abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163192180
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nee, je noemt twee partijen die niets met deze oproep te maken hebben, wat gewoon dubieus is.

Daarnaast is het algemeen bekend dat de linkse partijen sinds de moord op Fortuyn hun toon enorm gematigd te hebben richting bewegingen die kritisch zijn richting immigratie. Ook als die bewegingen steeds extreem-rechtser werden. Hetzelfde zie je in de media, waar Wilders met fluwelen handschoenen wordt behandeld, vanwege het Fortuyn-trauma.
:D geloof je het zelf :D _O-
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_163192194
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Sorry? :D in welk sprookjesbos is dit de waarheid?
Er is een haatimam-partij in de Tweede Kamer met 20 zetels die nu op 30 zetels staat in de peilingen?

En als je zoekt op weren haatimams zie je dat er enorm veel bezig, ook uit de linkse partijen, om hier werk van te maken. Het gebeurt ook steeds meer. Je doet net alsof mensen er niet over durven praten, wat onzin is. Er wordt al jaren en steeds harder opgeroepen om dat soort wensen te weren.

https://www.google.nl/web(...)#q=weren%20haatimams
pi_163192211
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:03 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

:D geloof je het zelf :D _O-
Kom nou gewoon uit die slachtofferrol.
pi_163192302
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:04 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Er is een haatimam-partij in de Tweede Kamer met 20 zetels die nu op 30 zetels staat in de peilingen?

En als je zoekt op weren haatimams zie je dat er enorm veel bezig, ook uit de linkse partijen, om hier werk van te maken. Het gebeurt ook steeds meer. Je doet net alsof mensen er niet over durven praten, wat onzin is. Er wordt al jaren en steeds harder opgeroepen om dat soort wensen te weren.

https://www.google.nl/web(...)#q=weren%20haatimams
De PVV zit niet in de regering. Peilingen zijn maar peilingen. De PVV gaat dan ook nooit regeren, het is een one issue schreeuw partij.

Imams hebben daarentegen volgers die graag luisteren naar de haatzaaierij die ze spuien. Oproepen is leuk, maar acties die tellen. Zoals ik zeg, ze hebben nog ssteeds vrij spel om hun gal te spuien. Je bagatelliseert de invloed van zulke figuren enorm.

En ik ben van mening dat je de invloed van de PVV ernstig overschat. Het enige waar ze aan bijdragen is de verharding van het debat. En dat is een direct gevolg van protest"stemmen" omdat de problemen jaren genegeerd zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2016 18:08:45 ]
pi_163192373
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Willen ze hiermee zeggen dat zij en anderen door de toonzetting verantwoordelijk zijn voor de moord op Fortuyn?
:Y
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_163192394
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:07 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

De PVV zit niet in de regering. Peilingen zijn maar peilingen. De PVV gaat dan ook nooit regeren, het is een one issue schreeuw partij.
Je hoeft niet te regeren om invloed te hebben in de Tweede Kamer.

quote:
Imams hebben daarentegen volgers die graag luisteren naar de haatzaaierij die ze spuien. Oproepen is leuk, maar acties die tellen. Zoals ik zeg, ze hebben nog ssteeds vrij spel om hun gal te spuien. Je bagatelliseert de invloed van zulke figuren enorm.
Sorry, maar de miljoenen volgelingen van de PVV luisteren niet naar Wilders en Bosma en Fritsma?

Jij bagetalliseert de grootste partij van Nederland in de peilingen. Uiteindelijk zijn moslims ook gewoon een minderheid, 6% van de bevolking. Een of andere haatimam heeft daarbinnen ook nog zeer beperkt bereik.

En ik bagetalliseer het niet, ik ben blij dat er eindelijk tegen wordt opgetreden.
pi_163192403
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Misschien ligt het aan deze oproep van Geertje?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wilders zal wel balen dat er steeds minder asielzoekers ons land binnenkomen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163192508
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:10 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Je hoeft niet te regeren om invloed te hebben in de Tweede Kamer.

[..]

Sorry, maar de miljoenen volgelingen van de PVV luisteren niet naar Wilders en Bosma en Fritsma?

Jij bagetalliseert de grootste partij van Nederland in de peilingen. Uiteindelijk zijn moslims ook gewoon een minderheid, 6% van de bevolking. Een of andere haatimam heeft daarbinnen ook nog zeer beperkt bereik.

