spezza is verantwoordelijk voor deze TT's?quote:
In jullie mooie badje!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:30 schreef liedetector het volgende:
zo dat was de ultieme korte badervaring (max half uur maar was het zat) en nu eens kijken of ik deze kan vinden en ondertssen buikspek eten met sperciebonen
https://en.wikipedia.org/wiki/Facing_Mirrors
je mag altijd in je "oude" lombok komen badderen hoor. de chinees zit om de hoek ok nogquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Bluezz het volgende:
In jullie mooie badje!
krijg ook zin in een bad!
We wilden het stil houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Het sperma van spezza is verantwoordelijk voor deze TT's?
We hebben hier een heerlijk 2-persoonsbad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:41 schreef liedetector het volgende:
je mag altijd in je "oude" lombok komen badderen hoor. de chinees zit om de hoek ok nog
Tsjechie 0quote:
ja man, het was alsof de 3e wereldoorlog uitbrak hier. Inclusief huilende baby die zich rotschrok...quote:
gewoon beide.... en bad soms heerlijk! nog steeds douche van 130 bij 90 ofzo met jets.... als ik dat er vooor moest opofferen was bad er niet geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:31 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een bad met jetstream. Ben er in de eerste week 1x in geweest. Daarna nooit weer.. Als ik de badkamer opnieuw ga doen, komt er een grote douche in en gaat het bad eruit.
Die hele wedstrijd kan me gestolen worden, behalve dat ik met deze stand straks kan stellen dat ik in een levendige buurt woon. Lieve mensen allemaal hoor, daar niet van, maar ik verdenk ze ervan dat ze in die auto's voor iedere passagier een eigen toeter hebben geïnstalleerd.quote:
In plaats van toeters gaan hier de liters bier er doorheen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:37 schreef Vork het volgende:
[..]
Die hele wedstrijd kan me gestolen worden, behalve dat ik met deze stand straks kan stellen dat ik in een levendige buurt woon. Lieve mensen allemaal hoor, daar niet van, maar ik verdenk ze ervan dat ze in die auto's voor iedere passagier een eigen toeter hebben geïnstalleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewandeld en ik kan je vertellen dat mijn kleren ook nat zijnquote:
Maar die zitten ook nog boven je velquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb gewandeld en ik kan je vertellen dat mijn kleren ook nat zijn
de plaatselijke hipster hangout heeft het Duitse voetbal ook omarmd. Het lijkt er verdorie wel Oktoberfest, iedere wedstrijd weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:40 schreef z80 het volgende:
In plaats van toeters gaan hier de liters bier er doorheen.
Na het sporten even bij de edeka langs voor een Hollandsenieuwe. visje smaakte best, maar moest tussen de zatlappen door slalommen om weer thuis te komen.
Gezellig tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:19 schreef Vork het volgende:
[..]
de plaatselijke hipster hangout heeft het Duitse voetbal ook omarmd. Het lijkt er verdorie wel Oktoberfest, iedere wedstrijd weer.
En wel van de 5 Groesbeekse dialecten spreekt hij?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:08 schreef sprietje76 het volgende:
Stuur ik een foto naar mijn schoonzus van de pannen op t fornuis, vraagt ze of ik alleen ben...ze vond t blijkbaar te weinig voor t hele gezin.Kan pas oordelen als je de foto van de pannen hier laat zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hmm, mobiel een foto plaatsen...nee, ik ga er niet meer aan beginnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan pas oordelen als je de foto van de pannen hier laat zien
Waar is ze geweest?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Na 4 maanden weggeweest komt mijn zusje morgenavond terug. Op naar Schiphol dus
Als ik in de buurt ben kom ik zeker een keer een borrel halen!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
je mag altijd in je "oude" lombok komen badderen hoor. de chinees zit om de hoek ok nog
http://www.waldnet.nl/wn/(...)in_Vaatstraboek.html zo eerste media pikken het ook op
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net voor 850 euro bij Bonprix besteld
Wat heb je gekauft?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |