Iets persoonlijks op mijn rug. Wel mooiquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:38 schreef Harvest89 het volgende:
Ik wil ooit een Germaanse tattoo laten zetten.
Beetje zoals mijn usericon, of de Eik van Donar.
Wat heb jij laten zetten TS?
Is het een piemel?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Iets persoonlijks op mijn rug. Wel mooi
. Ah dan moet het wel een geschoren mannen anus zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Iets persoonlijks op mijn rug. Wel mooi
Chloor ook niet. Na een week of vier zal het wel kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, factor 50 sowieso maar ik kan helaas niet het zeewater in
Wanneer ik op vakantie ben zal hij er 5/6 weken opstaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Chloor ook niet. Na een week of vier zal het wel kunnen.
Kan volgens mij wel, na een week of twee is het in elk geval dicht. Dat moet je je tatoeëerder verder vragen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wanneer ik op vakantie ben zal hij er 5/6 weken opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
TR gezet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik hoop dat je heel tevreden bent met je tattoo TS. Lijkt me echt fijn voor je joh.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:01 schreef MisterMaster het volgende:
Je moet hem in je nek laten zetten voor een gegarandeerde uitkering voor de rest van je leven.Of vrachtwagenchauffeur worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bouwvakker.
Of uitsmijter.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Want dat is stoer? Okequote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:14 schreef NoXia het volgende:
Een verkapte "kijk mij eens stoer zijn, heb een tattoo laten zetten![]()
![]()
" topic.
Ok...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef Fushia2 het volgende:
Heel dom om hem nou te laten zetten, maar toch baal ik.
Verdomme, das toch een heel klein minpuntje voor mn PrisBabe, tenzij het een trampstamp is die zo fout is dat t weer tof wordt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:25 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ohoh Coolguy, je coolpris heeft wel tattoo's![]()
Toch eenvoor jou!
Ik heb onder andere een badass ankerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Verdomme, das toch een heel klein minpuntje voor mn PrisBabe, tenzij het een trampstamp is die zo fout is dat t weer tof wordt.
Altijd eenvoor jou!
Goffer. En zijn die tattoo's te zien als je doggy style genomen wordt?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik heb onder andere een badass anker
Doggystylequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Goffer. En zijn die tattoo's te zien als je doggy style genomen wordt?
Pris
Nee die niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Goffer. En zijn die tattoo's te zien als je doggy style genomen wordt?
Pris
Kijk, dan is t no biggie. Daar komt dan nog bij dat t bij minder erg is aangezien jij een topwijf bent, en als ik ze toch niet zie als ik je voorover gooi maakt t al helemaal niet uit.quote:
Mijn vriend zou dat max. verschrikkelijk vinden en is ook echt de beste vriend die ik me kan wensen. Blij voor jouw vriendin dat ze zo een Coolguy aan de haak heeft geslagen. Geen zolderkamer autist in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kijk, dan is t no biggie. Daar komt dan nog bij dat t bij minder erg is aangezien jij een topwijf bent, en als ik ze toch niet zie als ik je voorover gooi maakt t al helemaal niet uit.![]()
Puur hypothetisch dan he; max respect voor mijn vriendin en jouw vriend.
Die zolderkamerautisten heb je hier erg veel ja. Al hoort TS daar niet bij. Dat zijn meer de usual suspects zeg maar. Mijn vriendin heeft geluk ja, maar ik mínstens zoveel (maar eigenlijk veel meer)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:26 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Mijn vriend zou dat max. verschrikkelijk vinden en is ook echt de beste vriend die ik me kan wensen. Blij voor jouw vriendin dat ze zo een Coolguy aan de haak heeft geslagen. Geen zolderkamer autist in ieder geval. Tattoages zijn cool
Daarom viel jij een beetje op. Gewoon normale antwoorden en fatsoenlijk gedrag haha.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die zolderkamerautisten heb je hier erg veel ja. Al hoort TS daar niet bij. Dat zijn meer de usual suspects zeg maar. Mijn vriendin heeft geluk ja, maar ik mínstens zoveel (maar eigenlijk veel meer)![]()
Mijn vriendin komt hier niet maar dat geeft niks. Ah die komt ook hier? Oke danneem ik mijn opmerking van net terug, want ik weet hoe wij mannen zijn, en dus denkt hij wellicht toch van'gast laat mn gf met rust'. Bro, als je dit leest. No worries, we dollen maar watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:32 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Daarom viel jij een beetje op. Gewoon normale antwoorden en fatsoenlijk gedrag haha.