En ik bagetalliseer het niet, ik ben blij dat er eindelijk tegen wordt opgetreden.
Ze zijn niet de grootste partij van Nederland. Virtueel misschien ja. Vraag dr SP eens hoe dat afgelopen is. Invloed is wat anders dan beleid maken..En drie keer raden wie dat doen. Dat is dus niet de PVV.

En miljoenen mensen die luisteren. Ja.. ik moet elke avond uitkijken voor de groepen stadscommandos die de straten willen terug veroveren. De islamering willen stoppen.

Ondertussen vertrekken er om de haverklap jongelui naar Syrie en worden om ons heen aanslagen gepleegd. Maar sow die PVV joh. Levensgevaarlijk. Van die miljoenen heeft er nog geen een een moslim onthoofd, aanslagen gepleegd of wat dan ook.

Bovendien is het electoraat van de PVV doorgaans niet van de intellectuele soort.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2016 18:16:03 ]
pi_163192915
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ze zijn niet de grootste partij van Nederland. Virtueel misschien ja. Vraag dr SP eens hoe dat afgelopen is. Invloed is wat anders dan beleid maken..En drie keer raden wie dat doen. Dat is dus niet de PVV.

En miljoenen mensen die luisteren. Ja.. ik moet elke avond uitkijken voor de groepen stadscommandos die de straten willen terug veroveren. De islamering willen stoppen.

Ondertussen vertrekken er om de haverklap jongelui naar Syrie en worden om ons heen aanslagen gepleegd. Maar sow die PVV joh. Levensgevaarlijk. Van die miljoenen heeft er nog geen een een moslim onthoofd, aanslagen gepleegd of wat dan ook.

Bovendien is het electoraat van de PVV doorgaans niet van de intellectuele soort.
Over de PVV maak ik me geen zorgen. De discutabele online groepjes/community's op social media die de naam van de PVV ge/mis-bruiken des te meer. Alsmede het feit dat de PVV zelf er niet veel energie in steekt om te voorkomen dat dit gebeurt.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:41:38 #35
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163193435
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja, nogal.
Ja me dunkt nogal. Het zou wel van heel erg slechte smaak zijn als deze partijen na de moord nog steeds zouden persisteren in de beschuldigingen dat Fortuyn een Haider, Le Pen, extreem-rechts of een gevaarlijke man zou zijn. Niet waar?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163193601
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:41 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja me dunkt nogal. Het zou wel van heel erg slechte smaak zijn als deze partijen na de moord nog steeds zouden persisteren in de beschuldigingen dat Fortuyn een Haider, Le Pen, extreem-rechts of een gevaarlijke man zou zijn. Niet waar?
Terwijl dat geen overdreven gekke kwalificaties waren hoor. Maar sindsdien wordt extreemrechts in Nederland met fluwelen handschoenen aangepakt. Met als gevolg dat sommigen zelfs amper willen geloven dat een extreemrechtse gek een politicus af kan maken en dat tegen weten (en opstapelend) bewijs in bleven ontkennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2016 18:45:37 ]
pi_163193634
Huilebalk-artikel.
Conscience do cost.
pi_163193687
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Terwijl dat geen overdreven gekke kwalificaties waren hoor.
Dat was het natuurlijk wel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163193712
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Over de PVV maak ik me geen zorgen. De discutabele online groepjes/community's op social media die de naam van de PVV ge/mis-bruiken des te meer. Alsmede het feit dat de PVV zelf er niet veel energie in steekt om te voorkomen dat dit gebeurt.
Een paar van die malloten zijn gevaarlijker dan een geblondeerde idioot.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163193724
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat was het natuurlijk wel.
Werkelijk?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:50:39 #41
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_163193804
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:43 schreef Dingflofbips het volgende:
Wat een flauwekul _O- dit is juist koren op de PVV molen. Iets wat de gangbare politiek voortdurend doet overigens. incompetent zooitje
Alleen PVV-ers zijn zo achterlijk om te denken dat een oproep tot een beschaafd debat een zwaktebod is dat afgestraft moet worden.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:52:24 #42
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163193852
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Terwijl dat geen overdreven gekke kwalificaties waren hoor. Maar sindsdien wordt extreemrechts in Nederland met fluwelen handschoenen aangepakt. Met als gevolg dat sommigen zelfs amper willen geloven dat een extreemrechtse gek een politicus af kan maken en dat tegen weten (en opstapelend) bewijs in bleven ontkennen.
Ja, toch wel. En dan nu hoog op de trom slaan om de toon te matigen. Ik vind het gemakzuchtig om hierin niet de periode van de opkomst van Fortuyn mee te nemen.
Volkert van der Graaf zag geen mogelijkheid 'het gevaar' te stoppen, precies zoals de genoemde partijen Fortuyn betitelde.
Als je met de toon van het debat naar aanleiding van de moord op Cox gaat koketteren met zo'n track-record kan wat introspectie geen kwaad, vind ik.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:53:40 #43
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_163193889
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Willen ze hiermee zeggen dat zij en anderen door de toonzetting verantwoordelijk zijn voor de moord op Fortuyn?
Was Fortuyn niet zelf degene die zorgde voor verharding van het debat? Bovendien heb ik links nooit horen zeggen dat Fortuyn de ondergang van Nederland zou betekenen of iets dergelijks...
pi_163194048
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:52 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja, toch wel. En dan nu hoog op de trom slaan om de toon te matigen. Ik vind het gemakzuchtig om hierin niet de periode van de opkomst van Fortuyn mee te nemen.
Volkert van der Graaf zag geen mogelijkheid 'het gevaar' te stoppen, precies zoals de genoemde partijen Fortuyn betitelde.
Als je met de toon van het debat naar aanleiding van de moord op Cox gaat koketteren met zo'n track-record kan wat introspectie geen kwaad, vind ik.
De toon is dan ook nogal gematigd na de moord op Fortuyn, ondanks dat het lang niet allemaal erg gekke kwalificaties waren. Sindsdien is extreemrechts in Nederland immers met fluwelen handschoenen aangepakt.
pi_163194070
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Was Fortuyn niet zelf degene die zorgde voor verharding van het debat? Bovendien heb ik links nooit horen zeggen dat Fortuyn de ondergang van Nederland zou betekenen of iets dergelijks...
Je schoffeert nu de messias van Boosrechts Nederland.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:01:08 #46
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_163194117
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je schoffeert nu de messias van Boosrechts Nederland.
Schofferen? Ik dacht dat het in die kringen een goed ding was als je ongenuanceerd tekeergaat de problemen durft te benoemen.
pi_163194118
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:50 schreef Lothiriel het volgende:
Zou deze oproep ook hebben plaatsgevonden na de moord op Pim Fortuyn of vond er toen geen verharding plaats in het politieke debat? :s)
Die oproep was er toen inderdaad, maar in die tijd kwam die van de andere kant van het politieke spectrum.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:02:39 #48
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_163194161
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De toon is dan ook nogal gematigd na de moord op Fortuyn, ondanks dat het lang niet allemaal erg gekke kwalificaties waren. Sindsdien is extreemrechts in Nederland immers met fluwelen handschoenen aangepakt.
Volgens mij is de toon naar extreemrechts zoals we dat kenden niet veranderd, maar heeft extreemrechts zich tegenwoordig vermomd als een reguliere, nette politieke partij. Toen én nu was het echte extreemrechts een verzameling kale bomberjacks die demonstraties hielden op industrieterreinen en zich verzamelden op obscure websites. Nu staan ze op 35 zetels in de peilingen en mogen ze meedoen in alle debatten en tv-programma's.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_163194229
Haatpredikers mogen best worden aangepakt. Daar is vrijwel iedereen het over eens. Wilders predikt haat.

Dat de vrijheid van meningsuiting absoluut zou zijn is een wijdverbreid misverstand. Die vrijheid wordt begrensd als je de vrijheid van anderen er mee inperkt.
pi_163194233
Matigen toon...

Dus als ik het goed begrijp is er iemand omgelegd van een partij die hard loopt te schreeuwen, en de kans is groot dat die zullen winnen.

Zijn ze bang dat er een PVV'er (niet Wilders zelf, maar een of andere medewerker) omgelegd gaat worden omdat die hard lopen te schreeuwen, en daarna (verkiezingen zijn niet ver weg) er met de overwinning vandoor gaan :?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')