Ik heb ook geluk met mijn vriend hoor, die ook fokt en dit vast leest!
Alleen fok!ers snappen die shit, aangezien hij fok!er is, zal ie het wel snappenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt hier niet maar dat geeft niks. Ah die komt ook hier? Oke danneem ik mijn opmerking van net terug, want ik weet hoe wij mannen zijn, en dus denkt hij wellicht toch van'gast laat mn gf met rust'. Bro, als je dit leest. No worries, we dollen maar wat
Daarom zeg ik, het is een man, dus de kans dat hij ergens een stemmetje heeft van 'gast, laat mn gf met rust' is aanwezig, dat terwijl dat helemaal nergens voor nodig is, en áls dat zo is dan is dat niet tof voor hem, vandaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Alleen fok!ers snappen die shit, aangezien hij fok!er is, zal ie het wel snappen
Dat stemmetje heeft hij haha, hij is een man.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het is een man, dus de kans dat hij ergens een stemmetje heeft van 'gast, laat mn gf met rust' is aanwezig, dat terwijl dat helemaal nergens voor nodig is, en áls dat zo is dan is dat niet tof voor hem, vandaar.
En wat heb je laten zetten. Gewoon goed smeren met hoge factor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef Fushia2 het volgende:
en ik moet de komende maanden uit de zon blijven. Heel dom om hem nou te laten zetten, maar toch baal ik.
Mijn cooleboy- en swaggerfactor is wel gestegen
Klacht: niet even gewacht hebben tot na de de zomer
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Dat stemmetje heeft hij haha, hij is een man.
Maar das logisch als je zo een leuke vriendin als mij hebt. Hij treft het maarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusZelfs al is iets 0 bedreiging dan hebben sommige mannen dat. Mannen houden van enige (behoorlijke) mate van exclusiviteit als het om hun vriendin gaat
Lol. En jij ook gok ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Maar das logisch als je zo een leuke vriendin als mij hebt. Hij treft het maar
Ja daarom zijn mannen mannen en vrouwen vrouwen! Ik mag niet klagenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol. En jij ook gok ikMaar mannen zijn daarin gewoon wat anders
Kijk, mogen we alle 4 niet klagenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja daarom zijn mannen mannen en vrouwen vrouwen! Ik mag niet klagen
Das exact wat ik elke ochtend denk als ik naast mn vriendin wakker wordt en savonds als ze uit de badkamer komt lopenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Das exact wat ik elke ochtend denk als ik naast mn vriendin wakker wordt en savonds als ze uit de badkamer komt lopen
Een tribal op me rug.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
En wat heb je laten zetten. Gewoon goed smeren met hoge factor.
Dat is kk lelijk, mijn sleeve is na 4 jaar nog steeds fel omdat ik carequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:53 schreef LurkJeRot het volgende:
Je kan trouwens beter wel gewoon in de zon gaan, dan krijg je die stoere used look. Zo veel beter dan met een overduidelijk nieuwe tattoo rondlopen, dat is voor tattoomaagdjes.
Is kut man, maar de zon in kan wel effe. Zeewater helemaa niet en zwembad ooj niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:17 schreef Aiciu het volgende:
Hehe daarom had ik mijn afspraak ook gecancalled. Komt wel in de winter toch
Nice, ja gewoom oppassen met je tatooages. Vooral als de korstjes er nog (niet) opzittenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |